Gå til innhold

Synes du stayups eller strømper med holder er sexy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jaaa, det er dritsexy... spesielt hvis det er overraskende, som når vinden tar tak i skjørtet eller når hun sitter og hun har et skjørt som åler seg oppover😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er deilig, opphissende og sexy.
Særlig fordi det er horete og tacky (billig). Det er nemlig under det offisielle påkledningssjiktet. Og det må være tekkelig. Men under det tekkelige, så er det altså noe som er horete og tacky (billig) kun for meg. Og det liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt både stay-ups, ulike typer strømpebukser og strømper med hofteholder sammen med pumps eller høyhælte sandaler siden jeg var i begynnelsen av 20-årene, jeg har vært gift i flere år, og min bedre halvdel synes å sette kjempesvær pris på det...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 9.56):

Synes du det er sexy? Og bruker du det som undertøy eller kun til sex?

Det er veldig sexy. Nå synes all form for tynn nylon er sexy på den rette. Altså til og med strømpebukse. Men det er ikke sexy hvis jeg som mann hinter for mye om det. Det er bare sexy hvis kvinnen selv velger det uten innblanding fra meg. Av en eller annen grunn. Hvis det gir mening. For da har hun valgt det og viser sin indre femininitet? Eller noe. Jeg elsker å legge merke til alle detaljer. Hvis alternativet er sokkemerker fra tennissokker eller svarte sokker, så er jo nylonstrømper sexy. Tror det er noe alle menn kan være enige om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stgirl skrev (På 15.12.2020 den 23.21):

Har brukt både stay-ups, ulike typer strømpebukser og strømper med hofteholder sammen med pumps eller høyhælte sandaler siden jeg var i begynnelsen av 20-årene, jeg har vært gift i flere år, og min bedre halvdel synes å sette kjempesvær pris på det...

Ære være deg som bruker det altså ;) Det understreker jo også det feminine, samt at det er lekkert å se på :)  Så blir jo spenningen i det hva som egentlig er på, av strømper/strømpebukse ;) 

Anonymkode: fd71a...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, foretrekker vanlige strømpebukser. De er varmere og heldigvis ikke sexy.

Anonymkode: 492fb...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bifil kvinne her. Liker strømpebukse bedre. Hvordan strømpebukse visuelt drar blikket over alle kurvene, inklusiv magen. Synes det er mer sexy og vakkert.

Anonymkode: f7a3a...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...