AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Skal føde om to uker. Nå sier mannen pga Corona vil han jeg er mest mulig hjemme og ikke får besøk osv. Og han handler og gjør alt til jul. Jeg må bare ligge og hvile (har noe risiko i sv.skapet) . Men jeg synes det virker litt ekstremt? Eller er han fornuftig? Anonymkode: 7c53f...e2c
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 13. desember 2020 Høres ut som en fornuftig mann! Jeg har termin om en uke, her holder vi oss hjemme så mye som overhode mulig. Mannen jobber og handler, ellers er han hjemme. Målet er å holde oss frisk til fødsel Anonymkode: 8e912...c99 52
Knots Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Hørtest helt fantastisk ut spør du meg! 26
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 For en snill mann ❤️ nyt tiden med serier Anonymkode: 34ac7...c00 29
Maleficenta Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal føde om to uker. Nå sier mannen pga Corona vil han jeg er mest mulig hjemme og ikke får besøk osv. Og han handler og gjør alt til jul. Jeg må bare ligge og hvile (har noe risiko i sv.skapet) . Men jeg synes det virker litt ekstremt? Eller er han fornuftig? Anonymkode: 7c53f...e2c Høres lurt ut. Barnet kan komme når som helst. Er greit å slippe å føde på isolat 16
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Så omtenksom mann du har 😊 Hvis du ikke bor midt i en travel gate, kan du gå ut på lufteturer Anonymkode: 89ce6...9d8 9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 Det er jo veldig viktig at han holder seg hjemme også, slik at han får være med på fødsel. Anonymkode: 40535...ee7 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 Det har jeg og mannen tenkt å gjøre også Lurt av han synes jeg! Anonymkode: b5bda...eb9 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skal føde om to uker. Nå sier mannen pga Corona vil han jeg er mest mulig hjemme og ikke får besøk osv. Og han handler og gjør alt til jul. Jeg må bare ligge og hvile (har noe risiko i sv.skapet) . Men jeg synes det virker litt ekstremt? Eller er han fornuftig? Anonymkode: 7c53f...e2c Veldig veldig fornuftig. Du er i ferd med å føde et sårbart menneske som kan risikere sykdom fra alle mulig kanter. Ikke bare mtp på korona men også forkjølelse og feber av kulda ute nå. Du er ekstremt ekstremt heldig som har en mann som vil ordne og styre med alt nå. Det du kan gjøre for å drøye tiden hjemme er så neste litt da vet du gå over alle kriker og kroker så godt du kan og ta deg gode pauser imellom med musikk i huset. Da vil du ha verdens beste følelse når. Baby er her og dere kommer hjem. Igjen. Bank i bordet for at du er så heldig. Skulle ønske jeg hadde ei gubbe som var så snill med meg å ❣️🙂🙂 ikke ta det for gitt side bare jeg. Her er det bare å rose han og nyyyyte den tiden dere to har igjen sammen. Han fortjener virkelig masse kos for det 🎈🙂🙂🙂da blir han glad! ❤️ Anonymkode: b7396...b62 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 Høres jo fornuftig ut det. Hadde dog passet på å ta meg korte turer ut allikevel da, bare for å få frisk luft og litt andre inntrykk enn kun husets fire vegger. Det betyr ikke at du trenger å ta de turene på et kjøpesenter hvor det per nå er ganske fullt av folk, men en gåtur hver dag eller møte ei venninne utendørs hvis hun er frisk. Men nå er jeg er en sånn som blir veldig fort rastløs og huslei, så to uker med å bare tråkke hjemme hadde gjort meg ganske muggen 🙈😅 Anonymkode: eb894...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #12 Skrevet 13. desember 2020 For en snill mann! Jeg har termin om tre uker og får bare beskjed om at jeg er sutrete av min mann 🙄 Anonymkode: 65a48...29f 4
Gjest Albbas Skrevet 13. desember 2020 #13 Skrevet 13. desember 2020 Hva ønsker du selv da? Det er ikke ekstremt, men hvis du har behov for å treffe folk eller komme deg ut litt kan han ikke bestemme over det. Du kan jo fint treffe folk eller gå ut og samtidig ta hensyn til smittevern.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #14 Skrevet 13. desember 2020 Jeg har også termin om et par uker, og er mest hjemme. Men jeg må jo ut innimellom, både til jordmor og på sykehuset. Noen ganger går jeg på kafé, eller ut for å gjøre ærender. De skjer på tidspunkt hvor det er få andre uten (typ kafé kl 1030 eller senter rett før stengetid). Jeg hadde nok tørna om jeg skulle isolert meg 100% fram til fødsel. Anonymkode: 417c5...c37
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #15 Skrevet 13. desember 2020 Det høres ut som en drøm. De siste ukene før fødsel var jeg alene med to barn hele dagen mens han var på jobb. Hele dagen uke etter uke gikk med til å underholde to barn uten barnehage og husarbeid. Til slutt var jeg helt utslitt. Anonymkode: 1c377...ba4 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 Mens andre høygravide blir kommandert til å vaske golvet samtidig som de har flere småbarn klengende rundt beina... Anonymkode: d8731...5fb 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #17 Skrevet 14. desember 2020 Det spørs jo helt hvordan og hvorfor han sier det. Er han oppriktig kjærlig og bekymret for korona er det bra, er han kontrollerende er det varsellampe Anonymkode: a104b...cab 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #18 Skrevet 14. desember 2020 Jeg ser det som sunn fornuft. Det er bedre om han blir smittet, enn om du blir det. Om du blir det, må du føde på isolat. Jeg skal føde i februar, og her skal vi være veldig forsiktige begge to - men mest meg. Det er verre å måtte føde på isolat, enn at far ikke får være med, men jeg får føde "normalt", og kan få besøk av andre som kan hjelpe meg om mannen må holde seg vekke. Anonymkode: 41e2a...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå