AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Vi får mest sannsynlig vite kjønn neste uke og vil avsløre for familien i julen? Vi er en god gjeng så hadde vært kjekt og gjort noe rundt det. Da tenker jeg noe annet enn sprekke ballong med farge inni og slikt. Noen som har forslag?😄 Anonymkode: ab8e0...5c1
Gjest Villfisker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Legge blå/rosa sokk i svigermor/svigerfars pakke. Ha en av fargene som bordpynt, dekorasjon. 🙃
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 13. desember 2020 Jeg synes alt rundt «gender reveal» er superharry og flaut, så jeg ville bare sagt det på vanlig måte; kjønnet er stas nok i seg selv etter min erfaring. Anonymkode: 6462a...12c 61
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Ånei, enda en teit ting man skal kopiere 🙄 Anonymkode: 788e3...aed 22
Gjest Villfisker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ånei, enda en teit ting man skal kopiere 🙄 Anonymkode: 788e3...aed De ballong tingene er ganske teit ja.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Kjønn er egentlig kun interessant for foreldrene. Andre er faktisk mindre opptatt av det og det holder å si 'vi venter gutt/jente' Anonymkode: 97251...d83 26
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Den eneste grunnen til at noen andre enn foreldrene er opptatt er kjønn, er vel for å vite om de kan kvitte seg med babykjolene sine eller ikke. Eller for at bestemor skal vite om hun skal kjøpe blått eller rosa garn. Anonymkode: 56d6b...28f 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 Hadde droppa det. Hva er poenget med å hause opp om det blir gutt eller jente? Det blir et barn. Det er alt folk rundt dere bryr seg om. Ingenting er garantert selv om de sier det mest sannsynlig blir dette kjønnet. Hva om du er en av de som fikk feil svar? Eller hva om barnet ved fødsel viser seg å være intersex? Anonymkode: 02bc6...87c 19
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi får mest sannsynlig vite kjønn neste uke og vil avsløre for familien i julen? Vi er en god gjeng så hadde vært kjekt og gjort noe rundt det. Da tenker jeg noe annet enn sprekke ballong med farge inni og slikt. Noen som har forslag?😄 Anonymkode: ab8e0...5c1 Det beste hadde bare vært å samle alle sammen og si det sammen. Eller dere kan kjøpe noen julelys som er ros seller blå også tenner de seg på like før dere sier det. Såå see dem det også. Bare neeeeei guriiiiiiii skal dåkke fååååå ei (((hva slags kjønn det blir)))) Anonymkode: e3cac...c97
minister-mio Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 Kan du ikke bare si det? Ha en champagne klar om det blir god stemning 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #12 Skrevet 13. desember 2020 Dette hadde jeg droppa. Det er som regel er det bare interessant for foreldre hva kjønnet er. Anonymkode: 168fc...da8 14
Skogkløver Skrevet 13. desember 2020 #13 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kjønn er egentlig kun interessant for foreldrene. Andre er faktisk mindre opptatt av det og det holder å si 'vi venter gutt/jente' Anonymkode: 97251...d83 Nja, jeg opplevde flere spørsmål om kjønn enn termin 😅 Et voldsomt mas før oul om hva vi ønsket oss og spørsmål like etter om vi var "fornøyd". Mange er dessverre fryktelig opptatt av kjønn. 1
Bernardette Skrevet 13. desember 2020 #14 Skrevet 13. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi får mest sannsynlig vite kjønn neste uke og vil avsløre for familien i julen? Vi er en god gjeng så hadde vært kjekt og gjort noe rundt det. Da tenker jeg noe annet enn sprekke ballong med farge inni og slikt. Noen som har forslag?😄 Anonymkode: ab8e0...5c1 Jeg hadde blitt oppgitt om en ballong med enten rosa eller blå fargefiller hadde okkupert julekosen altså. Det er så blodharry at jeg hadde blitt flau av å ufrivillig bli dratt inn i den kjønnsopphausingen der. Edit: For ikke å snakke om kjønnsavslørende "leker og aktiviteter". Det er liksom enda verre, om mulig. Endret 13. desember 2020 av Bernardette 21
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #15 Skrevet 13. desember 2020 Skogkløver skrev (5 minutter siden): Nja, jeg opplevde flere spørsmål om kjønn enn termin 😅 Et voldsomt mas før oul om hva vi ønsket oss og spørsmål like etter om vi var "fornøyd". Mange er dessverre fryktelig opptatt av kjønn. man trenger ikke lage en seigpinet, klein setting av det. Anonymkode: 168fc...da8 8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 "Det blir en gutt." "Det blir en jente." Der har du to alternativer. Anonymkode: 149f3...4db 21
Bernardette Skrevet 13. desember 2020 #17 Skrevet 13. desember 2020 Skogkløver skrev (7 minutter siden): Nja, jeg opplevde flere spørsmål om kjønn enn termin 😅 Et voldsomt mas før oul om hva vi ønsket oss og spørsmål like etter om vi var "fornøyd". Mange er dessverre fryktelig opptatt av kjønn. Men det er jo bare fordi det ikke er noe annet å spørre om, og det er en del folk som ikke er så gode på den kleine stillheten som kan komme når andres befruktning blir et tema. Noen føler at de da må stille et oppfølgingsspørsmål, og i stedet for å spørre om hva ungen kommer til å studere om 19 år, spør noen om det eneste man faktisk kan svare på. 21
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #18 Skrevet 13. desember 2020 Gjør det motsatt! Fokuser på blå om det blir jente ev. motsatt! Lure folk trill rundt og så skylde på at jordmor må ha sett feil! Mange fordeler! Slipper ar svigermor blandet seg borti navnevalg! Anonymkode: 9fa55...b8f 5
Kenelz Skrevet 13. desember 2020 #19 Skrevet 13. desember 2020 Farget blå eller rosa inni i en marsipan bit i grøten? Litt sånn julestemning 🤣🤣 Blir som «Mandelen i grøten» opplegg. 3
Gran00 Skrevet 13. desember 2020 #20 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi får mest sannsynlig vite kjønn neste uke og vil avsløre for familien i julen? Vi er en god gjeng så hadde vært kjekt og gjort noe rundt det. Da tenker jeg noe annet enn sprekke ballong med farge inni og slikt. Noen som har forslag?😄 Anonymkode: ab8e0...5c1 Bare si hva det blir. Det amerikanske opplegget der er bare kleint. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå