AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Her om dagen nevnte jeg noen jenter og det positive jeg mener om dem til en kjent. Da ble hun så sur bare fordi jeg nevnte dem. Vet at hun strir med dårlig selvtillit fordi hun har fått en hudsykdom som gjør at hun føler seg stygg. Men syns det er litt drøyt å bli sur fordi man nevner noen andre jenter. Jeg bare nevnte de. Man må jo tåle at andre eksisterer. Man kan ikke gå på tærne og tilstanden hennes er jo ikke varig. Det er ikke noe fryktelige greier hun har fått liksom. Hun er veldig glad i å chatte så hun skrev sånn frekt til meg når jeg sendte en melding til henne. Fikk nesten beskjed om å passe kjeften min og meldingen jeg skrev var hyggelig og koselig så jeg fikk litt hakeslepp over oppførselen hennes. Har vært kjente i mange mange år men siste tiden syns jeg at vi er så totalt forskjellige som mennesker. Lurer på hvordan jeg skal forholde meg til det og ikke ha med henne å gjøre. Hva gjør jeg? Jeg liker ikke å bli «snappa» til uten grunn, i hvertfall ikke når jeg gir henne så mye feedback som jeg har gjort. Hun har èn interesse og det er å skrive om seg selv på chatten som er positivt om seg selv. Ellers er det ikke noe annet.... Hvis man skriver om seg selv tilbake så svarer hun kort og nesten litt snurt: fint, så bra. Da er det bedre å la være å svare og slutte å ta kontakt med meg. Anonymkode: 5b1fb...f7d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Det er lov å ta pause fra kontakte med folk som oppfører seg dårlig. Anonymkode: 0d3bc...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er lov å ta pause fra kontakte med folk som oppfører seg dårlig. Anonymkode: 0d3bc...3e1 Enig. Det er jo det jeg vurderer nå. Det er liksom ikke første gang. Det som er problemet er at man kan ikke svare tilbake for hun tar nada selvkritikk. Anonymkode: 5b1fb...f7d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig. Det er jo det jeg vurderer nå. Det er liksom ikke første gang. Det som er problemet er at man kan ikke svare tilbake for hun tar nada selvkritikk. Anonymkode: 5b1fb...f7d Men har du ikke egentlig posta i feil underforum? Høres mer ut som vennskap. Samliv er kjærester. Anonymkode: 0d3bc...3e1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 1. Hun er forelsket i deg 2. Hun vil ikke du skal like andre 3. Hun er usikker, OG kjip. Vær direkte. Anonymkode: 976bf...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #6 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 14.59): Men har du ikke egentlig posta i feil underforum? Høres mer ut som vennskap. Samliv er kjærester. Anonymkode: 0d3bc...3e1 Jo, er ikke så kjent her så vet ikke hva som er rett/galt, men du har nok rett i det ja. AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 15.01): 1. Hun er forelsket i deg 2. Hun vil ikke du skal like andre 3. Hun er usikker, OG kjip. Vær direkte. Anonymkode: 976bf...3a8 Tror nok helst det er nr 2 og 3. Anonymkode: 5b1fb...f7d
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2020 #7 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 15.01): 1. Hun er forelsket i deg 2. Hun vil ikke du skal like andre 3. Hun er usikker, OG kjip. Vær direkte. Anonymkode: 976bf...3a8 Hva mener du? At man skal svare direkte tilbake? Hvorfor skal man gidde å svare på noe sånt en gang? Hun er ikke moren min liksom. Hva er det neste? Innestraff? Anonymkode: 5b1fb...f7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå