AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Noen ganger får man bare et akutt behov og MÅ bare bæsje. Da kan man ende opp med de merkeligste plassene. Hvor har du gjort fra deg? I går fikk jeg et akutt behov på vei hjem fra byen. Ingen toalett og i bysentrum. Resultatet ble å bæsje i lasteplanet på en pickup bil. 😀 Anonymkode: d1356...bfb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): I går fikk jeg et akutt behov på vei hjem fra byen. Ingen toalett og i bysentrum. Resultatet ble å bæsje i lasteplanet på en pickup bil. 😀 Anonymkode: d1356...bfb Det er så merkelig, for du virker stolt av hendelsen siden du bare "måtte" dele den med oss andre. Jeg har en kronisk tarmsykdom, og har både titt og ofte måttet gjøre fra meg på de rareste stedene, men jeg føler det som ydmykende og flaut, og det er absolutt ikke noe jeg føler for å dele med andre. Når du klarer å klatre opp på lasteplanet til en bil, så klarer du å finne et mer skjermet sted å gjøre fra deg også. Tips til neste gang: ta med deg en plastpose i lomma/vesken. Da kan du gjøre fra deg i den, og kaste resultatet i søpla etterpå. Anonymkode: 4d59f...50e 14 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er så merkelig, for du virker stolt av hendelsen siden du bare "måtte" dele den med oss andre. Jeg har en kronisk tarmsykdom, og har både titt og ofte måttet gjøre fra meg på de rareste stedene, men jeg føler det som ydmykende og flaut, og det er absolutt ikke noe jeg føler for å dele med andre. Når du klarer å klatre opp på lasteplanet til en bil, så klarer du å finne et mer skjermet sted å gjøre fra deg også. Tips til neste gang: ta med deg en plastpose i lomma/vesken. Da kan du gjøre fra deg i den, og kaste resultatet i søpla etterpå. Anonymkode: 4d59f...50e Fordi den pickupen var parkert mot en vegg. Med høyt styrehus så ble bra skjul for innsyn. Anonymkode: d1356...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Jeg måtte akutt på do da jeg var på universitetet. Var midt mellom to bygg, og slang meg bak et par busker og bæsjet🤭 Jeg lo av meg selv da, og ler fortsatt når jeg tenker tilbake på det 🤭 Og ja, jeg har også en kronisk tarmsykdom, men klarer fint å ha litt humor rundt det😅 Anonymkode: c9f95...808 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Dette var da og noe å diskutere 💩
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Dreit noen ganger i vaskebøtta på rommet mitt når jeg bodde i kollektiv hvor 10 og 10 delte dusj og toalett og kjøkken. Veldig lytt på toalettet som lå vegg i vegg med kjøkkenet, hvor folk stod å lo når de hørte folk som satt å dreit og prompa. Så det hendte noen ganger når jeg var nøden og det var mye folk der ute, at jeg dreit i bøtta på rommet mitt og polstret den etterpå for å unngå lukt. Så pakket jeg møkka godt inn i plastposer og gikk for å hive det ute i containeren i bakgården når kysten var klar. Dere må gjerne æsj-e så mye dere vil, men sånn var det altså. Har dessuten store problemer med å konsentrere meg nok til å få gjort mitt fornødne når det er masse folk utenfor som hører og ler. Går aldri og gjør nr 2 på kjøpesentre f.eks, hvor masse folk traver rundt og henger i døra. Anonymkode: e0d09...e2a 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 Ikke jeg, men ei venninne var nødt til å bæsje i en grøft på vei hjem fra byen en gang. Vi var fulle, og hun gikk lenge å klagde på at hun måtte bæsje 🤣 Jeg pratet mye, og hun sa "nå må du holde kjeft ellers driter jeg på meg." Jaggu satte hun seg ned i grøfta og dreit. En annen venninne bæsje på seg i garasjen min. Skulle hjelpe henne å vaske bilen. Plutselig gikk hun inn i garasjen og feis noe sinnsykt 😂, så kom hun ut igjen og sa" beklager men jeg må dra hjem. " Jeg spurte hvorfor det, og da sa hun" jo for nå gjorde jeg i buksa. " Anonymkode: 6bcc4...911 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen ganger får man bare et akutt behov og MÅ bare bæsje. Da kan man ende opp med de merkeligste plassene. Hvor har du gjort fra deg? I går fikk jeg et akutt behov på vei hjem fra byen. Ingen toalett og i bysentrum. Resultatet ble å bæsje i lasteplanet på en pickup bil. 😀 Anonymkode: d1356...bfb Håper det var kamera i nærheten og at du straffes. Man drifter jo ikke på andre sine ting. En i hjembyen min dreit i en bil på kødd, fikk 18.000 I bot og måtte også betale erstatning til eier av bilen. Anonymkode: e6752...5de 9 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 bæsjet i en veikant og i skogen, men og i bilen da jeg fikk akutt diare Anonymkode: 4ce36...6c8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen ganger får man bare et akutt behov og MÅ bare bæsje. Da kan man ende opp med de merkeligste plassene. Hvor har du gjort fra deg? I går fikk jeg et akutt behov på vei hjem fra byen. Ingen toalett og i bysentrum. Resultatet ble å bæsje i lasteplanet på en pickup bil. 😀 Anonymkode: d1356...bfb Å det er du stolt av? Syns du det er greit at andre må tørke opp dritten din? Anonymkode: 0d9da...b24 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #12 Skrevet 13. desember 2020 Jeg og samboeren min var på en strand en gang. Og jeg måtte på do helt akutt, så jeg dreit mellom noen steiner i fjøra. Jeg var så flau at jeg måtte late som jeg bare tissa. Det var en litt mer sånn skjult strand og det ble flod etterpå, så regner med at det forsvant 😅 Anonymkode: d5670...4d3 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #13 Skrevet 13. desember 2020 Hyttetur med slekt. Folka gjør meg nervevrak. Minner. Oppføre seg. Snill pike. Smil smil smil. Får ikke puste. Utvisket. Likar som barn. Fedre som brøle, Mødre som is, søsken i Armani og damer med manikyr og dette merkelige pilketyggende vesen som er meg Veldig lytt på dassen der så ut i det fri.. Alene. Bak annekset. Små runde kuler. Ha ha Som fra elg. Jo faktisk. Ha ha. Jeg skammer meg og jeg ler. Og det hjelper å være uskikkelig og natur og behov og meg. Jo jeg er sprø. Men jeg er meg kjenner jeg. Liten pause av biologi og naturlighet. Anonymkode: ec002...34b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #14 Skrevet 13. desember 2020 Likar = ligner (?) Anonymkode: ec002...34b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #15 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Likar = ligner (?) Anonymkode: ec002...34b Likt som.. Anonymkode: ec002...34b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 Pilketyggende= pilletyggende ( beklager altsåååå) Anonymkode: ec002...34b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #17 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): bæsjet i en veikant og i skogen, men og i bilen da jeg fikk akutt diare Anonymkode: 4ce36...6c8 Det var det en eldre mann som også hadde gjort, hvis han ikke hadde trykket på gassen på rødt lys. Politiet fulgte ham helt hjem. Da han kom ut av bilen, slang han lommeboka og førerkortet på dem og skrek «ta det!» Da han kom ut igjen, forklarte han hvorfor han hadde kjørt på rødt lys. De lo, og han slapp bot 🤣 Anonymkode: 397f5...316 2 1
Rant Skrevet 13. desember 2020 #18 Skrevet 13. desember 2020 Ha ha. I all verden. Stakkars eieren. Eller er det din pick-up? Yikes! Merkeligste sted? Ute i skogen/ på fjellet, men det er kanskje ikke så merkelig om man er på tur.
Chomsky89 Skrevet 13. desember 2020 #19 Skrevet 13. desember 2020 (endret) Nesodden. Endret 13. desember 2020 av Chomsky89 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå