AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Mange mener det. Anonymkode: a5f68...a4f
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Nei, det er fake news. Her er det bare hyggelige folk, med innslag av enkelte verbale feilvarer ...men det må en regne med i en fin butikk med stort utvalg. God jul til deg også.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Trolls, er ikke flertall av troll, bare troll? 😅 Er enig i at det er mange hyggelige folk her 😄 Anonymkode: 61fb4...820 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Min mening er at det til tider kan virke som om det er mange, men det tror jeg kommer av at de få som gjør det er så aktive. Men i prosent av den totalte brukermassen utgjør de en forsvinnende liten andel. Anonymkode: 31528...931
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 De aller fleste er hyggelige her, men som alle andre plasser dukker det opp noen som ødelegger for andre.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Ja, det tror jeg. KG er et veldig takknemlig forum for troll, folk biter på hver gang. Anonymkode: e7bc9...97c 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 2 minutter siden, Catalina Culès said: De aller fleste er hyggelige her, men som alle andre plasser dukker det opp noen som ødelegger for andre. Troll kan være hyggelige de? Anonymkode: a5f68...a4f
PetterKanin Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 KG er vel det største forumet, følgelig vil det vel være flest av de som fremmer meninger de ikke mener også her.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 Folk biter på det meste. Enkelte bet visst på NRK sitt trollete forsøk på å lure folk til å tro Ulrikke Brandstorp ikke var trollet i Maskorama, for eksempel. Anonymkode: bf413...bf3 1
Gibralfaro Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 Nå er jo dette forumet blant de største i Norge, så om andelen useriøse brukere er høyere enn på andre fora så er ikke det veldig merkelig. Men det er jo veldig synd at det finnes mennesker som har så lite å gjøre at de sitter hjemme og trakasserer fremmede mennesker, uten å gi beng i hvilke konsekvenser det faktisk kan få, i verste fall. Men de er ikke alle troll. Jeg er hellig overbevist om at mange som stempler andre brukere som troll bare føler seg krenket. Ikke nødvendigvis uten grunn, men det gjør ikke motparten automatisk til et troll heller.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 Det er ingen andre forum der folk tror på alle de latterlige trollehistoriene som presenteres her. Jeg tror rett og slett ikke kvinner evner å forstå hva som er tull. Det forbløffer meg virkelig Anonymkode: 64c89...b71 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #12 Skrevet 13. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ingen andre forum der folk tror på alle de latterlige trollehistoriene som presenteres her. Jeg tror rett og slett ikke kvinner evner å forstå hva som er tull. Det forbløffer meg virkelig Anonymkode: 64c89...b71 Ja, helt merkelig. Anonymkode: a5f68...a4f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #13 Skrevet 13. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror rett og slett ikke kvinner evner å forstå hva som er tull. Anonymkode: 64c89...b71 🤦♂️ Anonymkode: 4a781...eec
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #14 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ingen andre forum der folk tror på alle de latterlige trollehistoriene som presenteres her. Jeg tror rett og slett ikke kvinner evner å forstå hva som er tull. Det forbløffer meg virkelig Anonymkode: 64c89...b71 Kanskje de ikke har vært med på andre foraer like mye som menn i gjennomsnitt, så mange av dem er litt mer uerfaren med hvordan man skal forholde seg med sånne folk på nettet. Anonymkode: d5ab0...e7f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #15 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er ingen andre forum der folk tror på alle de latterlige trollehistoriene som presenteres her. Jeg tror rett og slett ikke kvinner evner å forstå hva som er tull. Det forbløffer meg virkelig Anonymkode: 64c89...b71 Her biter du på selv og antar at de som "tror på" trollehistoriene ikke er troll selv. Og at de er kvinner. Begge deler er ofte feil. Anonymkode: 32be2...db0 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #16 Skrevet 13. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje de ikke har vært med på andre foraer like mye som menn i gjennomsnitt, så mange av dem er litt mer uerfaren med hvordan man skal forholde seg med sånne folk på nettet. Anonymkode: d5ab0...e7f Der er mulig det. Men generelt er evnen til et kritisk blikk på det man leser helt essensielt i dag. Går du på Internett og tror på alt du leser bør du bli fratatt stemmeretten Anonymkode: 64c89...b71
Rant Skrevet 13. desember 2020 #17 Skrevet 13. desember 2020 Finnes det så mange andre "store" forum i Norge? Diskusjon.no er like stort har jeg inntrykk av, og det er mindre trolling. Så ja, trollene samles nok her. Det er kjedsommelig til tider. Noe kan være morsomt, men når det går på bekostning av alvorlige tema er det direkte usmakelig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #18 Skrevet 13. desember 2020 Det er svært mange troll, og med troll så mener jeg menn. Anonymkode: 4447f...8c9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #19 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her biter du på selv og antar at de som "tror på" trollehistoriene ikke er troll selv. Og at de er kvinner. Begge deler er ofte feil. Anonymkode: 32be2...db0 Jeg later noen ganger som om jeg tror på trollehistorier og stiller tilsynelatende naive spørsmål for å se hvorlang tid det tar før trolletbiter på og begynner å motsi seg selv. For de som leser kan det kanskje se ut som om jeg er litt dum og tror på alt mulig, men egentlig er jeg bare i trollehumør selv. Anonymkode: 32be2...db0 1
Rant Skrevet 13. desember 2020 #20 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er svært mange troll, og med troll så mener jeg menn. Anonymkode: 4447f...8c9 Det finnes nok en hel del kvinner som troller også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå