Gå til innhold

Tips til spisebord i eik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett etter spisebord i to år nå.. Har vært innom det meste av butikker, alt av kjedebutikker, Ikea, Bohus, Skeidar, Bolia, Illums og mange andre butikker i Oslo. Sliter med å finne et passende bord.

Ønsker et bord som kan vare.. I gyllen eik, heltre eller med heltre på toppen slik at det ved en skade bare kan pusses ned og repareres. Ønsker at det skal kunne gjøres til skikkelig langbord med plass til minst 10-12 personer, vha. ileggsplater.

Sett litt på Skovby, men har ikke falt pladask for beina på noen av dem. Tenker at det kanskje er best med et som ser litt streit ut så man ikke blir lei. Har dere noen tips? Maks 50.000.

Anonymkode: 2644d...b37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slettvoll har noen i heltre eik, men kanskje ikke riktige ben der heller?

Til 50 000 er det vel kanskje mulig å få en møbelsnekker til å bygge et til deg så du får det helt som du vil.

Anonymkode: fd444...62f

Skrevet

Ikke helt det du spør om, men jeg har Ikea sitt Ekedal i eik. Er veldig fornøyd. Og jeg tror det må være ganske slitesterk, for her brukes det til mye mer enn spisebord. Men ikke en ripe. Det lengste kan bli 240 langt.

Anonymkode: d3233...73e

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Slettvoll har noen i heltre eik, men kanskje ikke riktige ben der heller?

Til 50 000 er det vel kanskje mulig å få en møbelsnekker til å bygge et til deg så du får det helt som du vil.

Ygg&Lyng har og noen fine i heltre eik:

https://yggoglyng.no/dining-tables/

Ten Table fra DK3 synes jeg er fint:

https://verketinterior.no/produkt/ten-table/

Skrevet

Hvilken type ben ser du for deg?

Anonymkode: 786be...97c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...