Gå til innhold

Romsdalsmuseet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære og jeg har begynt å diskutere litt bryllupsting igjen, da særlig hvor vi skal gifte oss. Vi regner med å ha flyttet til Molde innen vi gifter oss, og har så smått begynt å se etter lokaler der. Vi falt begge to pladask for kapellet og Gildehallen på Romsdalsmuseet. Derfor lurer jeg;

Noen her som enten har giftet seg der, eller vært i bryllup der, og har lyst til å dele erfaringer?

Eventuelt noen som har giftet seg på Hjertøya, eller hatt festen sin på Varden/Seilet/Skaret og vil dele erfaringer derfra?

Eller har noen andre flotte steder nær Molde å foreslå?

På forhånd takk, ha en fin dag! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kommende mann har vært i flere bryllup på Romsdalsmuseet, og sier det er flott! Jeg har bare vært der under jazzen, men utrolig flotte omgivelser da!

Hadde vi bodd i Molde hadde vi giftet oss der!

Hilsen trønderjente som gifter seg med Moldenser om 3 uker :)

Skrevet

Ja, det er jo helt nydelig der! Har aldri vært der utenom jazzen selv, bortsett fra at jeg var nærmeste nabo en stund og gikk litt turer der. Men aldri sett noe fest der, derfor jeg lurer.

Gratulerer med forestående bryllup med en romsdaling! Får håpe det ikke blir lenge til det blir min tur.

Skrevet

Vi var der i bryllup for fire år siden, og det var helt nyyyedelig der. Fikk absolutt inntrykk av at brudeparet var fornøyde også. Skikkelig romantisk sted!

Skrevet

Takk for svar Misty!

Var festen der også? Hvordan var maten?

Og var vielsen ute eller i kapellet?

Beklager mange spørsmål, men greit å høre her inne før jeg begynner å ringe dit.. ;)

Skrevet

Nei, de hadde ikke vielsen der, men middag og festen.

Maten var knallgod og alt virket veldig profft.

Men det er likevel omgivelsene jeg husker best....

Skrevet

Hei. Har aldri vært på Romsdalsmuseet, men jeg kikket på nettsidene deres, og det så kjempeflott ut. Ser ut som et perfekt sted å ha bryllup!

Skrevet
Hei. Har aldri vært på Romsdalsmuseet, men jeg kikket på nettsidene deres, og det så kjempeflott ut. Ser ut som et perfekt sted å ha bryllup!

Ja, ikke sant! Og det er så mye finere der enn bildene kan vise. Har hørt de pleier å lage "kirkegulv" oppover den ene plenen, med "alter" rett foran en nydelig dam. (hvis man vil ha vielsen utendørs)

Men det jeg også tenker litt på er om det da blir totalt kræsj med vanlig brudekjole der? Er jo typiske bunads-bryllup omgivelser..

Men det er nok likevel det perfekte stedet ja. :)

Skrevet

Neida....blir så fint med hvit brudekjole så. :)

Skrevet
Neida....blir så fint med hvit brudekjole så. :)

Håper det. Er jo egentlig altfor tidlig å begynne å stresse med sånn nå! :ler: Tror jeg må rote meg inn i Klubbhuset for giftesyke igjen jeg.. :rodme:

Gjest Theresef i.i
Skrevet

Romsdalsmuseet er kjempekoselig, og jeg har vært i to vielser i kapellet, men bare en hadde festen i gildehallen.

Jeg ønsket selv å ha det der, men da det er en restaurant som driver stedet, så blir det ganske dyrt med tanke på mat og alkohol.

Vi endte derfor opp med Harmonien i Parkveien (like nedenfor).

Vi giftet oss 6.aug, og har derfor fortsatt svæørt ferske og veldig gode minner derfra.

Kan absolutt anbefales!

Kokken de har knyttet til huset driver Lubbenes Gård, og er veldig flink, og veldig service-innstilt. Det er heller ikke særlig dyrt.

Hvis du vil ha mer info om stedet, så må du gjerne kontakte meg!!

Du kan også lese litt på hjemmesida vår www.seterholtet.com/bryllup.html Har såvidt begynt å oppdatere der. Men har en egen side om lokalet, med noen bilder, så ta en kikk!! http://www.seterholtet.com/festlokalet.html

LYKKE TIL

Hilsen nygift moldejente

Skrevet (endret)
Romsdalsmuseet er kjempekoselig, og jeg har vært i to vielser i kapellet, men bare en hadde festen i gildehallen.

Jeg ønsket selv å ha det der, men da det er en restaurant som driver stedet, så blir det ganske dyrt med tanke på mat og alkohol.

Vi endte derfor opp med Harmonien i Parkveien (like nedenfor).

Vi giftet oss 6.aug, og har derfor fortsatt svæørt ferske og veldig gode minner derfra.

Kan absolutt anbefales!

Kokken de har knyttet til huset driver Lubbenes Gård, og er veldig flink, og veldig service-innstilt. Det er heller ikke særlig dyrt.

Hvis du vil ha mer info om stedet, så må du gjerne kontakte meg!!

Du kan også lese litt på hjemmesida vår www.seterholtet.com/bryllup.html Har såvidt begynt å oppdatere der. Men har en egen side om lokalet, med noen bilder, så ta en kikk!! http://www.seterholtet.com/festlokalet.html

LYKKE TIL

Hilsen nygift moldejente

Takk for svar, og gratulerer som nygift!

Endret av Sneip
Skrevet

Jøss Sneip, det var lenge siden sist! :vinke:

Jeg har vært i Molde en gang... Var en hel masse ferger (jeg haaater ferger) og en by jeg aldri skjønte noenting av, så vi drakk oss fulle en kveld og dro på et kjøpesenter dagen etter :ler: Men tipper det er flott der og du blir sikkert helt stunning i hvit brudekjole. Sixx og jeg kan sy den sammen :Nikke:

Skrevet
:ler: Sikker på at Sixx får tid til det da?? Hun skal jo være forlover for oss begge, prest, toastmaster, guide for gjestene og problemløser! :ler: Men ja takk, gjerne kjole sydd av dere! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...