Gå til innhold

Menn, har dere fått mindre sexlyst med årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sies vel at damer får økt sexlyst med årene? Hva med menn da? Motsatt? 

Menn rundt 50 år her, hvordan er sexlysten din? 
Hvor ofte sex i uka synes dere er nok for dere i fast langvarig forhold? 

Min mann er 50 år. Jeg 15 år yngre. Har fått mer sexlyst. Men tror han har mindre. Vi har sex ca 1-2 ganger i uka. Jeg synes det er lite. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 473a5...08c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Sies vel at damer får økt sexlyst med årene? Hva med menn da? Motsatt? 

Menn rundt 50 år her, hvordan er sexlysten din? 
Hvor ofte sex i uka synes dere er nok for dere i fast langvarig forhold? 

Min mann er 50 år. Jeg 15 år yngre. Har fått mer sexlyst. Men tror han har mindre. Vi har sex ca 1-2 ganger i uka. Jeg synes det er lite. Hva tenker dere? 

Nei! Vi har sex hver dag. Vi har hatt sex hver dag i 10 år. I helgene oftere. Hadde vi hatt muligheten hadde vi hatt sex enda mer. Det blir bare bedre og bedre. Mann 49 

Endret av Topper og daler
  • Liker 3
Skrevet
Topper og daler skrev (2 minutter siden):

Nei! Vi har sex hvor dag. Vi har hatt sex hver dag i 10 år. I helgene oftere. Hadde vi hatt muligheten hadde vi hatt sex enda mer. Det blir bare bedre og bedre. Mann 49 

Det tror jeg ikke er normalt. Kanskje dere ikke har små barn da. Uansett så høres hver dag litt slitsomt og kjedelig ut i lengden. 

• Liker 8
Skrevet

Ja. Vi ønsker oss heller yngre jenter, da disse er mer attraktive. Det er derfor jobbreiser er populært. 

Anonymkode: 51edb...ea6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ikke er normalt. Kanskje dere ikke har små barn da. Uansett så høres hver dag litt slitsomt og kjedelig ut i lengden. 

Vi har tenåringer nå, men de har jo vært små. Aldri kjedelig. Aldri! Vi er også swingers, har vært på swingersklubber og møtt par der vi har delt på kryss og tvers. I alle disse årene. Verdens beste sex! 

• Liker 5
Skrevet

Absolutt mere sexlyst, men den kommer ikke av seg selv... man må ha mye vedlikehold når man er singel🙈

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Absolutt mere sexlyst, men den kommer ikke av seg selv... man må ha mye vedlikehold når man er singel🙈

Dumt med den jævla coronaen, blitt det desidert tørreste året mitt hittil i livet

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja. Vi ønsker oss heller yngre jenter, da disse er mer attraktive. Det er derfor jobbreiser er populært. 

Anonymkode: 51edb...ea6

Får håpe corona tiltakene varer lenge. så sliper det være så mye jobbreiser...synes synd på mange damer med mannfolk som puler på andre damer mens de er i utlandet. Kvalmt. 

Anonymkode: cbe75...393

• Liker 3
Skrevet

Ja dæ! er så enig... Jeg synes alle burde følge rådene fra FHI, så får vi ha sex igjen fort som F... 😂

Skrevet (endret)

M 31. Misten den helt  noen år tilbake. 

Edit: Beklager, fikk ikke med meg at spørsmålet var rettet mot menn rundt 50.

Endret av Chomsky89
Skrevet (endret)

Nei, jeg er 40 og fortsatt får lyst hverdag , men det som har litt forskjellig  at jeg kommer seint , sex varer mere en halvtime og noen gang en time etter forspill😏 getting old 

50?? Ok beklager 

Endret av bava
Skrevet

M, 50+. Min sexlyst har nok ikke avtatt særlig mye de siste 20 år, men det har vært verre med mine partnere. Og da påvirkes jo også min lyst negativt, Å bli avvist, eller å bli  tibudt pliktsex er stusslige greier. Om jeg hadde vært i et forhold der hennes lyst var sterk og intakt,  og vi passet godt sammen seksuelt,  vil jeg tro at sex omtrent annenhver dag hadde vært passe for min del.

• Liker 3
Skrevet
Resignert skrev (2 timer siden):

M, 50+. Min sexlyst har nok ikke avtatt særlig mye de siste 20 år, men det har vært verre med mine partnere. Og da påvirkes jo også min lyst negativt, Å bli avvist, eller å bli  tibudt pliktsex er stusslige greier. Om jeg hadde vært i et forhold der hennes lyst var sterk og intakt,  og vi passet godt sammen seksuelt,  vil jeg tro at sex omtrent annenhver dag hadde vært passe for min del.

Her kjenner jeg meg igjen. Tror det er på tide å ta noen grep. Kan ikke tenke med resten av livet sammen med noen som aldri uttrykker lyst og begjær overfor meg. Fryktelig deprimerende.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Den har nok avtatt noe i den forstand at jeg har ikke lengre lyst på sex absolutt HELE tiden. På den andre siden nyter jeg sex mer enn noen gang. Jeg har mer og bedre utforskertrang, åpenhet og intim nytelse enn tidligere.

M53

Skrevet

Nei. Ikke noe mindre sexlyst her i gården.

Skrevet

Mye skryt fra menn her, sannheten er at libidoen går ned for de fleste med årene, med oss er det omvendt

• Liker 8
Skrevet

Det har gått nedover siden starten på 30-tallet her 🙂

Anonymkode: 57d9e...d0c

• Liker 3
Skrevet

Vi har sex hver dag, oftere når vi har fri. Mannen er 52, jeg er fortsatt i 40-årene. Her har det tatt seg opp etter at barna ble store!

Anonymkode: a711d...bdf

Skrevet
On 12/13/2020 at 2:39 AM, AnonymBruker said:

Sies vel at damer får økt sexlyst med årene?

Det stemmer jo ikke i det hele tatt

Anonymkode: 45ef0...d53

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det stemmer jo ikke i det hele tatt

Anonymkode: 45ef0...d53

Flertallet av kvinner her sier jo ofte dette, at de har mer lyst enn mannen..  Tenker at det nok er ganske likt, noen kvinner får mer lyst andre ikke, samme med menn.. 

alle mennesker er forskjellige vettu. 

Ingen som kan påstå noe som helst som liksom skal gjelde for ALLE 

Anonymkode: 4a850...d7d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...