AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #1 Skrevet 13. desember 2020 Det var hun som ansatte meg og som jeg møtte på intervjuet, men hun var ikke sjef for avdelingen men på en måte min sjef, litt eldre enn meg. Ga henne klem da vi snakket sammen før jeg sluttet for godt. Hadde vært der i 3 måneder. Men nå tenker jeg at dette kanskje var rart gjort? Var det galt av meg? Folk har jo ulik intimsone så det kan jo være feil. Anonymkode: fc0cf...996
Rytz Skrevet 13. desember 2020 #2 Skrevet 13. desember 2020 Jeg hater å klemme og synes det er svært ubehagelig når noen jeg ikke kjenner så godt klemmer meg. Det du gjorde var uansett hyggelig, og jeg hadde syntes at det var en fin ting å gjøre, uavhengig av følelsene mine. Det er tanken som tellet vettu 😉
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 Klemming er ikke innafor i 2020. I hvert fall ikke i et arbeidsforhold. Men bygones nå. Anonymkode: 73876...6c7 3
Gjest loveli Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 Jeg liker å klemme og hadde ikke tenkt noe negativt om det.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Kan ikke folk være litt mer proffe? Før var vi ikke på fornavn engang (akkurat det er jo litt stivt!) Men hvorfor tenker du på dette flere mnd etter? Anonymkode: fb87a...8a5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Klemte du noen utenfor familien under korona? Det hadde jeg skjemtes litt av i ettertid. Anonymkode: 477c9...8ae
Silva Pluvialis Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Jeg vil helst ikke klemme folk jeg ikke kjenner godt, men det er meg, og andre gjør ingenting av det. Hvordan reagerte sjefen på det?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klemte du noen utenfor familien under korona? Det hadde jeg skjemtes litt av i ettertid. Anonymkode: 477c9...8ae Skjedde etter avsluttet sommerjobb Anonymkode: fb87a...8a5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 Vil informere om at Norge har siden mars 2020, vært rammet av en epidemi. Klemming av sjefer er ytterst dumt og uprofesjonelt. Anonymkode: bf9f0...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 Jeg hadde synes det var hyggelig. Anonymkode: 4b517...894
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det var hun som ansatte meg og som jeg møtte på intervjuet, men hun var ikke sjef for avdelingen men på en måte min sjef, litt eldre enn meg. Ga henne klem da vi snakket sammen før jeg sluttet for godt. Hadde vært der i 3 måneder. Men nå tenker jeg at dette kanskje var rart gjort? Var det galt av meg? Folk har jo ulik intimsone så det kan jo være feil. Anonymkode: fc0cf...996 Neida det var ikke galt av deg å gi en klem vel? Men nå setter jeg veldig pris på klemmer da! Fra kjente og ukjente hehe 😊 Anonymkode: ba43a...983
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #12 Skrevet 13. desember 2020 Jeg synes det er hyggelig jeg:) Men jeg er også ganske fleksibel på dette; helt ok for meg å klemme og er akkurat like ok å ikke klemme, bare hva den andre er komfortabel med. Klemt alle veilederene jeg hadde da jeg var student, x-sjefen m.m. Aldri fått negativ tilbakemeldinger på det. Og særlig når det er en avsluttning slik som dette så synes jeg i alle fall ikke det er rart. Ikke i Norge i alle fall. Jeg elsker at vi er så uformell. Anonymkode: c1fe6...a8f
Gjest TheCatLady Skrevet 13. desember 2020 #13 Skrevet 13. desember 2020 Nei, synes ikke det var dumt. Det viser bare at du satte pris på å være der, og det synes jeg er positivt. Noen klemmer lettere enn andre så jeg ville ikke tenkt på det som dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå