Gå til innhold

Jeg ga sjefen en klem da jeg sluttet på sommerjobben, feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var hun som ansatte meg og som jeg møtte på intervjuet, men hun var ikke sjef for avdelingen men på en måte min sjef, litt eldre enn meg. Ga henne klem da vi snakket sammen før jeg sluttet for godt. Hadde vært der i 3 måneder. Men nå tenker jeg at dette kanskje var rart gjort? Var det galt av meg? Folk har jo ulik intimsone så det kan jo være feil.

Anonymkode: fc0cf...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater å klemme og synes det er svært ubehagelig når noen jeg ikke kjenner så godt klemmer meg. Det du gjorde var uansett hyggelig, og jeg hadde syntes at det var en fin ting å gjøre, uavhengig av følelsene mine.

Det er tanken som tellet vettu 😉

Skrevet

Klemming er ikke innafor i 2020. I hvert fall ikke i et arbeidsforhold. Men bygones nå.

Anonymkode: 73876...6c7

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker å klemme og hadde ikke tenkt noe negativt om det. :)

Skrevet

Kan ikke folk være litt mer proffe? Før var vi ikke på fornavn engang (akkurat det er jo litt stivt!) 

Men hvorfor tenker du på dette flere mnd etter?

Anonymkode: fb87a...8a5

Skrevet

Klemte du noen utenfor familien under korona? Det hadde jeg skjemtes litt av i ettertid. 

Anonymkode: 477c9...8ae

Skrevet

Jeg vil helst ikke klemme folk jeg ikke kjenner godt, men det er meg, og andre gjør ingenting av det. Hvordan reagerte sjefen på det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klemte du noen utenfor familien under korona? Det hadde jeg skjemtes litt av i ettertid. 

Anonymkode: 477c9...8ae

Skjedde etter avsluttet sommerjobb

Anonymkode: fb87a...8a5

Skrevet

Vil informere om at Norge har siden mars 2020, vært rammet av en epidemi. Klemming av sjefer er ytterst dumt og uprofesjonelt. 

Anonymkode: bf9f0...4c2

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde synes det var hyggelig. 

Anonymkode: 4b517...894

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det var hun som ansatte meg og som jeg møtte på intervjuet, men hun var ikke sjef for avdelingen men på en måte min sjef, litt eldre enn meg. Ga henne klem da vi snakket sammen før jeg sluttet for godt. Hadde vært der i 3 måneder. Men nå tenker jeg at dette kanskje var rart gjort? Var det galt av meg? Folk har jo ulik intimsone så det kan jo være feil.

Anonymkode: fc0cf...996

Neida det var ikke galt av deg å gi en klem vel?
Men nå setter jeg veldig pris på klemmer da! Fra kjente og ukjente hehe 😊

Anonymkode: ba43a...983

Skrevet

Jeg synes det er hyggelig jeg:) Men jeg er også ganske fleksibel på dette; helt ok for meg å klemme og er akkurat like ok å ikke klemme, bare hva den andre er komfortabel med. Klemt alle veilederene jeg hadde da jeg var student, x-sjefen m.m. Aldri fått negativ tilbakemeldinger på det. Og særlig når det er en avsluttning slik som dette så synes jeg i alle fall ikke det er rart. Ikke i Norge i alle fall. Jeg elsker at vi er så uformell.

Anonymkode: c1fe6...a8f

Gjest TheCatLady
Skrevet

Nei, synes ikke det var dumt. Det viser bare at du satte pris på å være der, og det synes jeg er positivt. Noen klemmer lettere enn andre så jeg ville ikke tenkt på det som dumt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...