Gå til innhold

Avstand, følelser og den seksuelle biten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier ikke så mye, men på grunn av jobb er mannen min borte halve tiden, altså flere uker i strekk før han er hjemme noen uker med vanlig kontortid.
Vi har det egentlig bra sammen, men når han er vekke over lengre tid (mer enn ei uke...) kommer han på avstand for min del og jeg «mister» følelser. Samtidig kjenner jeg meg trist og energiløs, og tipper det har sammenheng med ensomheten og mangel på oppmerksomhet. I tillegg til at jeg må dra lasset hjemme alene, med alt som hører til.(Men det er greit, vi har jo blitt enige om at han skulle ta denne jobben på grunn av lønna.)

Vi snakkes nesten hver dag, ofte FaceTime så han får se og snakke med barnet vårt før leggetid. Men når barnet er tilstede er jo det i fokus, og eventuell voksenprat skjer ikke. 

Nå i kveld hadde vi muligheten til å FaceTime,  jeg hadde kameraet rettet mot meg mens jeg jobbet med noe på kjøkkenet, og han var på hotellrommet. Jeg var kledd i singlet og og han begynte å kommentere hvor bra jeg så ut og hvor kåt han ble av å se meg sånn. Han fortsatte å snakke om hvor heldig han var, at andre menn nok var misunnelige osv. Jeg syntes det var så godt å få denne type oppmerksomhet igjen etter to uker uten, og tenkte at vi bygget opp til noe som kunne fortsette senere på kvelden når jeg hadde gjort ferdig det jeg holdt på med, eventuelt neste kveld når vi hadde bedre tid. Plutselig drar han ned smekken og begynner å onanere mens han ser på puppene mine. Jeg har tre kokeplater på og rører for å ikke svi det jeg lager, og rekker knapt å blunke før han er ferdig og finner tørkepapir. 
Han reiser seg og går vekk fra kamera, kommer tilbake etter ei stund med tannbørsten i handa, sier at han ble trøtt og tenkte å legge seg snart. Vi prater litt til, men komplimentene og den seksuelle interessen fra hans side er helt borte. (Forståelig nok siden han nettopp hadde utløsning.) 

For noen dager siden sendte jeg et bilde av meg selv i en samtale som begynte å bli seksuelt ladet, to minutter etterpå skriver han at han «nettopp kom», ønsker meg en fin dag men nå må han løpe. 

Hjemme er han jo ikke sånn, da er fokuset mest på meg egentlig, derfor er det frustrerende, uforståelig og trist at når han er vekkreist sørger han for kjappe utløsninger for seg selv, med meg som objektet. 
Ja jeg kan ta saken i egne hender, men jeg har jo lyst til å gjøre det sammen med mannen av og til. 

Har sagt til han tidligere at jeg føler meg neglisjert når han er på jobbreise, og har foreslått at vi gjør ting for å opprettholde forholdet (sexting, bilder, livecam oss to, fine ord og komplimenter.) Virker som det går i glemmeboka hver gang.

Tanker?

Anonymkode: 4d6e6...55c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har åpnet en dør og det finnes et rom bak som dere kan få mye glede av. Dette er også nytt for han. Og det er ikke gjort av seg selv å overføre normene. 

Jeg tror ikke han tenkte at oppførselen sin landet slik på andre siden. Han tenkte at dere hadde en kjappis. Og det at han ronket til bilde av deg og "kvitterte" på sms var et kompliment.

I den livssituasjonen dere er i, så tenker jeg at du er bedre tjent med å forme det dere har startet til å bli slik du ønsker heller enn å konfrontere han med at han tilsidesatte dine behov og du ble såret fordi han ikke hadde behov for å fortsette kosepraten etter å ha kommet.

Det kan jo også hende at det dere gjør i form av sexting blir en egen greie heller enn at dere prøver å gjenskape hjemmesituasjonen. Hvordan var han når han kom hjem? Var han ekstra glad i deg fordi du nå også var en "frekk elskerinne" i tillegg til å være hans kjære hustru?

Hva hvis du tenker over hvordan du skulle ønske dette kunne tilpasses slik at du også fikk noe ut av det? Det er alltid bare bare å gjøre noe så vagt som en følelse av savn om til en hensiktsmessig måte å gjøre det på.

Men når det er sagt, så er du rimelig innafor når du vil ha mer enn to minutter av hans tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...