Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente i starten av tjue årene som flyttet nylig til Halden. Jeg kjenner ingen her og føler meg veldig ensom. Hvordan skal jeg liksom klare å bli kjent med nye mennesker her i disse dager? Jeg er også ganske sjenert, så er ikke den som starter å prate og tar kontakt. 

Familie og de få vennene jeg har bor 2 timer unna. 

Er det noen som har forslag for hvordan bli kjent med nye mennesker som en innflytter? (Kanskje det er noen i nærheten av Halden som kjenner til noen aktiviteter/ forslag for hvordan man kan bli kjent med noen? 😅

Anonymkode: a7557...771

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli med i en klubb/organisasjon som driver med noe du liker. Er du tidligere håndballspiller - finn deg et håndball-lag. Liker du å synge - bli med i et kor.

Anonymkode: 9e3e6...14a

Skrevet

Hvis ikke jobb er et alternativ er vel hobby det letteste. Bli med i en forening.

Anonymkode: 409a4...42b

Skrevet

Hei. Er du glad i å gå på tur? Det kan være en fin arena for å knytte nye bekjentskaper, spesielt nå i koronaperioden. Hvorfor flyttet du til Halden? Jobb eller studier?

Anonymkode: 027af...dac

Skrevet

Send meg en melding hvis du vil

Anonymkode: 14ab1...263

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 0.08):

Jeg er en jente i starten av tjue årene som flyttet nylig til Halden. Jeg kjenner ingen her og føler meg veldig ensom. Hvordan skal jeg liksom klare å bli kjent med nye mennesker her i disse dager? Jeg er også ganske sjenert, så er ikke den som starter å prate og tar kontakt. 

Familie og de få vennene jeg har bor 2 timer unna. 

Er det noen som har forslag for hvordan bli kjent med nye mennesker som en innflytter? (Kanskje det er noen i nærheten av Halden som kjenner til noen aktiviteter/ forslag for hvordan man kan bli kjent med noen? 😅

Anonymkode: a7557...771

Jeg bor i Halden og er ensom selv, kunne tenkt meg flere venninner☺️

Anonymkode: 44ba2...2bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...