AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Hei. Skal kjøpe julegave til pappa som er 70+ år. Han er vanskelig generelt å kjøpe gaver til, men i år måtte den i tillegg gå i postkassa så han slipper å dra og hente pakken. Vi bor langt unna hverandre så den må sendes. Har noen noe forslag? Han vil ikke ha klær, undertøy, hansker e.l, han leser ikke bøker, alt av teknologi er for komplisert. Det eneste jeg kommer på selv er gavekort eller flaxlodd, men det er jo ganske upersonlig. Blir glad for alle tips! Anonymkode: 40bc7...aad
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Skal kjøpe julegave til pappa som er 70+ år. Han er vanskelig generelt å kjøpe gaver til, men i år måtte den i tillegg gå i postkassa så han slipper å dra og hente pakken. Vi bor langt unna hverandre så den må sendes. Har noen noe forslag? Han vil ikke ha klær, undertøy, hansker e.l, han leser ikke bøker, alt av teknologi er for komplisert. Det eneste jeg kommer på selv er gavekort eller flaxlodd, men det er jo ganske upersonlig. Blir glad for alle tips! Anonymkode: 40bc7...aad Hva med å skrive om hans interesser og personlighet istedenfor ting han ikke vil ha? 😏 Anonymkode: 65226...d08 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Hva med å gi han en opplevelse og sendte et postkort eller bilde fra et sted dere kan dra på tur sammen i sommer. Det kan være alt fra en uke på sørlandet til et besøk på Tusenfryd (kanskje ikke Tusenfryd er det beste med en på 70+, men du skjønner hva jeg vil frem til). Anonymkode: 0cec9...036
Meadow Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Lag en "kosepakke", med kaffe, godis, ullsokker, kryssordblad, kalender, etc. Pakker kan sendes med helthjem, da trenger de ikke å være bittesmå. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Eller et abonnement på et magasin du tror han kan like. Anonymkode: 0cec9...036
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Tusen takk for gode forslag. En kosepakke hørtes ut som en god ide. Hadde ikke tenkt på at man kan sende helt hjem, så da er det en mulighet. Anonymkode: 40bc7...aad
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Vær obs på at sending med Helt hjem er avhengig av hvor man bor, tror man helst bør bo på Østlandet. Foreldrene mine får ikke levert på døra, de må hente på en butikk som er mye vanskeligere å komme seg til enn postkontoret. Og Helt hjem bruker 14 dager på å sende en pakke fra meg til søsteren min i nabobygda. Faren min på 70+ ønsker seg barberkost så han kan barbere seg på den gode gamle måten igjen. Har satt sammen en barberpakke med kost, høvel, (plaster) og barbersåpe til ham, den gikk fint å sende som brev. En onkel på 70+ ble veldig glad for en Fisher space pen, en "astronautpenn" som alltid skal virke. Han liker ikke teknologi (men er glad i kryssord og småsnekring). Pennen er liten så han har den alltid i bukselomma, og drar den opp for å notere ting på samme måte som andre vipper fram mobilen. Anonymkode: e40ae...aef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå