AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Jobber i butikk og hvis jeg blir testet positivt for corona så må sjefen stenge butikken, siden jeg jobber så og si hver dag og er jo i nærheten av mine ansatte Men så tenker jeg det er mange syke kunder, kunder fra andre land som faktisk kommer å handler i disse tidene så blir jeg smittet så kan jeg jo selvfølgelig ikke gjøre Men her er greia jeg har de siste dagene kjent litt sår hals mot kvelden ellers helt normalt, og jeg føler ut ifra det så begynner jeg å overtenke noe helt sykt... Jeg har jo ikke noe feber eller forkjølelse bare helt mot slutten av kvelden kjenner jeg litt på sår hals jeg tårer ikke å teste meg jeg er så redd, ikke for selve prosessen, men for svaret... kommer den ut positiv så må butikken stenge pga meg, det betyr også at takket være meg så har det blitt funnet et smittetilfelle i byen min som ikke kan spores og da blir vi sikkert tilbake igjen der vi var i mars... ughhh så bor jeg ikke akkuratt i den største byen så folk finner jo fort ut av at det var takket være meg Anonymkode: f1431...952
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 tror ikke du trenger å teste deg før du kjenner andre symptomer, det er nesten ingenting. men vær obs om det plutselig skulle komme flere Anonymkode: 9e11f...7ff 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Nå overtenker du. Hvem har vel ikke sår hals ila vinteren? Ender bare med at stresset for deg nedsatt immunforsvar og økt risiko for å bli syk. Anonymkode: d4e3c...f3e 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Sjef? Dine ansatte? Bare ro ned. Det er nok andre som kan jobbe om du blir syk.. Anonymkode: 8691f...3d8
Apekatten Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Det er bedre å teste seg og eventuelt måtte stenge butikken i en periode, enn at du smitter mange fordi du er redd for å skuffe sjefen. Men når det er sagt, så er det helt vanlig å ha litt halsvondt på denne tiden av året. Jeg testet meg nylig fordi jeg hadde vondt i halsen, men jeg hadde ikke korona.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Det finnes altid andre ansatte som kan ta din plass. Din sjef driter i deg om du blir syk eller butikken stenger. Alt er økonomi og å tjene penger. Ikke tru at du er noe spesielt for sjefen din. Du høres ung ut, og kjenner meg igjen. Nå som jeg er 40 veit jeg at arbeidslivet er hardt, med sjefer du trur bryr seg. Men innerst ikke gjør det. Jobb er jobb. Ta heller vare på deg selv og helsa de. Anonymkode: 3590c...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå