AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 powerofficego tripletex fiken visma eaccounting hviken anbefales? holder en knapp på visma(eneste jeg har prøvd) Anonymkode: 10c93...c6a
PetterKanin Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Har prøvd Visma og Fiken. Liker Fiken klart best.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Som regnskapsfører så liker jeg å jobbe i power office best, men ikke alle bedrifter det passer til. Trippeltex er vel noe i samme duren. Fiken er mer for bedrifter som ønsker å føre regnskap selv. Skal du føre regnskapet ditt selv anbefaler jeg ikke Power Office. Anonymkode: fa629...ac5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Som regnskapsfører så liker jeg å jobbe i power office best, men ikke alle bedrifter det passer til. Trippeltex er vel noe i samme duren. Fiken er mer for bedrifter som ønsker å føre regnskap selv. Skal du føre regnskapet ditt selv anbefaler jeg ikke Power Office. Anonymkode: fa629...ac5 har eaccounting, men vurderer fiken fordi jeg stadig hører at der kan man føre alt selv. men usikker fordi jeg tror ikke banken har nettintegrasjon/direkte remittering mot andre enn visma😐og må vite mer om fiken før jeg evt tar bryderiet med å skifte bank. det blir ganske styrete; har as må følge strenge kriterier. Anonymkode: 10c93...c6a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Uni micro. Anonymkode: 70855...151
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Kommer an på om du er regnskapskyndig. Og hvilke behov du har. Jeg hater visma eaccouinting. Elsker Tripletex. Anonymkode: e1a28...7a8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): har eaccounting, men vurderer fiken fordi jeg stadig hører at der kan man føre alt selv. men usikker fordi jeg tror ikke banken har nettintegrasjon/direkte remittering mot andre enn visma😐og må vite mer om fiken før jeg evt tar bryderiet med å skifte bank. det blir ganske styrete; har as må følge strenge kriterier. Anonymkode: 10c93...c6a Mange banker har integrasjon mot flere regnskapsprogrammer, så spør banken din om de støtter det programmet du vil bruke. Anonymkode: 84995...209
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 timer siden): powerofficego tripletex fiken visma eaccounting hviken anbefales? holder en knapp på visma(eneste jeg har prøvd) Anonymkode: 10c93...c6a Jeg er revisor, så er borti mange regnskapsprogram. Jeg anbefaler PowerOffice, evt Tripletex. Fiken og visma eaccounting håper jeg du styrer langt unna. Anonymkode: 08b06...e39 1
PetterKanin Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er revisor, så er borti mange regnskapsprogram. Jeg anbefaler PowerOffice, evt Tripletex. Fiken og visma eaccounting håper jeg du styrer langt unna. Anonymkode: 08b06...e39 Hvorfor bør man styre unna Fiken og eAccounting?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #10 Skrevet 13. desember 2020 Hvilken bank bruker du, TS? Anonymkode: 4a4ff...a40
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #11 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken bank bruker du, TS? Anonymkode: 4a4ff...a40 bondebanken landkreditt. trodde fiken og visma var anerkjente program😐 Anonymkode: 10c93...c6a
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2021 #12 Skrevet 7. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 23.52): bondebanken landkreditt. trodde fiken og visma var anerkjente program😐 Anonymkode: 10c93...c6a Visma er bra og har bare blitt bedre de årene jeg har brukt det. Jeg har prøvd Fiken også, og det er likt, selv om Visma kan mer kanskje... Selv om alle sier at Fiken det er lettere er det ikke det. Det står kanskje "Jeg har solgt ", i stedet for send faktura, men begge krever at du bruker litt tid. Anonymkode: e22f7...4d8
Pingu22 Skrevet 15. september 2022 #13 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (På 13.12.2020 den 9.16): men usikker fordi jeg tror ikke banken har nettintegrasjon/direkte remittering mot andre enn visma😐og må vite mer om fiken før jeg evt tar bryderiet med å skifte bank. det blir ganske styrete; har as må følge strenge kriterier. Bankintegrasjon er en liten hengemyr, men bedre enn det var før. Du kan unngå å måtte betale gebyr til banken for dette med enkelte regnskapsprogram, blant annet Luca Regnskap (integrasjon med alle norske banker) og Fiken (integrasjon med de fleste tror jeg). Kortversjonen av "hvorfor" er at i henhold til PSD2-direktivet eier du selv bankdataen din, og den kan du be om levert til f.eks, regnskapsprogrammet, uten at banken kan ta seg betalt. Sjekk priser på dette - noen er rimelige, og andre er veldig dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå