AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Jeg har 6 glassflasker liggende, innkjøpt til julaften. For meg er de en tradisjonell del av julematen. Er det farlig å drikke det, dersom jeg er ekstra forsiktig når jeg åpner, og ikke ser noen tegn til skade på tuten? Eller er det best å bare levere de inn? Anonymkode: 4e6a8...3d9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Hvis du ikke ser noen skade så er det trygt. Man ser det eller kjenner det med fingeren hvis det er gått skår av tuten. Det hadde skjedd med typ 3 av to millioner flasker eller noe sånt, så statistisk sett burde det gå greit😆 Anonymkode: 6ddd2...df7
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #3 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hvis du ikke ser noen skade så er det trygt. Man ser det eller kjenner det med fingeren hvis det er gått skår av tuten. Det hadde skjedd med typ 3 av to millioner flasker eller noe sånt, så statistisk sett burde det gå greit😆 Anonymkode: 6ddd2...df7 Ok, da tar jeg sjansen tror jeg 😊 Anonymkode: 4e6a8...3d9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #4 Skrevet 13. desember 2020 For å være helt sikker kan du bruke tesil når du heller opp i glasset. Anonymkode: f304b...fa9
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #5 Skrevet 13. desember 2020 Jeg ville ikke sendt de tilbake, ville bare sett etter når jeg åpnet og kanskje helt opp i et glass om jeg var usikker. Har selv noen fra Hamar hjemme og tenker drikke dem som vanlig bare være litt obs når jeg åpner dem. Ville unngått å gi dem til barn da. Anonymkode: 136b4...643
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 Jeg har tenkt på det samme. Kommer til å beholde de jeg har, har vel 2 eller 3 sekspakninger stående med sukkerfri julebrus. Får ikke kjøpt den sukkerfrie på plastflaske, så har ikke så mye valg. Vil se veldig nøye etter når jeg åpner de, og helle de over i et glass før jeg drikker de. Å bruke tesil er jo en ide også, som ble foreslått før meg her. De sa jo selv at man vil kunne se skadene med øynene hvis det var en skadet flaske, så jeg tror det skal gå bra. Anonymkode: 1c847...237
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Lurte på det samme, stod liksom at alt ble tilbaketrukket, men ikke noe om at man måtte levere inn det man hadde kjøpt. Og så stod det at skaden kunne ses, så da tolker jeg det litt som at hvis den ser og kjennes ok ut så er det trygt? Anonymkode: c8797...9c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå