AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Avføringen er treg og hard som en stein, kan det være havregrøten? Anonymkode: 267e2...2aa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Tone83 skrev (2 minutter siden): Ja Ok, da tester jeg en uke uten og ser om det hjelper. Kan ikke skjønne hva annet det kan være. Men det er jo mye fiber i havregrøt, trodde det var bra. Drikker mye vann og en kopp kaffe med melk til. Anonymkode: 267e2...2aa
Huffda Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Det kan være om du plutselig har økt fiberinntaket at du blir litt hard, eller f-eks lite væske eller mye protein. Prøv å bland en teskje linfrø i grøten.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Huffda skrev (22 minutter siden): Det kan være om du plutselig har økt fiberinntaket at du blir litt hard, eller f-eks lite væske eller mye protein. Prøv å bland en teskje linfrø i grøten. Takk for tips, prøvde det en periode, ingen forskjell:( Anonymkode: 267e2...2aa
millak Skrevet 17. mars 2023 #6 Skrevet 17. mars 2023 Har aldri tålt havregryn, jeg får hard mage og forstoppelse. Prøv å spise lavkarbo det gjorde susen for min del:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå