AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Jeg dusjet i morges og glemte i farten å låse døra. Plutselig kom samboeren min inn og kommenterte at det luktet litt urin. Tissa du i dusjen spurte han og jeg sa som det var at det gjorde jeg. Han reagerte ved å bli skikkelig sur og sa at jeg var ekkel osv. Jeg ble helt sjokkert over reaksjonen og prøvde å forklare at det var lite og at det rant ned i sluken med en gang. Skal jeg liksom stoppe dusjen og gå ut klissvåt og sette meg på toalettet, for å så få urin nedover lårene fordi dem er klissvåte av vann? Nå har han vært sur og furten i hele dag. Han syntes dette var skikkelig turn-off. Er det virkelig så ekkelt og unormalt? Anonymkode: f2d85...a7c 6
Durinur Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Ganske ekkelt, men fortsatt ganske barnslig å bli sur for det hele dagen. Hva med å gå på toalettet før du dusjer? Man klarer vel fint å holde seg i 15 minutter mens man dusjer. Jeg kan godt skjønne at han ikke vil ha urinlukt i dusjen. 19
EnNySol Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Gjør det aldri selv, men hadde strengt tatt ikke brydd meg om kjæresten hadde gjort det. 12
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Man tisser ikke i dusjen, så enkelt er det. Gå på do før du dusjer. Er nøden der så får du dusje kjappere. Anonymkode: f6c9d...ae9 17
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 12. desember 2020 Alle burde tisse i dusjen! Tenk så mye vann som går med til å trekke ned hver gang noen har tisset. Tenk hvor mye vann man kunne spart hvis alle hadde tisset i dusjen? Det forsvinner jo med en gang..... Anonymkode: 7eadb...7d3 115
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 12. desember 2020 Herremin det gjør vi begge to, fatter ikke at folk kan synes det er ekkelt. Man vasker dusjen ofte og dessuten er urin rent. Skjønner ikke sånne pripne mennesker jeg.. Anonymkode: 7c6a3...e62 96
strynejenta Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Herremin det gjør vi begge to, fatter ikke at folk kan synes det er ekkelt. Man vasker dusjen ofte og dessuten er urin rent. Skjønner ikke sånne pripne mennesker jeg.. Anonymkode: 7c6a3...e62 Kan like godt drite i dusjen da, siden den vaskes ofte 3
strynejenta Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg dusjet i morges og glemte i farten å låse døra. Plutselig kom samboeren min inn og kommenterte at det luktet litt urin. Tissa du i dusjen spurte han og jeg sa som det var at det gjorde jeg. Han reagerte ved å bli skikkelig sur og sa at jeg var ekkel osv. Jeg ble helt sjokkert over reaksjonen og prøvde å forklare at det var lite og at det rant ned i sluken med en gang. Skal jeg liksom stoppe dusjen og gå ut klissvåt og sette meg på toalettet, for å så få urin nedover lårene fordi dem er klissvåte av vann? Nå har han vært sur og furten i hele dag. Han syntes dette var skikkelig turn-off. Er det virkelig så ekkelt og unormalt? Anonymkode: f2d85...a7c Har du ikke lært om personlig hygiene? 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 Populært innlegg #9 Skrevet 12. desember 2020 strynejenta skrev (Akkurat nå): Kan like godt drite i dusjen da, siden den vaskes ofte Bæsj er masse bakterier og forsvinner ikke i sluket. Skjerp deg. Anonymkode: 7c6a3...e62 76
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 strynejenta skrev (1 minutt siden): Kan like godt drite i dusjen da, siden den vaskes ofte Urin er sterilt idet den kommer ut av kroppen, nå drar du det langt 😄 Anonymkode: 7ffc4...f71 40
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 Det har aldri falt meg inn i tisse i dusjen. Anonymkode: ac921...b86 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 Det er vel ikke så farlig? Urin inneholder ikke mye bakterier og heller ikke fett eller annet som «setter seg» i flis og fug. Litt ufint er det riktignok, men ikke uhygienisk eller farlig egentlig. Anonymkode: 85f68...7f6 19
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 Man tisser ikke i dusjen hvis man deler dusj med noen. Anonymkode: 36fd9...3ed 10
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 Populært innlegg #14 Skrevet 12. desember 2020 Hæ? Ble overrasket over hvor mange som ikke tisser i dusjen jeg 🤣🤣 Jeg tisser i dusjen iallefall. Det er ikke sånn at jeg planlegger det, men skjer det så skjer det. Minstemann på 4 gjør det også. Tenåringen veit jeg ikke, men ganske sikker på at faren i huset gjør det også 🤪 Man vasker jo dusjen, samt at det renner jo vann og rett ned i sluket. Dessuten er urin helt sterilt når der kommer ut, og blir uansett slukt ned med vannet før det blir ekkelt .. Samt at du sparer miljøet, og får vasket underlivet ordentlig etterpå 👌🏼 Anonymkode: 726d8...a7b 79
strynejenta Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Urin er sterilt idet den kommer ut av kroppen, nå drar du det langt 😄 Anonymkode: 7ffc4...f71 https://www.nrk.no/livsstil/urin-er-ikke-sterilt-likevel-1.7203571 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 Jeg synes det er ganske ekkelt. Skal neste person som dusjer trø på et belegg med urin liksom? I tillegg lukter det på badet. Anonymkode: f4465...cc0 12
Silva Pluvialis Skrevet 12. desember 2020 #17 Skrevet 12. desember 2020 Jeg kan heller ikke forstå at han kan lage et så stort nummer ut av noe sånt. Det renner jo rett ned i sluken, og lukten forsvinner jo. Det er virkelig ikke så ekkelt som han skal ha det til. 21
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 Relativt normalt. Håper du helte litt klor eller salmiakk i sluket etter urineringen (for å fjerne lukt) Anonymkode: 90c17...ff1 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 Populært innlegg #19 Skrevet 12. desember 2020 Nei men herregud da så pripne dere er? For det første så pleier jeg alltid å tisse før jeg dusjer, men i dag måtte jeg ikke tisse før jeg hørte dusjen slå seg på mens jeg allerede stod i dusjen. Urinlukta forsvinner med urinen og ned i sluket innen 15 sekund. Man vasker da bort sæd og andre ting i dusjen også. Er ikke det ekkelt da? Her er det mange som ikke innrømmer for seg selv 😅 TS Anonymkode: f2d85...a7c 53
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Urin er sterilt idet den kommer ut av kroppen, nå drar du det langt 😄 Anonymkode: 7ffc4...f71 Nei, urin er ikke sterilt i det hele tatt. Masse bakterier i urin. https://www.sciencenews.org/blog/gory-details/urine-not-sterile-and-neither-rest-you Anonymkode: c9415...e39 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå