Gå til innhold

Samboer sur fordi jeg tisset i dusjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjet i morges og glemte i farten å låse døra. Plutselig kom samboeren min inn og kommenterte at det luktet litt urin. Tissa du i dusjen spurte han og jeg sa som det var at det gjorde jeg. Han reagerte ved å bli skikkelig sur og sa at jeg var ekkel osv. Jeg ble helt sjokkert over reaksjonen og prøvde å forklare at det var lite og at det rant ned i sluken med en gang. Skal jeg liksom stoppe dusjen og gå ut klissvåt og sette meg på toalettet, for å så få urin nedover lårene fordi dem er klissvåte av vann? 

Nå har han vært sur og furten i hele dag. Han syntes dette var skikkelig turn-off. 

Er det virkelig så ekkelt og unormalt? 

Anonymkode: f2d85...a7c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske ekkelt, men fortsatt ganske barnslig å bli sur for det hele dagen. 

Hva med å gå på toalettet før du dusjer? Man klarer vel fint å holde seg i 15 minutter mens man dusjer. Jeg kan godt skjønne at han ikke vil ha urinlukt i dusjen. 

• Liker 19
Skrevet

Gjør det aldri selv, men hadde strengt tatt ikke brydd meg om kjæresten hadde gjort det. 

• Liker 12
Skrevet

Man tisser ikke i dusjen, så enkelt er det.

Gå på do før du dusjer. Er nøden der så får du dusje kjappere. 

Anonymkode: f6c9d...ae9

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herremin det gjør vi begge to, fatter ikke at folk kan synes det er ekkelt. Man vasker dusjen ofte og dessuten er urin rent. 

Skjønner ikke sånne pripne mennesker jeg..

Anonymkode: 7c6a3...e62

Kan like godt drite i dusjen da, siden den vaskes ofte

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg dusjet i morges og glemte i farten å låse døra. Plutselig kom samboeren min inn og kommenterte at det luktet litt urin. Tissa du i dusjen spurte han og jeg sa som det var at det gjorde jeg. Han reagerte ved å bli skikkelig sur og sa at jeg var ekkel osv. Jeg ble helt sjokkert over reaksjonen og prøvde å forklare at det var lite og at det rant ned i sluken med en gang. Skal jeg liksom stoppe dusjen og gå ut klissvåt og sette meg på toalettet, for å så få urin nedover lårene fordi dem er klissvåte av vann? 

Nå har han vært sur og furten i hele dag. Han syntes dette var skikkelig turn-off. 

Er det virkelig så ekkelt og unormalt? 

Anonymkode: f2d85...a7c

Har du ikke lært om personlig hygiene?

• Liker 3
Skrevet
strynejenta skrev (1 minutt siden):

Kan like godt drite i dusjen da, siden den vaskes ofte

Urin er sterilt idet den kommer ut av kroppen, nå drar du det langt 😄 

Anonymkode: 7ffc4...f71

• Liker 40
Skrevet

Det har aldri falt meg inn i tisse i dusjen.

Anonymkode: ac921...b86

• Liker 5
Skrevet

Det er vel ikke så farlig? Urin inneholder ikke mye bakterier og heller ikke fett eller annet som «setter seg» i flis og fug. 

Litt ufint er det riktignok, men ikke uhygienisk eller farlig egentlig. 

Anonymkode: 85f68...7f6

• Liker 19
Skrevet

Man tisser ikke i dusjen hvis man deler dusj med noen. 

Anonymkode: 36fd9...3ed

• Liker 10
Skrevet

Jeg synes det er ganske ekkelt. Skal neste person som dusjer trø på et belegg med urin liksom? I tillegg lukter det på badet.

Anonymkode: f4465...cc0

• Liker 12
Skrevet

Jeg kan heller ikke forstå at han kan lage et så stort nummer ut av noe sånt. Det renner jo rett ned i sluken, og lukten forsvinner jo. Det er virkelig ikke så ekkelt som han skal ha det til.

• Liker 21
Skrevet

Relativt normalt. Håper du helte litt klor eller salmiakk i sluket etter urineringen (for å fjerne lukt)

Anonymkode: 90c17...ff1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...