AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Er i uke 8, og hver kveld - uansett hvor mye eller lite jeg spiser ila dagen, så føles magen stor/stram og fryktelig ubehagelig på kvelden.. Er dette normalt? Flere som har det slikt? Tips mot dette? Det er bare så vilt ubehagelig 😭😭 Anonymkode: 653b6...d7b
CarinaB Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 For min del har jeg vært oppblåst hver kveld siden jeg ble gravid (17+3 nå). Det ble litt bedre for noen uker siden, men nå har gravid magen begynt å melde sin ankomst😅 Har ikke så mye tips annet enn å ikke spise så store måltider, det kan hjelpe. Ikke at det hjalp meg så mye, da jeg var mega sulten nesten hver kveld😂 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Stell deg på alle fire med rumpa I været og hodet ned og promp! sov med pute mellom beina(når du ligger på siden). Det hjalp meg!! Anonymkode: 58210...e2e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stell deg på alle fire med rumpa I været og hodet ned og promp! sov med pute mellom beina(når du ligger på siden). Det hjalp meg!! Anonymkode: 58210...e2e Er ikke så luftig heller.. Dvs det kommer ikke så mye promp 🙈 det kommer noe og jeg gjør så godt jeg kan å hjelpe det ut! Men magen føles bare stram og vond 😭😭 Anonymkode: 653b6...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå