AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Jah😬 Blir tett i nesen om natta og blir visst liggende en del på ryggen, så det snorkes ganske heftig. Sover så tungt så er ikke så lett å vekke meg heller. Stakkars samboeren min😅 Bare i uke 30 ennå så det kan vel bli enda verre. Er det noe som hjelper? Anonymkode: becf0...296 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Fødsel 😆 Anonymkode: 9e80c...9d5 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Det gjorde jeg også 😅 Anonymkode: 6d7fd...117 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Sove med hevet rygg/hode, nærmest sittende... Som når man er forkjøla. Men det er ikke alle som klarer å sove slik. Skylle nese og bihuler med saltvann før du legger deg kan rense opp ganske godt. Anonymkode: cb660...bbb 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Fødsel 😆 Anonymkode: 9e80c...9d5 Neii, ikke si det da😅 Det er så lenge til 😛 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sove med hevet rygg/hode, nærmest sittende... Som når man er forkjøla. Men det er ikke alle som klarer å sove slik. Skylle nese og bihuler med saltvann før du legger deg kan rense opp ganske godt. Anonymkode: cb660...bbb Uvant ja. Kanskje hvis jeg kjøper en hotellpute🤔 Får prøve å skylle Kjenner meg ikke tett ved leggetid, men tydelig at det ikke tar så lang tid før det tetter seg. Anonymkode: becf0...296
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 Samme her. Jeg snorker så mye at jeg noen ganger våkner av er kjempe snork - fra meg selv. Det er helt insane. Gjorde det med forje mann også, ga seg da han ble født 🤪 Prøver å pusse nesa før jeg legger meg, ligge litt hevet med hodet osv. Men jeg blir faktisk til og med vekket av 5 åringen «mamma, du bråker, jeg får ikke sove!» .. 😅 Anonymkode: 433c6...e4a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå