vackraflickan Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Jeg skal kjøpe et dørskilt i gave. Det må graveres inn navn på det. Jeg trenger det denne uken. Noen som vet hvor jeg kan ordne det? Jeg har sjekket forskjellige jerniabutikker, men de hadde over en ukes leveringstid. Kan jeg eventuelt kjøpe skiltet hos f.eks jernia og dra selv for å gravere det? Hvor kan jeg få gjort det?
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 Hva med å få et dørskilt malt? Vet det er ei dame som bor på Jar som lager dørskilt,trur hun har kjapp levering. Se på www.malebua.com om det kan være noe for deg? Vet også at det er ei på Hønefoss som lager dørskilter,trur hun har en hjemmeside på www.malurten.no
Xantippe Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Det er en butikk i Vikasenteret som bare bruker en dag (renseri, nøkkelfiling etc). Jeg kjøpte mitt der, det ble pent det.
Pasha Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Jernia får både skilt og gravering fra samme firma.. så de har ikke skiltene liggende hos seg
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Jeg lagde mine på en liten butikk på Byporten. De gjorde det mens jeg ventet. Men prisen var nokså heftig sammenliknet med andre steder.. Tror jeg betalte ca 600 for skilt og gravering (to linjer)
Smørblomsten Skrevet 12. august 2005 #7 Skrevet 12. august 2005 En butikk bak Glasmagasinet ved Stortorget, i Møllergata (der mc-parkeringen er)...Personlig syntes jeg det var dyrt der, men et tips kanskje!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå