Gå til innhold

Kjøper dere "julegave" til dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså ikke nødvendigvis legger under treet, men kanskje kjøper noe dere har hatt lyst på, i løpet av desember måned?

Anonymkode: 83a7b...700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligere kjøpte jeg julegave til meg selv under januarsalget. Nå er det jo "salg" hele året så nå kjøper jeg "julegave" til meg selv når jeg ser produkter jeg ønsker ha et godt tilbud.  Finnes nettsider hvor man kan melde seg på slik man får varsel om tilbud.  

Anonymkode: cb7e8...203

Skrevet

Nei, ikke egentlig. Jeg får vanligvis litt penger i julegave, så i januar pleier jeg å kjøpe meg noe jeg har lyst på, men som er for dyrt til å ønske seg i julegave. 

Skrevet

Ja. Havner ofte ting til meg selv også i kurven når jeg handler gaver. Vi kjøper ikke dyre gaver til hverandre, så da kjøper vi gjerne noe til oss selv i desember også.

Skrevet

Nei, hvis det er noe jeg har lyst på kan jeg heller ønske meg det til jul. 

Skrevet

Ja, kjøpte bil til meg selv et år.

Anonymkode: 4d204...7e0

Skrevet

Nei. Kjøper meg nye ting hele året, når jeg har sjansen til å kjøpe meg noe nytt. Kjøper aldri gaver.

Anonymkode: 7f214...c0e

Skrevet

Ja jeg kjøpte øredobber i går til meg selv. var tilbud, og kjøpt meg stepmaskin å trene på til jul og etter jul

Anonymkode: 11dc8...dc6

Skrevet

Alltid! Kjøper den i løpet av desember, og det er som regel noe dyrt som jeg har ønsket meg lenge. Jeg pakker den ikke inn og åpner foran andre på julaften, men den ligger bortgjemt i et skap helt til første juledag. Sikkert litt tåpelig for noen, men jeg koser meg med denne tradisjonen. 

• Liker 6
Skrevet

Nei, det gjør jeg eventuelt heller til bursdagen min. Til jul er det så mange andre gaver å ordne at jeg ikke gidder en til ;) 

Anonymkode: 34b79...c06

Skrevet

I dag ble det et par sko da jeg skulle kjøpe kattesand 🤪 Ofte dropper jeg sånt av hos familien, så kan de pakke det inn og legge det under treet, pengene får jeg igjen 🤪

Anonymkode: dbb41...9dd

Skrevet

Ja, hvorfor ikke :) lurt å spandere litt på seg selv også innimellom.

Skrevet

Pakker ikke inn og legger under juletreet  da.

Men jeg velger helt bevisst å ikke kjøpe noe nytt til meg selv fra etter sommeren sånn ca. En mini-kjøpestopp?

Kjøper da inn nytt av både ting jeg trenger, og ting jeg virkelig har fått kjent på at jeg ønska meg til jul :) 

Noe så gammaldags som nye sokker, truser og pysj blir noe å se fram til :) 

Selvfølgelig også andre ting, ny bok, nytt strikkegarn, nytt dataspill og kontroller står på lista så langt. Antakelig noe skikkelig gode dusjsåpe og krem. 

Anonymkode: a5587...9ff

• Liker 2
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (2 timer siden):

Alltid! Kjøper den i løpet av desember, og det er som regel noe dyrt som jeg har ønsket meg lenge. Jeg pakker den ikke inn og åpner foran andre på julaften, men den ligger bortgjemt i et skap helt til første juledag. Sikkert litt tåpelig for noen, men jeg koser meg med denne tradisjonen. 

Hva blir det i år da? 😜

Anonymkode: 5021a...106

Skrevet

Ja, men jeg kjøper det etter jul, som kompensasjon for dritten jeg får av mannen min. Jeg gjør set samme etter bursdagen min. Det er ikke litt tull, engang.

Anonymkode: fb652...e64

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe dyrt eller planlagt som jeg definerer som julegave til meg fra meg, men når jeg vandrer såpass mye i butikker på gavejakt i desember er det fort gjort å ramle over noe til meg selv også :plystre: 

• Liker 2
Skrevet

I år har det blitt dyr te,  hudpleie og bøker   så ja det har jo blitt en del selv om det var på tilbud på Black 

Anonymkode: 379d3...135

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, men jeg kjøper det etter jul, som kompensasjon for dritten jeg får av mannen min. Jeg gjør set samme etter bursdagen min. Det er ikke litt tull, engang.

Anonymkode: fb652...e64

Nå er jeg spent😊. Hva har du fått av mannen din da? Jeg fikk fotmassasje maskin av mannen min ett år, og jeg HATER massasje maskiner😂😂

Anonymkode: 7aa74...70f

Skrevet

Jeg må nesten det for når guttungen var en liten knott begynte han å kommentere at det var synd på meg som ikke hadde gaver under treet... 😄 Så jeg legger 2-3 småting under treet som jeg vil ha. :P Han vet jo jeg har kjøpt det selv men da har jeg iallfall pakker under treet, og det er jo det viktigste. :ler:

Får egentlig bare gave fra en tante og en onkel på hver sin side og de gir alltid penger. Alt annet gavestyr har jeg klart å sno meg unna. Ja og så får jeg jo gave fra guttungen som jeg setter pris på, alltid kjekt å se hva han har laget til og eventuelt kjøpt. 🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...