AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Min datter på 3 var på lekebesøk hos sin kusine idag og da hun ikke ville skifte bleie ble hun dradd i beina av sin tante dette ble jeg fortalt av kusine på 5 år som sa at Mamma ble sint da tiril ikke ville skifte bleie, jeg spurte da denne svigersøsteren min og hun sa det stemte at min datter hadde begynt å grine forde hun hadde tatt så hardt tak i beina til sidene dradd dem til side når hun ikke oppførte seg, jeg er fremdeles i sjokk og gikk i sjokk modus da jeg hørte dette jeg tror fremdeles at det er en drøm jeg skal våkne av men det stemmer ikke Jeg tenker på min datter, hun var glad og fornøyd før hun la seg, men er redd for om dette kan sette spor, stakkars lille jenta mi. Anonymkode: 51a6e...d97
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Herregud, det er jo ikke greit på noen måte og ville fått meg til å tenke på hva hennes datter har opplevd. Hvis jeg var deg ville jeg snakket med broren din om det, hva sier han til at kona hans er voldelig mot barn? Anonymkode: 67b59...537 11
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Stakkars lille. Kanskje du burde snakke med hun om det og si at «tante» ikke mente noe slemt med det? Ville forresten aldri hatt hun hos denne tanten igjen uten å være tilstede selv. Det vil nok gå bra med jenta di, det kunne vært verre ting som hadde skjedd (sier ikke dette ikke var ille men) du får gjøre noe som gjør datteren din veldig glad nå i dagene fremover for å kompensere for den fæle tingen som skjedde. Anonymkode: c3b67...182 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Min bror er på jobb langt ute i Mexico så ikke så lett, nei hun drar aldri dit igjen uten meg, vi lekte masse da vi kom hjem og hun var veldig glad, men har fått vite at hun har fått ris der tidligere eller blitt kløpet når hun har vært "slem" herregud barn på 3 er ikke slemme er så kvalm har kastet opp her har jeg trodd hun har hatt det super koselig der siden hun er hos nærmeste familie, men hun forsvarer med at alle fikk litt juling før i tiden og det er greit, Anonymkode: 51a6e...d97 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Overskriften stemmer ikke med innlegget da, du skriver ikke at hun ble slått? Anonymkode: 685ac...3bd 32
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min bror er på jobb langt ute i Mexico så ikke så lett, nei hun drar aldri dit igjen uten meg, vi lekte masse da vi kom hjem og hun var veldig glad, men har fått vite at hun har fått ris der tidligere eller blitt kløpet når hun har vært "slem" herregud barn på 3 er ikke slemme er så kvalm har kastet opp her har jeg trodd hun har hatt det super koselig der siden hun er hos nærmeste familie, men hun forsvarer med at alle fikk litt juling før i tiden og det er greit, Anonymkode: 51a6e...d97 Du må si sterkt til din svigerinne at hun driver med vold mot barn. Slutter hun ikke med det så melder du. Anonymkode: f205b...ac9 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Meld til bv med en gang, dette er ikke greit. Du kan melde anonymt Anonymkode: 4d6b7...3a6 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 Hun ble da ikke slått.. skjønner ikke helt. Bente tante bena hennes frahverandre med makt for å skifte bleie ? Eller dro hun jenta med seg etter benet ? Uansett: ikke bra. Ville pratet med tanta Anonymkode: 6e130...a25 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 Hun driver jo med vold mot barn, du sier hun har fått ris og blitt kløpet før også. Du må melde til BV. Tenk hva hennes egne barn blir utsatt for. Hun trenger åpenbart veiledning i hvordan man er en god forelder Anonymkode: bc983...872 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 Leste også om klyp og ris. Ville sagt til tanten at slikt ikke er greit og bedt henne slutte med slikt snarest. Anonymkode: 6e130...a25 3
Silva Pluvialis Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Anmeld til politi, og meld henne til BV. Du nevner bl.a. ris. Dette er svært alvorlig og helt ulovlig. Endret 12. desember 2020 av Uatskillelig 11
Traktor Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Min datter på 3 var på lekebesøk hos sin kusine idag og da hun ikke ville skifte bleie ble hun dradd i beina av sin tante dette ble jeg fortalt av kusine på 5 år som sa at Mamma ble sint da tiril ikke ville skifte bleie, jeg spurte da denne svigersøsteren min og hun sa det stemte at min datter hadde begynt å grine forde hun hadde tatt så hardt tak i beina til sidene dradd dem til side når hun ikke oppførte seg, jeg er fremdeles i sjokk og gikk i sjokk modus da jeg hørte dette jeg tror fremdeles at det er en drøm jeg skal våkne av men det stemmer ikke Jeg tenker på min datter, hun var glad og fornøyd før hun la seg, men er redd for om dette kan sette spor, stakkars lille jenta mi. Anonymkode: 51a6e...d97 Vet du egentlig hva det vil si å slå noen? Her tror jeg både du og kusine overdriver. Du fremstiller det som om hun ble dratt etter beina. For meg høres det ut som om tante spredde beina hennes litt hardt for å skifte bleie. Og hvor kommer slåinga inn? Endret 12. desember 2020 av Traktor 14
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 Dette skjønner jeg ikke. Du visste at barnet ditt har blitt utsatt for vold der tidligere? Hvorfor i all veden lar du henne da passe barnet igjen? Anonymkode: eafe4...aaf 14
Silva Pluvialis Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 (endret) TS, hvorfor sender du barnet til en person som tidligere har mishandlet barnet ditt med ris? Endret 12. desember 2020 av Uatskillelig 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min bror er på jobb langt ute i Mexico så ikke så lett, nei hun drar aldri dit igjen uten meg, vi lekte masse da vi kom hjem og hun var veldig glad, men har fått vite at hun har fått ris der tidligere eller blitt kløpet når hun har vært "slem" herregud barn på 3 er ikke slemme er så kvalm har kastet opp her har jeg trodd hun har hatt det super koselig der siden hun er hos nærmeste familie, men hun forsvarer med at alle fikk litt juling før i tiden og det er greit, Anonymkode: 51a6e...d97 Nei barn på 3 år er ikke slem, det er hun som voksent menneske som er slem her. Jeg skjønner man kan bli irritert men man skal aldri slå, klype eller hva enn uansett hvor irritert man blir. Snakk med jenta di, spør om det har skjedd noe hun ble lei seg for eller noe slik på besøk hos tanta. Det kan være godt for hun enn å bare «fortrenge» det. Si du skjønner hun ble lei seg for det og vis at du forstår og møter følelsene hennes på det. Jeg tror uansett at dette her kommer til å gå bra, men det må ikke få skje igjen. Anonymkode: c3b67...182 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 Uatskillelig skrev (3 minutter siden): Anmeld til politi, og meld henne til BV. Du nevner bl.a. ris. Dette er svært alvorlig og helt ulovlig. Helt enig. Vil og understreke at med mindre det har skjedd noe veldig alvorlig så blir ikke barna hennes tatt fra henne selv om hun melder. Men hun vil få veiledning i hvordan man er en god forelder og hvorfor vold er skadelig i en oppdragelse. Altså blir situasjonen bedre for henne og bedre for barna Anonymkode: bc983...872 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #17 Skrevet 12. desember 2020 På ingen måte greit. Men dessverre tviler jeg på at du får endret på hennes holdning til barneoppdragelse. Ta gjerne en prat med broren din om det når du får mulighet. Ellers tenker jeg at du bare får være der når datteren din er der, og ellers kanskje spørre om niesen din vil komme til dere i stedet hvis de vil leke sammen og det passer for dere. Anonymkode: 310ab...afe 1
Traktor Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Overskriften stemmer ikke med innlegget da, du skriver ikke at hun ble slått? Anonymkode: 685ac...3bd Clickbait. 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 Men hva skjedde, hun spredde Beina hennes med tvang for å skifte på henne eller dro hun henne etter beina?? Uansett er det ikke greit. Her har vi dratt ungen etter beina på gulvet for moro (fordi hun synes det er gøy og hun har ledd), og så har hun måttet gjøre noe hun ikke ville etterpå som å pusse tenner, så har hun sagt til pappaen sin at jeg dro henne i beina.. Finn ut hva som har skjedd, og hvis du er usikker, så uansett ikke send henne dit aleine igjen. Anonymkode: ce799...f91 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette skjønner jeg ikke. Du visste at barnet ditt har blitt utsatt for vold der tidligere? Hvorfor i all veden lar du henne da passe barnet igjen? Anonymkode: eafe4...aaf Det visste jeg da aldri, dette kom fram IDAG Anonymkode: 51a6e...d97 2
Anbefalte innlegg