Gå til innhold

jobbfest med seksuelle tiltrekkninger

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

heisann!

var på en fest i jobbsammenheng i helgen og jeg lot meg legge merke til hvordan folk bare plutselig ble ås intime med hverandre! plutselig satt de to menneskene jeg ikke hadde regnet med kjente hverandre engang,å klinte! og pltselig stakk den ene hjem emd sjefen og overnattet der! hva skjer når ansatte blir med de eldre hjem og sover over osv?

bare lurer jeg hvordan vi egentlig har blitt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver:

"når ansatte blir med de eldre hjem og sover over osv?"

*LER*

Det er vel fullt mulig å bli med jevnaldrende hjem også? Er det kun slik hos dere i firmaet at yngre blir med eldre?

Dette bør du forklare oss litt om!

Skrevet

...og dessuten... er det bare de yngre som er "ansatte", ikke de eldre???

Skrevet

Uff, og fysj a meg............ hva slagt bedrift ER det du jobber for???? Tenke seg til at ANSATTE blir med ELDRE hjem, og atpåtil sover over.......

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Sorry, ikke meningen å le SÅ høyt, men jeg klarte bare ikke å la være....

Morticia :P

Gjest Anonymous
Skrevet

javell takk for at dere tar ting seriøst! mente da i farten at unge medarbeidere på 18 19 år blir med de øvre sjefene hjem på alt fra 30 til 45 år.. hvorav enkelte av dem fra før er sammen elelr gift med andre!

Skrevet

Dem som er 18-19 er da typisk jenter som blir tiltrukket av eldre menn med makt og penger og med et håp om rask karriere tror de at de kan ta en snarvei via sengen til sjefen. Men det er tabbe (noen kvinner her som har erfaring ?) Sjefen betrakter deg som "en billig snelle". :blunke:

Skrevet
javell takk for at dere tar ting seriøst! mente da i farten at unge medarbeidere på 18 19 år blir med de øvre sjefene hjem på alt fra 30 til 45 år.. hvorav enkelte av dem fra før er sammen elelr gift med andre!

Hjææælp - "eldre" når en bare er 30-45 år!!!!!! :(

Også vil jeg bare si at når du er 18-19 år så er du gammel nok til "å ta ansvar for dine handlinger"................

Hilsen

eldre kjærring på 42

(men føler meg som 18-19 da......) :briller:

Skrevet

Fatter ikke at såpass gamle menn ikke syns det er flaut å dra med seg så unge jenter hjem.

Jeg er 19 og i forhold til en 30-40 åring er jeg en jentunge..

Det kunne vært faren min..

Det lyser egentlig hva de begge er ute etter-og det er ikke det samme..

Gjest Maiken/unplugged
Skrevet

:)

Kanskje vi skal få klarlagt om dette dreier seg om eldre kvinner eller eldre menn, sånn i første omgang.

Maiken (kjærring, jeg også :lol: 35-årig ordentlig gammelkjærring)

Skrevet

Ja kanskje urettferdig å være sikker på at det er menn, uten at det egentlig er sagt.. tar den :sjarmor:

du er ikke gammel kjærring du Maiken, kvinner blir ikke gamle, men kloke:) (sier lille meg.. men du har mange fine svar, er vel egentlig det jeg prøver å si :oops: )

Skrevet

Gjør det noen forskjell om det er gamle menn som tar med unge jenter hjem eller om det er gamle damer som tar med yngre menn hjem???

Eller gamle menn som tar med yngre menn, - eller yngre damer som tar med eldre damer, - eller yngre damer som tar med eldre menn eller yngre menn som tar med eldre damer, - eller..... nei, dette ble jammen forvirrende!!

Uansett, sikkert mange som rødmer ved lunsjen på mandag ja.... :hoho:

For å være litt alvorlig så synes jeg det er en uskikk at ledere ligger med sine ansatte. Men her var det visst snakk om soving? :o

Gjest Anonymous
Skrevet

det er det nok ja!

jo jeg vil da kalle menn i 30 40 alderen eldre i forhold til jenter på 18 19 år. tross at disse menenne også har samboer eller er gift er dette sykt! men det virker jo på dere at dette er helt normalt i dagens samfunn og da får jeg vel rette meg etter det da!

beklager at jeg i det hele tatt tok opp emnet!

Skrevet

Du skal ikke beklage at du tok opp emnet. Unødvendig masse sleivkommentarer her synes jeg.

At voksne folk har sex sammen må de ta ansvar for selv, gifte eller ikke. Men hvis det er en kultur at de godt voksne er på småripsjakt og bruker sin posisjon til å få napp, så synes jeg dette er like forkastelig som Gjest skriver i innlegget sitt. Vi som er voksne på 35 og oppover - vi har faktisk så mye mer livserfaring enn en 18-19 åring og burde ta ansvar for at dette ikke skjer.

Ja, tenk for atte det mener gamle tante. Dette er en usunn maktforskyvning. Og er du ny i arbeidslivet, eller voksenlivet for den saks skyld, kjenner du ikke spillereglene så godt som en slesk avdelingsleder i for trang dress på julebordet.

Å ha sex med kolleger er generelt ikke særlig smart (jeg snakker om kun puling, ikke forhold) - og de på 18-19 vil snart erfare det de også.

Gjest Thor Nado
Skrevet

"Gjest" høres ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen, men regner med at naiviteten har med alder å gjøre.

Generelt sett kan folk gjøre som de vil, og jeg kan ikke se at det er noe straffbart i at noen blir med noen hjem, uansett alder.

Jeg skjønner heller ikke hvordan det er mulig å "bli med hjem" til noen som er gift eller samboende.

Legg denne særdeles dumme debatten død!

Skrevet

Enhver har lov å trekke opp problem- og spørsmålsstillinger de er opptatt av. Hvorfor er alle så nedlatende her?

Jeg synes dette er en relevant problemstilling jeg - det er kun et par måneder før dette skjer i enhver bedrift i landet her - julebordene er løs!

Vi burde kanskje alle og enhver ta et lite tak i oss selv og se hvor vi er hen, og hva som skjer (for å bruke Gjests ord) når vi tar så lett på dette at vi blåser i det, og kaller den dum som tar opp dette.

Skrevet

Det må da kunne være mulig å ta opp et tema som dette uten å bli ledd ut?

Skjerpe seg!

Gjest Anonymous
Skrevet

ja jeg føler meg virkelig dum etter å ha lagt ut dette emnet!

men jeg følte og så på dette som et problem! og det stemmer alle ord jeg har sagt!ble bare forbauset over at slikt skjer jeg!

kunne jo bsre se for meg at faren min drar med seg en av kontorjentene hjem en natt hvor mamma var på overnattings besøk hos tante!

ja kanskje denne jenta da kunne ha hjulpet meg med mine lekser,ja for hun er jo på samme nivå! skjønner dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...