Gå til innhold

PS4 virker ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Har problemer med en PlayStation 4. får til å slå den på uten problemer. Men den sender ikke bilde til TVen, det står «ingen signal». Har prøvd det safe mode opplegget uten at det ga noe resultat. Går det an å restarte hele PlayStationen på et vis, uten at en må ha bilde på tven? Evt noe annet jeg kan prøve å gjøre for å få den til å funke? 

Anonymkode: 86d55...674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På tide å kjøpe en PS5?

Anonymkode: 765ab...5f4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På tide å kjøpe en PS5?

Muligens. Men helst ikke 😅

Skrevet

Har du prøvd å dobbeltsjekke hdmi kabelen? 

Anonymkode: 4c976...1ac

Skrevet

Har du prøvd å dobbeltsjekke hdmi kabelen? 

Anonymkode: 4c976...1ac

Har prøvd flere forskjellige. Lurer på om det kanskje er inngangen som har tatt kveld, men da er det vel storjobb for å få det til å fungere..

Skrevet

Prøv å holde power knappen inne til den piper? Eller ta ut strøm kontakt og vent litt og prøv igjen 

Anonymkode: 9166a...b7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Prøv å holde power knappen inne til den piper? Eller ta ut strøm kontakt og vent litt og prøv igjen 

Takk for tips, men dette er allerede prøvd uten hell. TVen forblir sort..

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for tips, men dette er allerede prøvd uten hell. TVen forblir sort..

Holdt inne til du hører 2 pip?

Skrevet

Holdt inne til du hører 2 pip?

Ja, det er vel det som kalles for safe mode et eller annet etter hva jeg har forstått. Funker fortsatt ikke. Men takk for tips.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det er vel det som kalles for safe mode et eller annet etter hva jeg har forstått. Funker fortsatt ikke. Men takk for tips.

Ok. Irriterende når noe ikke fungerer 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

På tide å kjøpe en PS5?

Den er utsolgt fra lager i hele verden. Kan bare kjøpes brukt for kr 10000+

Anonymkode: a791f...910

• Liker 1
Skrevet

Hos oss hadde vi noe som het "white light of death" på nettet. Konsollen vil da lyse hvitt, men det kommer ikke noe opp på skjermen. Samboer kontaktet butikken og forhørte der, de sa det var et kjent problem og at vi kunne sende den inn. Vi fikk en ny en tilbake, på garantien. Så hvis du har samme tilfelle, og du fortsatt har garanti på din så anbefaler jeg å bruke den. Men tar nok en del tid å få den tilbakesendt nå da, med tanke på at det snart er jul. 

Anonymkode: 92ab7...329

Skrevet

Har du trukket ut begge kontaktene fra soklene til både tv og ps4 og prøvd å restarte helt fra start? 

Anonymkode: 94cd3...f7b

Skrevet

Sikkert hdmi-inngangen. Samme skjedde med min gamle ps4.

Anonymkode: 8767c...a6a

Skrevet

Hadde samme problem, gikk til en lokal opperatør, han sa den greia bak som tar inn hdmi kabelen var løs eller gåen. Han bestilte ny og skrudde på den nye. Kosta meg 800 kr

Anonymkode: 483f6...851

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hei. Har problemer med en PlayStation 4. får til å slå den på uten problemer. Men den sender ikke bilde til TVen, det står «ingen signal». Har prøvd det safe mode opplegget uten at det ga noe resultat. Går det an å restarte hele PlayStationen på et vis, uten at en må ha bilde på tven? Evt noe annet jeg kan prøve å gjøre for å få den til å funke? 

Jeg ville tatt strømmen til PS4 og la den stå uten i noen minutter,deretter ville jeg prøvd en annen HDMI kabel og en annen inngang på tv.......hvis dette ikke fungerer så må den nok på service.
Har du vanlig og veldig gammel PS4 så er det ikke verd å reparere synes jeg....har du PRO så blir det noe annet men ser ut som du har vanlig utgave.

Anonymkode: 50475...af8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...