Gå til innhold

Kunne dere vært i et forhold uten sex, men med kos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, jeg måtte hatt sexen iblant. Det trenger ikke være ofte hvis det er mye kos og intimitet, og vi takler tid fra hverandre. Men iblant må man ha sex også, den seksuelle biten som skiller en fra (nære) venner.

Anonymkode: 8fecd...e53

• Liker 1

Kun om det var fysisk umulig. Jeg hadde ikke forlatt min kjære om han ikke lenger var i stand til å ha sex. Jeg hadde forlatt ham dersom han kunne men ikke ønsket det lenger. Det hadde vært for vondt. 

• Liker 4

Annonse

Trolltunge skrev (2 minutter siden):

Kun om det var fysisk umulig. Jeg hadde ikke forlatt min kjære om han ikke lenger var i stand til å ha sex. Jeg hadde forlatt ham dersom han kunne men ikke ønsket det lenger. Det hadde vært for vondt. 

Da ville dere jo fortsatt kunne ha en type seksuell nærhet. Jeg tolka ts som at vedkommende enten er aseksuell eller har mista seksuell interesse. 

Anonymkode: e5cf1...2ba

Ja, det kunne jeg. Det ville rett og slett vært en stor lettelse, siden jeg har mistet all sexlyst etter overgangsalderen, men fortsatt har et stort behov for nærhet og kos.

Anonymkode: 24336...2d8

• Liker 1
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da ville dere jo fortsatt kunne ha en type seksuell nærhet. Jeg tolka ts som at vedkommende enten er aseksuell eller har mista seksuell interesse. 

Anonymkode: e5cf1...2ba

Jeg antar at man ikke plutselig blir aseksuell. Alle som ikke er aseksuell kan få lite lyst i perioder, men det kan man jobbe med. 

Om min mann kunne ha sex, men hadde mistet seksuell interesse for akkurat meg, hadde jeg ikke taklet det nei. Det hadde vært for sårt. 

• Liker 2

Ja lever i det. Og får all kyss og klem og naken nærkontakt.  Vi sovet  tett og vi holder hender.  Men sex  har  vi ikke trenger jeg en orgasme  fikser  jeg selv. Han har ikke sex lyst. 

Anonymkode: 8a3cf...9b3

• Liker 4

Annonse

Annonse
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Kunne dere vært i et forhold der dere ikke hadde sex, men samtidig mye kos og nærhet og et ellers veldig bra forhold.? 

Anonymkode: 75694...e45

Jeg er over 40, og har vært alene hele livet, så jeg hadde glatt takket ja til et forhold uten sex. Det er garantert langt bedre enn å være alene år etter år.

Anonymkode: 5dc62...7d0

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...