AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Vasket hos et utenlandsk firma. De har fått gode anmeldelser, så jeg dro dit. Jeg ble fornøyd med vaskingen, men han som jobbet der sa at det er en ripe på bilen min som han kunne fjerne for 500 kroner (han sa at jeg måtte betale kontant, selv om jeg betalte vaskingen med kort). Noe jeg synes var veldig rart. Jeg tenkte at 500 kroner ekstra for fjerning av ripen ikke var så verst så jeg sa ja. Da jeg kom tilbake sa han "Beklager, klarte ikke å fjerne den helt". Jeg merket lite forskjell, så jeg lurer på om han hadde gjort noe i det hele tatt med den. Men 500-lappen skulle han ha. Jeg er sjenert, så jeg turte ikke å protestere heller. Har jeg grunn til å føle meg lurt? Anonymkode: a613d...823
Nerine_ Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Ja, men når han ber om kontantbetaling skjønte du vel at det var "svart" arbeid? Altså ikke noe man kan klage på. 4
semperflorens Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Ja. Du skulle aldri ha betalt de 500 kr. Men nå er de betalt, så det du kan gjøre er å glemme de pengene og skrive en dårlig anmeldelse der du leste de gode.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Herregud, kvinnfolk. Dere klarer aldri bestemme ting selv, ta egne valg i livet. Alltid usikker på om det dere føler er riktig. Må alltid høre fra andre hva som er rett og galt, må ha noen som er enige med dere. Anonymkode: 5ff1a...121 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Haha, frustrert AB over, eller? Noen riper er vanskelige å fjerne, men proffe folk bør da jammen klare det. Litt rart, men 500 spenn...meh. Var vel verdt forsøket. Anonymkode: a0893...b3e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha, frustrert AB over, eller? Noen riper er vanskelige å fjerne, men proffe folk bør da jammen klare det. Litt rart, men 500 spenn...meh. Var vel verdt forsøket. Anonymkode: a0893...b3e Da bør man få noen proffe til å gjøre det og ikke noen bilvaskere.. Anonymkode: 24fa2...172
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #7 Skrevet 13. desember 2020 Ja, du har blitt lurt og du har betalt svart. Ikke så mye å få gjort med det nå. Anonymkode: 0fe87...fd6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #8 Skrevet 13. desember 2020 Aldri bruk utenlandske firmaer når det kommer til bil, hus eller elektronikk. Det er dessverre mange av de som har et helt annet syn på hva som greit og ikke, for mange så er det en selvfølge å lure kunder, få penger under bordet og de bryr seg ikke stort om det norske lovverket. Et bra tips er å google firmaet først og finne ut hvilke personer som driver det, dukker det opp navn som høres "rare" ut så er det smart å finne noen andre. Anonymkode: 7dd44...1f2 1
catman Skrevet 13. desember 2020 #9 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Aldri bruk utenlandske firmaer når det kommer til bil, hus eller elektronikk. Det er dessverre mange av de som har et helt annet syn på hva som greit og ikke, for mange så er det en selvfølge å lure kunder, få penger under bordet og de bryr seg ikke stort om det norske lovverket. Et bra tips er å google firmaet først og finne ut hvilke personer som driver det, dukker det opp navn som høres "rare" ut så er det smart å finne noen andre. Anonymkode: 7dd44...1f2 Det er jo direkte rasistisk. De flinkeste tømrerne, rørleggere og elektrikere vi har hatt i huset var fra Polen, Litauen og Tyskland. Vi selger utslitte biler til arabere og afrikanere som sender de videre til et nytt liv. Jeg bruker gledelig massevis av lovlige tjenester av alle slags folk som kan sitt yrke. TS hadde jo også googlet i forkant. Uflaks kan man ha likevel - med alle mulige folk, uansett opprinnelse.
SamusAran Skrevet 14. desember 2020 #10 Skrevet 14. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 18.18): Vasket hos et utenlandsk firma. De har fått gode anmeldelser, så jeg dro dit. Jeg ble fornøyd med vaskingen, men han som jobbet der sa at det er en ripe på bilen min som han kunne fjerne for 500 kroner (han sa at jeg måtte betale kontant, selv om jeg betalte vaskingen med kort). Noe jeg synes var veldig rart. Jeg tenkte at 500 kroner ekstra for fjerning av ripen ikke var så verst så jeg sa ja. Da jeg kom tilbake sa han "Beklager, klarte ikke å fjerne den helt". Jeg merket lite forskjell, så jeg lurer på om han hadde gjort noe i det hele tatt med den. Men 500-lappen skulle han ha. Jeg er sjenert, så jeg turte ikke å protestere heller. Har jeg grunn til å føle meg lurt? Anonymkode: a613d...823 Kjørte du bilen til utlandet i coronatid for å vaske bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå