abc123... Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Sitter i en situasjon nå hvor jeg sier ifra til en god venninne av meg at hun ikke burde gå tilbake til eksen sin som var utro og i tillegg har fått samboer kort tid etter bruddet. Hvordan skal jeg forholde meg til dette? Er jeg en dårlig venn når jeg sier ifra at det er dumt å gjøre? Vil henne selvfølgelig det aller beste men mener å gå tilbake til en slik person aldri er rett. Tar gjerne i mot råd, tips og eventuelle erfaringer Endret 12. desember 2020 av abc123...
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Å si din mening på en omsorgsfull måte gjør deg ikke til en dårlig venn, men du kan ikke forvente at hun hører etter. Det er fortsatt hennes valg, men jeg synes det bare er sunt å få litt tilbakemeldinger som er realistiske. Anonymkode: e4371...7b6 3
abc123... Skrevet 12. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Å si din mening på en omsorgsfull måte gjør deg ikke til en dårlig venn, men du kan ikke forvente at hun hører etter. Det er fortsatt hennes valg, men jeg synes det bare er sunt å få litt tilbakemeldinger som er realistiske. Anonymkode: e4371...7b6 Takk for innspill! Selvfølgelig kan jeg ikke forvente det, men hva gjør jeg den dagen det evt går galt igjen?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Du skal ikke diktere andre, eller gå råd uten at noen spør. Dessverre så tar mange dårlige valg pga følelser. Anonymkode: 719b8...c0c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 abc123... skrev (1 minutt siden): Takk for innspill! Selvfølgelig kan jeg ikke forvente det, men hva gjør jeg den dagen det evt går galt igjen? Det har ikke du noe med. Anonymkode: 719b8...c0c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 abc123... skrev (1 minutt siden): Takk for innspill! Selvfølgelig kan jeg ikke forvente det, men hva gjør jeg den dagen det evt går galt igjen? Du stiller opp hvis du orker. Det spørs helt på din venninne, men alt du kan gjøre er å ville hennes beste og evt være der når hun faller. Anonymkode: e4371...7b6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du skal ikke diktere andre, eller gå råd uten at noen spør. Dessverre så tar mange dårlige valg pga følelser. Anonymkode: 719b8...c0c For noen kan råd som ikke er bedt om hjelpe masse, og de ødelegger i alle fall ingen om de er velment og presentert på en omsorgsfull måte. Man skal ikke la folk man bryr seg om ødelegge seg selv fordi det er fælt å gi råd. Råd trenger man ikke lytte til, men da har hun i alle fall forsøkt, og dårlige valg pga følelser kan ende katastrofalt i verste tilfelle og spesielt hvis man ikke har støtte fra venninner. Anonymkode: e4371...7b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå