AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Noen som har hatt det? Fytti så grusomt! Ikke nok med at du er kvalm, men så har du en orm innvendig som sparker og gjør alle sitte-/liggestillinger vonde. Måtte bare klage litt for synes så synd på meg selv akkurat nå. 😞 Anonymkode: 48967...8f0
supernaturalfan Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Uff da ❤️ ikke opplevd, men ønsker deg god bedring!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 supernaturalfan skrev (1 time siden): Uff da ❤️ ikke opplevd, men ønsker deg god bedring! Takk ❤ Anonymkode: 48967...8f0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Jepp, det var grusomt. Hadde et barn fra før i tillegg og både jeg og far lå langflate. Grusomt å ikke bare kunne ha seg selv å tenke på i slike situasjoner 😅 ble nesten religiøs når kvalmen og oppkastet endelig var over 🙈 Anonymkode: 47d0f...db2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Omgangssyke 4 dager før termin. Det verste jeg har vært med på noen sinne. Satt på do og spydde i bøtte. Gikk ned to kilo, alt ekstra vann i kroppen forsvant. Fødselen startet av seg selv dagen før termin, men endte opp med hastekeisersnitt på termindato. Du har all min medfølelse! Det er grusomt når det står på, men det går over! Anonymkode: 62f55...14c
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Skrevet 13. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jepp, det var grusomt. Hadde et barn fra før i tillegg og både jeg og far lå langflate. Grusomt å ikke bare kunne ha seg selv å tenke på i slike situasjoner 😅 ble nesten religiøs når kvalmen og oppkastet endelig var over 🙈 Anonymkode: 47d0f...db2 Har også et barn fra før. Heldigvis har far sluppet unna så langt, så han kunne ta seg av barnet. ☺ Jeg er mye bedre i dag, så nå skal livet leves til det fulle! 😂 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Omgangssyke 4 dager før termin. Det verste jeg har vært med på noen sinne. Satt på do og spydde i bøtte. Gikk ned to kilo, alt ekstra vann i kroppen forsvant. Fødselen startet av seg selv dagen før termin, men endte opp med hastekeisersnitt på termindato. Du har all min medfølelse! Det er grusomt når det står på, men det går over! Anonymkode: 62f55...14c Uff, det hørtes helt grusomt ut så tett opp mot fødsel! 😱 Når du sier det så er jeg ikke så hoven i fingrene lenger. Heldigvis er jeg bedre i dag. 😊 TS Anonymkode: 48967...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå