Gå til innhold

Hun var så søt når vi lekesloss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det  flrere som synes jentene var ekstra søte når de vant brytekamper i lekeslossing? Et litt ertende og triumferende smil...nær kroppskontakt...Mulig noen lot dem vinne for å få dem tett på seg?

Anonymkode: 4f22d...a7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at lekeslossing er forspill for menn

Anonymkode: 18fa7...a2e

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan fungere sånn for meg.  Selv med klær på, blir kroppfasong og detaljer ofte tydelige.  Og om vi berører damen med skrittet, kan det jo gi visse raksjoner i oss...

Skrevet

Kan også synes hun er søt om hun lekesloss  med andre.   Men det er mrsomst å være med selv

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Kan også synes hun er søt om hun lekesloss  med andre.   Men det er mrsomst å være med selv

..ligner jo litt på facesit

• Liker 1
Skrevet

Elsker å lekesloss som oppvarming, setter virkelig i gang blodsirkulasjonen, er morsomt, gir et lite kick og kobler av huet komplett, sex etterpå er så mye bedre!

• Liker 2
Skrevet
KITTY_LYNX skrev (22 timer siden):

Elsker å lekesloss som oppvarming, setter virkelig i gang blodsirkulasjonen, er morsomt, gir et lite kick og kobler av huet komplett, sex etterpå er så mye bedre!

Putekrig, for eksempel, eller bare bryting i sengen? Herlig å høre😍

Skrevet

Nei det er ikke noe gøy hvis hun er sterk. 

Anonymkode: d1080...f8d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Nei det er ikke noe gøy hvis hun er sterk. 

Anonymkode: d1080...f8d

Det spørs jo hvordan hun bruker styrken sin...hun må ikke være slem, men kan godt være sterk, i ale fall like sterk som meg.

Skrevet

Hehehe mannen min liker å lekesloss med meg. Han er mye større og sterkere enn meg og han bruker ikke krefter engang, han kan holde meg fast med én arm 🙃 Jeg vinner aldri. Jeg synes ikke alltid det er like gøy 🙂

Anonymkode: 0a130...7ff

Skrevet

Ja, elsker lekeslossing. Det adrenalinet, pusten, være i nuet... Blir veldig hengiven etterpå.

Anonymkode: 91f83...6d8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hehehe mannen min liker å lekesloss med meg. Han er mye større og sterkere enn meg og han bruker ikke krefter engang, han kan holde meg fast med én arm 🙃 Jeg vinner aldri. Jeg synes ikke alltid det er like gøy 🙂

Anonymkode: 0a130...7ff

Morsommere hvis man kan vinne litt hver sin gang, ynes jeg,  Så jeg forstår deg-🤤

Skrevet

Lekeslossing er morro. Var med en veldig leken mann i sommer som ville sloss litt. Veldig morro å holde han fast litt, enn så lenge det varte. Han er veldig sterk i forhold til meg da, og kunne holde armene mine nede med bare en hånd. 

Han jeg dater nå er så forsiktig i forhold..rene kjell simen liksom. Gøyere med litt røff lek!

Anonymkode: cd85e...1f2

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lekeslossing er morro. Var med en veldig leken mann i sommer som ville sloss litt. Veldig morro å holde han fast litt, enn så lenge det varte. Han er veldig sterk i forhold til meg da, og kunne holde armene mine nede med bare en hånd. 

Han jeg dater nå er så forsiktig i forhold..rene kjell simen liksom. Gøyere med litt røff lek!

Anonymkode: cd85e...1f2

Du skal ikke kimse av kjell simen, jenta mi 

Anonymkode: 436a4...686

• Liker 5
Skrevet

lekeslossing er jo dritkjedelig og meningsløst

kunne like gjerne lekt sisten, like kjedelig

Anonymkode: 94e44...24a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

lekeslossing er jo dritkjedelig og meningsløst

kunne like gjerne lekt sisten, like kjedelig

Anonymkode: 94e44...24a

Da er det o bare å la være.  😊

Skrevet

Vel...vi lekesloss av og til, men han er veldig mye sterkere enn meg. Dette gjør at jeg bruker mye krefter, han bruker ingenting. Så bruker jeg mer for å prøve å vinne, han tar i litt og jeg tar i alt og ender med å skade ham(alltid med uhell!!). Så vi gir oss temmelig raskt :P 

Anonymkode: 51860...b6a

Skrevet

Når dere lekesloss, hva gjør dere 

- i sengen eller andre steder

- påkledd eller ikke

Skrevet

Det er så digg å lekeslåss med ungjentene på jobben. ta godt på 20- åringene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er så digg å lekeslåss med ungjentene på jobben. ta godt på 20- åringene. 

Da regner jeg med dere er påkledd😊 Kiling, snøkrig...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...