Nordis Skrevet 19. desember 2020 #21 Del Skrevet 19. desember 2020 Det er veldig slitsomt med de folka som heter Ring til etternavn. Det lå en lapp på bordet på møterommet på jobben som det sto «Ring Martin» på. Jeg skjønte ingenting. Før jeg senere forsto at den nye kollegaen het Martin Ring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordis Skrevet 19. desember 2020 #22 Del Skrevet 19. desember 2020 Nordis skrev (2 minutter siden): Det er veldig slitsomt med de folka som heter Ring til etternavn. Det lå en lapp på bordet på møterommet på jobben som det sto «Ring Martin» på. Jeg skjønte ingenting. Før jeg senere forsto at den nye kollegaen het Martin Ring. Og når jeg tenker meg om, så er det en som tekster på NRK-programmer som heter Nina Ring Amundsen. Pleier å stå navnet hennes på skjermen. Blir alltid litt forvirret av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #23 Del Skrevet 19. desember 2020 Just now, Nordis said: Og når jeg tenker meg om, så er det en som tekster på NRK-programmer som heter Nina Ring Amundsen Det er særlig slitsomt når man heter Nina selv. Anonymkode: cd337...21a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #24 Del Skrevet 19. desember 2020 Også litt morsomt med de som heter Kise til etternavn, i hvert fall der jeg kommer fra hvor ordet «kis» er et dialektord som betyr uhip. I ulike registre (som eks tlf.katalogen), blir det da stående «Kise Karl», «Kise Randi» osv 😀 Anonymkode: 08d06...02d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 19. desember 2020 #25 Del Skrevet 19. desember 2020 7 minutter siden, Nordis said: Og når jeg tenker meg om, så er det en som tekster på NRK-programmer som heter Nina Ring Amundsen. Pleier å stå navnet hennes på skjermen. Blir alltid litt forvirret av det. Aamundsen heter hun faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 19. desember 2020 #26 Del Skrevet 19. desember 2020 Tannlege Grav, husker ikke om det var i Oslo eller Bærum. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordis Skrevet 19. desember 2020 #27 Del Skrevet 19. desember 2020 Muskath skrev (Akkurat nå): Aamundsen heter hun faktisk. Ok. Men det forhindrer ikke at alle Ninaer føler de må løpe og ringe henne 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #28 Del Skrevet 19. desember 2020 På et norsk universitet jobbet det en som het Boning, opprinnelig fra Asia. En dag var hans korridor stengt og det hang en lapp på døra: "stengt pga boning"...hva hadde han gjort, lo vi. Kul fyr så han så sikkert humoren i det selv. Anonymkode: 78025...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 19. desember 2020 #29 Del Skrevet 19. desember 2020 3 minutter siden, Nordis said: Ok. Men det forhindrer ikke at alle Ninaer føler de må løpe og ringe henne 😊 😅 nei, men rett skal være rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 19. desember 2020 #30 Del Skrevet 19. desember 2020 Kiropraktor Trykkerud og tannlege Fjerdingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå