AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Og hvorfor tror du det ble slik? Hvordan løste det seg til slutt? 🥺 Anonymkode: 80eba...7b4
Trolltunge Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Litt over et år. Trodde jeg aldri skulle komme over ham ganske mange måneder, men så løsnet det vonde gradvis, og tok mindre og mindre plass. Jeg visste jo at det var rett med brudd, selv om følelser var veldig sterke. Så traff jeg etterhvert ham jeg er gift med. For tidlig trodde og tenkte jeg, men det utviklet seg likevel angående interesse og følelser, og har vært mer rett enn det jeg forlot. Sorgen forsvant altså gradvis, men fullstendig da følelser for min mann vokste. Da gikk jeg fra å vite logisk sett at det forrige forhold ikke var noe å satse på videre, selv om sterke følelser, til å føle at det var helt riktig å gå videre. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 To år and counting Anonymkode: b7017...e7f 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Mellom 15 og 20 år. Anonymkode: afa32...4c0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Går nå inn i mitt 8. år med kjærlighetssorg. Skjønner ikke de som sier det går over, det gjør jo ikke det 15.mars er en utrolig vanskelig dag for meg, det var da jeg ble dumpet. Er det verste jeg har opplevd. Har prøvd psykolog, hypnose og alt men ingenting funker. Alle jeg har datet i ettertid sammenligner jeg med exen. Anonymkode: f0e6d...6e5 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 Gått 12 år nå, vi var begge tenåringer. Jeg kunne plutselig tenke på han og begynne å gråte for bare 2 år siden. Den sterkeste sorgen varte i 5 år, deretter ble det litt lettere de neste 5 årene. Tankene på han kommer sjeldnere og sjeldnere. Jeg har vel kommet over han, men tenker fortsatt på han av og til, kan fortsatt kjenne på den skuffende følelsen. Jeg tror hvis du virkelig elsker en så forsvinner ikke de følelsene. Det løste seg ikke, men tiden leger alle sår. Ingen av oss gjorde noe galt, vi var vel det «perfekte» parret, så veldig fælt at det plutselig tok slutt. Anonymkode: 43063...b7b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Går nå inn i mitt 8. år med kjærlighetssorg. Skjønner ikke de som sier det går over, det gjør jo ikke det 15.mars er en utrolig vanskelig dag for meg, det var da jeg ble dumpet. Er det verste jeg har opplevd. Har prøvd psykolog, hypnose og alt men ingenting funker. Alle jeg har datet i ettertid sammenligner jeg med exen. Anonymkode: f0e6d...6e5 Samme her, minus psykolog og hypnose. Trodde aldri jeg skulle slutte å tenke på henne, men det tok rundt 15-20 år. Så det går "over"... Eller.... det går vel aldri helt over. Jeg har vel egentlig bare gitt opp det meste. Anonymkode: afa32...4c0
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 De første 2-3 årene var de værste. Sorgen gikk gradvis over etter det, men jeg tenker fortsatt på han den dag i dag, selv om det nå er 11 år siden. Han er den eneste jeg at vært ORDENTLIG betatt av og forelsket i, men han var også min første kjærlighet og den første jeg gjorde det med så. Anonymkode: d6e7f...511
Gjest Jente- Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 Jeg tror hvis det var en god grunn til at det ble slutt, og du selv innså at personen ikke passer til deg og du i tillegg finner en ny partner som er minst like god, og kanskje bedre, så blir det lettere å komme over sorgen i løpet av noen måneder og opp til 1 år. Dersom bruddet kom plutselig, du ikke ser meningen med det, dere ikke kranglet og hadde det bra og du i tillegg ikke har møtt noen som er bedre enn han, så kan det ta 10-20 år, kanskje mer. Du fortsetter da å dyrke sorgen. Det er ikke sunt, men det er veldig forståelig
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 Jente- skrev (23 minutter siden): Det er ikke sunt Skriver under på det, ja. Anonymkode: afa32...4c0 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 Går ikke over. Blir bare litt mindre intenst. Så for hver gang jeg er så dum at jeg blir forelsket, så mister jeg bit av meg selv. Blir et hardere menneske for hvær gang. Anonymkode: ee1c5...532 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 Tror aldri det går helt over, men det blir lettere med en ny partner. Helt til det blir brudd med den og da. Anonymkode: 61b95...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Går nå inn i mitt 8. år med kjærlighetssorg. Skjønner ikke de som sier det går over, det gjør jo ikke det 15.mars er en utrolig vanskelig dag for meg, det var da jeg ble dumpet. Er det verste jeg har opplevd. Har prøvd psykolog, hypnose og alt men ingenting funker. Alle jeg har datet i ettertid sammenligner jeg med exen. Anonymkode: f0e6d...6e5 Hvorfor det? Han var jo tydelig ikke den du trodde han var. Er ikke du den rette for han så kan han umulig være den rette for deg. Du vil vel ha en som synes du er den rette? Anonymkode: 41498...459
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 Ok, takk for svar. Hører at jeg har vært "heldig". Jeg har hatt flere kjærlighetssorger av forskjellig grad, noen varte typ 1 måned, mens andre opp til 6 mnd. Forsvinner alltid når det kommer en ny inn i bildet... TS Anonymkode: 80eba...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 Bruker vel 7-8 sekunder før jeg har tømt meg helt. Anonymkode: b5cf1...6fc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bruker vel 7-8 sekunder før jeg har tømt meg helt. Anonymkode: b5cf1...6fc Det her viser bare hvor ekle og egoistiske mange menn er, kommer med dette i en tråd om kjærlighetssorg. Takk dere selv for at historisk mange menn er ensomme og barnløse. Anonymkode: 41498...459 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #17 Skrevet 12. desember 2020 Jente- skrev (39 minutter siden): Jeg tror hvis det var en god grunn til at det ble slutt, og du selv innså at personen ikke passer til deg og du i tillegg finner en ny partner som er minst like god, og kanskje bedre, så blir det lettere å komme over sorgen i løpet av noen måneder og opp til 1 år. Dersom bruddet kom plutselig, du ikke ser meningen med det, dere ikke kranglet og hadde det bra og du i tillegg ikke har møtt noen som er bedre enn han, så kan det ta 10-20 år, kanskje mer. Du fortsetter da å dyrke sorgen. Det er ikke sunt, men det er veldig forståelig Jeg har faktisk ikke opplevd et brudd som ikke var ganske plutselig. Det verste er at nyere kjærester visste at det var vondt for meg å bli forlatt på den måten og likevel gjorde de det. Man blir på en merkelig måte vant til det. Og innser at hvis de bryter på den måten, kan det være det samme med hele forholdet. Da er det allerede for mye løgner i forholdet. Og da blir det lettere å finne en ny kjæreste. Etter det første året pleier ting å gå bra. Men akkurat når man er helt over noen, er vanskelig å si. Det kommer jo alltids opp gamle minner. Nå da mamma døde, krøyp alle eksene fram for å kondolere Anonymkode: 87e6a...89c 1
Million Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Vel, jeg har én jeg aldri kom over.... Det er 24 år siden jeg gjorde det slutt med han sist, og likevel kunne jeg glatt ha gjenopplivet det forholdet den dag i dag, lett som bare det. Problemet er jo at han ikke vil det lenger. Jeg gjorde det slutt en gang for mye. Selv om det var jeg som gjorde det slutt (hver gang...) så kom han over meg til slutt og "moved on", som det heter. Vi er kun venner i dag, omgås noen ganger i året som venner. Det er alt. Årsaken til at jeg gjorde det slutt så mange ganger var sykelig sjalusi fra hans side. Det ble for kvelende for meg, og da jeg var ung mente jeg fast bestemt den gangen at det kunne jeg ikke klare å leve med... Endret 12. desember 2020 av Million
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bruker vel 7-8 sekunder før jeg har tømt meg helt. Anonymkode: b5cf1...6fc Prøver du å skryte av hvor lenge sex med deg varer? Anonymkode: 87e6a...89c 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ok, takk for svar. Hører at jeg har vært "heldig". Jeg har hatt flere kjærlighetssorger av forskjellig grad, noen varte typ 1 måned, mens andre opp til 6 mnd. Forsvinner alltid når det kommer en ny inn i bildet... TS Anonymkode: 80eba...7b4 Hvor lenge har disse forholdene vært? Jeg tenker kanskje at du egentlig ikke har hatt ordentlige følelser og at det kanskje ikke var kjærlighet allikevel Anonymkode: afa32...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå