AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg har kjøpt begge, men er usikker på hvilken som fungerer best? Har helt myke og tynne negler som får rifter veldig lett. Anonymkode: fa1e2...3c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 12. desember 2020 #2 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg brukte Isadora sin og var veldig fornøyd med den. Den andre har jeg ikke prøvd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 13. desember 2020 #3 Del Skrevet 13. desember 2020 Måneskinn skrev (18 timer siden): Jeg brukte Isadora sin og var veldig fornøyd med den. Den andre har jeg ikke prøvd. Er den matt på neglen er gir den shine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 13. desember 2020 #4 Del Skrevet 13. desember 2020 Litt mellomting. Ikke veldig shine og ikke veldig matt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 13. desember 2020 #5 Del Skrevet 13. desember 2020 Har kun prøvd Trind og jeg har sterke og pene negler. Bruker den som baselakk før neglelakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2020 #6 Del Skrevet 13. desember 2020 Veldig fornøyd med Isadora sin, har ikke prøvd den andre. Anonymkode: 78cc5...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå