Gå til innhold

Sex gjør deg lykkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk at sex kan gjøre en så vanvittig glad? Føler meg som et helt nytt menneske, får et mye mer positivt og en annet form for meningsfullt perspektiv på hele livet!

Har hatt sextørke/dårlig sex i mange måneder etter det ble slutt med samboeren... Har datet flere menn som bare har skuffet meg med dårlig personlighet og enda verre sex. 

Til slutt tok jeg sjansen og møtte noen jeg ikke ante noe om kun for sex, og resultatet har vært helt utrolig sexkjemi og jeg ser bokstavelig talt stjerner hver gang vi har sex og orgasmene kommer som perler på en snor! Vi har hatt dette opplegget over en lengre periode og det er så herlig å bare kunne ringe når man er kåt en fredagskveld, eller møtes etter noen drinker lørdagskvelden. Herlig!

Flere som har stor glede av en ff?

Anonymkode: 4d27d...0e5

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenk at sex kan gjøre en så vanvittig glad? Føler meg som et helt nytt menneske, får et mye mer positivt og en annet form for meningsfullt perspektiv på hele livet!

Har hatt sextørke/dårlig sex i mange måneder etter det ble slutt med samboeren... Har datet flere menn som bare har skuffet meg med dårlig personlighet og enda verre sex. 

Til slutt tok jeg sjansen og møtte noen jeg ikke ante noe om kun for sex, og resultatet har vært helt utrolig sexkjemi og jeg ser bokstavelig talt stjerner hver gang vi har sex og orgasmene kommer som perler på en snor! Vi har hatt dette opplegget over en lengre periode og det er så herlig å bare kunne ringe når man er kåt en fredagskveld, eller møtes etter noen drinker lørdagskvelden. Herlig!

Herlig og sexpositivt innlegg! Veldig fint at du koser deg med sex. Stå på! 👍

• Liker 3
Skrevet

Enig! Sex (med min FF) er lykkepille aldeles 🤩

Anonymkode: dbc8b...e85

• Liker 2
Skrevet

Har samme opplevelse etter brudd!! 

Rett og slett herlig energi!

Anonymkode: 6a037...059

• Liker 1
Skrevet

Ja. Hatt min ff i åtte måneder nå og det er like digg hver gang. Aldri hatt så bra sex før. 

Anonymkode: a0f54...946

• Liker 1
Skrevet

Forklarer hvorfor jeg er ulykkelig, antar jeg.

Anonymkode: 4af00...184

• Liker 2
Skrevet

Det legger en demper på livet når sex mangler, det er helt klart.  Særlig når du har hatt det, og så savner det.  Godt å høre hvor glad du er. 

Anonymkode: a5896...3fd

• Liker 2
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde hatt veldig stor glede av det, om jeg hadde vært i stand til å finne noen som var villige til å være med meg.

Anonymkode: 9a4b1...40f

Skrevet

Du er heldig som blir lykkelig av det. Gir meg bare glede der og da. 

Skrevet

Nei det er kort lykke og en ender opp enda mer deprimert. Kutt det ut. Det er ikke bra for psyken. 

Anonymkode: 0d6f2...8f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, jeg har også det, ser også stjerner hver gang orgasmen kommer

Anonymkode: 97d31...58c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Forklarer hvorfor jeg er ulykkelig, antar jeg.

Anonymkode: 4af00...184

Samme her 😭

Anonymkode: c7fed...368

Skrevet

Tja, hvis man treffer den rette så... Men uten tvil, er man bekymringsløs fra før blir man jo bare enda mere lykkelig...

Det er nok mye godt derfor jeg har sex med kvinner, for jeg vet dem blir lykkelig🤭❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...