AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Har ny kjæreste, men er usikker på hva jeg skal gi til ham til jul...(vi er ca 50). Noen som har forslag? Anonymkode: 35d3f...20a
Ullvott Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Siden det er en fersk kjæreste ville jeg vært ganske moderat og nøytral. Noen klær, et fint belte eller liknende. I tillegg en bok hvis han liker å lese. 2
Måneskinn Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Drikker han? Altså for kosens skyld? I så fall kan en flaske vin eller noe sånn funke. Så kan man lage en kupong på vin og ostekveld, f.eks. Jeg datet en gang en som var glad i Cognac, så da ble det cognac og litt tilbehør til det som gave. Funka fjell. Ellers er jeg enig med Ullvott, bok er en slager. Evt om han har noen hobbyer og kan få noe tilhørende det. 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Fjellsko, hengekøye, ullgenser, klokke, barbermaskin, massasjeoljer. Anonymkode: 7d7b0...04b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Ullvott skrev (1 time siden): Siden det er en fersk kjæreste ville jeg vært ganske moderat og nøytral. Noen klær, et fint belte eller liknende. I tillegg en bok hvis han liker å lese. Bok er uheldigvis ikke et alternativ til ham Klær kan kanskje være noe. Måneskinn skrev (1 time siden): Drikker han? Altså for kosens skyld? I så fall kan en flaske vin eller noe sånn funke. Så kan man lage en kupong på vin og ostekveld, f.eks. Jeg datet en gang en som var glad i Cognac, så da ble det cognac og litt tilbehør til det som gave. Funka fjell. Ellers er jeg enig med Ullvott, bok er en slager. Evt om han har noen hobbyer og kan få noe tilhørende det. hm..kanskje konjakk kan være en ide - men hva slags tilbehør var det du kjøpte da? Har selv null peiling på konjakk.. Eller så kan jo en ost- og vinkveld for bare oss to være en ide Og når det gjelder hobby så tror jeg han har det han trenger, og om det er noe han mangler har jeg ikke nok kunnskap om hva jeg kunne funnet på. AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Fjellsko, hengekøye, ullgenser, klokke, barbermaskin, massasjeoljer. Anonymkode: 7d7b0...04b Hengekøye og massasjeoljer var gode ideer Anonymkode: 35d3f...20a
Måneskinn Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): va slags tilbehør var det du kjøpte da kjøpte et fint cognacglass og litt mørk sjokolade til. 3
PM75 Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Gi et gavekort på en artig date sammen? Jeg inviterte mannen min på kurs på skytebanen med påfølgende middag etterpå. Det var skikkelig artig, for ingen av oss hadde skutt med revolver og slikt før.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 Ville ikke hatt en kjæreste som ikke leser. Anonymkode: 21b94...4ec
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ville ikke hatt en kjæreste som ikke leser. Anonymkode: 21b94...4ec Ok. Anonymkode: 70d74...aa1
I Grosny Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bok er uheldigvis ikke et alternativ til ham Klær kan kanskje være noe. hm..kanskje konjakk kan være en ide - men hva slags tilbehør var det du kjøpte da? Har selv null peiling på konjakk.. Eller så kan jo en ost- og vinkveld for bare oss to være en ide Og når det gjelder hobby så tror jeg han har det han trenger, og om det er noe han mangler har jeg ikke nok kunnskap om hva jeg kunne funnet på. Hengekøye og massasjeoljer var gode ideer Anonymkode: 35d3f...20a Mørk sjokolade er ikke dumt til konjakk. du trenger ikke ha peiling på konjakk, det holder å lukke øynene å peke på noe tilfeldig i konjakkhylla. Eller du kan spørre på polet, eller du kan velge en Renault.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville ikke hatt en kjæreste som ikke leser. Anonymkode: 21b94...4ec Trodde ikke jeg heller at jeg ville ha. Men så traff jeg han her Anonymkode: 35d3f...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå