AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #41 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 11.47): Ei venninne av meg kom til meg og fortalte at hun, mannen og barna spiser Mc Donald’s-mat hver dag eller annenhver dag... Ikke at jeg bryr meg, men jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å trøkke i seg slik mat så ofte... Hvorfor lager de ikke mat selv? Mc Donald’s-mat er godt, det kan jeg si meg enig i, men det kan umulig være bra å spise det hver dag... Og hvordan har de råd til det? Det skjønner jeg ikke... Jeg hadde fått dårlig samvittighet om jeg hadde hivd i meg burgere og chips hver eneste dag... Anonymkode: c7da9...fba Herlighet! At det går an! Her i huset holder vi oss til maks en gang i uka. Og da ikke McDonald’s hver gang, men varierer litt. Enten McDonald’s, Burger King, rullekebab fra lokale kebabsjappa, Pizzabakeren, men det jeg faktisk liker best er Esso-burger. Men holder med en gang i uka, som sagt, i hvert fall som regel. Hver dag eller annen hver dag er uhørt! Anonymkode: 68451...06a 1
PassionatePatti Skrevet 17. desember 2020 #42 Skrevet 17. desember 2020 Jeg liker McDonald's selv, men det får da være grenser. Ikke bare er det usunt for kropp og lommebok, men jeg vet at jeg hadde blitt møkklei etter noen dager.
TinaChristina Skrevet 17. desember 2020 #43 Skrevet 17. desember 2020 Grunnen er latskap. Jeg må innrømme at noe ganger tyr vi også til den lettvindte løsningen, men tror ikke jeg hadde hatt samvittighet til å la barna vokse opp på den maten der. Smaker godt, men er jo ikke mat.
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2020 #44 Skrevet 17. desember 2020 CaramelDevil skrev (2 timer siden): Grunnen er latskap. Jeg må innrømme at noe ganger tyr vi også til den lettvindte løsningen, men tror ikke jeg hadde hatt samvittighet til å la barna vokse opp på den maten der. Smaker godt, men er jo ikke mat. Det er vel den laveste form før næring etter rent sukker. Unger som bare spiser junk blir feilernærte og det kan føre til en rekke komplikasjoner i oppvekst og senere i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå