AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Ei venninne av meg kom til meg og fortalte at hun, mannen og barna spiser Mc Donald’s-mat hver dag eller annenhver dag... Ikke at jeg bryr meg, men jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å trøkke i seg slik mat så ofte... Hvorfor lager de ikke mat selv? Mc Donald’s-mat er godt, det kan jeg si meg enig i, men det kan umulig være bra å spise det hver dag... Og hvordan har de råd til det? Det skjønner jeg ikke... Jeg hadde fått dårlig samvittighet om jeg hadde hivd i meg burgere og chips hver eneste dag... Anonymkode: c7da9...fba
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Blir ikke det jævla dyrt? ER det jeg lurer på 😂 Helt vilt. Kan hende de bare liker McD veldig godt da? Eller er blitt avhengige av kombinasjonen fett, salt og søtt. Anonymkode: 1aad9...0d0 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ei venninne av meg kom til meg og fortalte at hun, mannen og barna spiser Mc Donald’s-mat hver dag eller annenhver dag... Ikke at jeg bryr meg, men jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å trøkke i seg slik mat så ofte... Hvorfor lager de ikke mat selv? Mc Donald’s-mat er godt, det kan jeg si meg enig i, men det kan umulig være bra å spise det hver dag... Og hvordan har de råd til det? Det skjønner jeg ikke... Jeg hadde fått dårlig samvittighet om jeg hadde hivd i meg burgere og chips hver eneste dag... Anonymkode: c7da9...fba Så derfor lager du en tråd på KG. Anonymkode: dabca...756 33
GammelKaktus Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så derfor lager du en tråd på KG. Anonymkode: dabca...756 Hun bryr seg så lite at hun bare måtte lage et innlegg vet du 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så derfor lager du en tråd på KG. Anonymkode: dabca...756 Jeg bryr meg ikke om hva venninna mi spiser til middag, men jeg er nysgjerrig på hvorfor noen velger å spise usunn junkfood hver dag... Anonymkode: c7da9...fba 2
GammelKaktus Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bryr meg ikke om hva venninna mi spiser til middag, men jeg er nysgjerrig på hvorfor noen velger å spise usunn junkfood hver dag... Anonymkode: c7da9...fba De har vel lyst på det da. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Hvorfor spurte du henne ikke? Ingen her kan vite hvorfor de ikke lager mat selv eller hvordan de har råd til det? Hvis du er så nysgjerrig på det så kan du jo gå direkte til kilden og få svarene du trenger. Anonymkode: 5277a...40b 4
Svigermor Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bryr meg ikke om hva venninna mi spiser til middag, men jeg er nysgjerrig på hvorfor noen velger å spise usunn junkfood hver dag... Anonymkode: c7da9...fba Da kan du jo spørre venninna di. 2
Ullvott Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 (endret) Dette lukter sterkt av shaming. "Jeg bryr meg ikke, jeg bare lurer på hvorfor noen kan gjøre noe så forkastelig. Jeg er så mye bedre enn dem" liksom. 😜 Endret 12. desember 2020 av Ullvott 8
Jeffe Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ei venninne av meg kom til meg og fortalte at hun, mannen og barna spiser Mc Donald’s-mat hver dag eller annenhver dag... Ikke at jeg bryr meg, men jeg skjønner ikke hvorfor noen velger å trøkke i seg slik mat så ofte... Hvorfor lager de ikke mat selv? Mc Donald’s-mat er godt, det kan jeg si meg enig i, men det kan umulig være bra å spise det hver dag... Og hvordan har de råd til det? Det skjønner jeg ikke... Jeg hadde fått dårlig samvittighet om jeg hadde hivd i meg burgere og chips hver eneste dag... Anonymkode: c7da9...fba Dette blir for dumt. Bryr meg ikke om å kommentere dette en gang 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 Jeg bruker mer penger på matbutikken på middager, en jeg ville ha gjort på Mc Donald. Men gjør det ikke for det da Anonymkode: 9076d...266 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Ei venninne av meg kom til meg og fortalte at hun, mannen og barna spiser Mc Donald’s-mat hver dag eller annenhver dag... Anonymkode: c7da9...fba Venninna di kom til deg for å fortelle hva hun og familien spiser? Merkelig. Bortsett fra dét, er det en kjent sak at sunn og god mat fort kan koste en del og det er ikke alle er så gode på matlaging, så å spise på Mc'ern blir for mange et billig og veldig lettvint alternativ. Det kan nok fort bli en vane, selv om det ikke er sunt i lengden. Anonymkode: 64f65...5df
Mrs Robinson Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Venninna di kom til deg for å fortelle hva hun og familien spiser? Merkelig. Bortsett fra dét, er det en kjent sak at sunn og god mat fort kan koste en del og det er ikke alle er så gode på matlaging, så å spise på Mc'ern blir for mange et billig og veldig lettvint alternativ. Det kan nok fort bli en vane, selv om det ikke er sunt i lengden. Anonymkode: 64f65...5df Nei, vet du hva. Det er billigere å lage sunn mat fra grunnen enn å spise fastfood hver dag 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 Ullvott skrev (22 minutter siden): Dette lukter sterkt av shaming. "Jeg bryr meg ikke, jeg bare lurer på hvorfor noen kan gjøre noe så forkastelig. Jeg er så mye bedre enn dem" liksom. 😜 I just asked a question... Relax... Anonymkode: c7da9...fba
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 Jeffe skrev (22 minutter siden): Dette blir for dumt. Bryr meg ikke om å kommentere dette en gang Så ikke kommenter, da? Anonymkode: c7da9...fba
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 De er noen foreldre som mangler kunnskap- både om ernæring og at barn tar med seg vaner fra barndommen. Stakkars barn Anonymkode: 710bb...47c 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #17 Skrevet 12. desember 2020 Svigermor skrev (25 minutter siden): Da kan du jo spørre venninna di. Jeg har allerede spurt henne, og hun sier at det ikke er noen grunn til det, men det er vel nødt til å være en grunn til at visse mennesker ikke klarer å lage mat selv... Anonymkode: c7da9...fba
SoWhat? Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 McDonalds-mat er godt? Eh, nei det er det ikke. De har gode pommes frites, og thats it.
Svigermor Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har allerede spurt henne, og hun sier at det ikke er noen grunn til det, men det er vel nødt til å være en grunn til at visse mennesker ikke klarer å lage mat selv... Anonymkode: c7da9...fba Så da er egentlig spørsmålet ditt hvorfor venninna di ikke kan lage mat?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 Det var da veldig til kritikk mot ts. Dere skjønner vel at hun er ute etter en diskusjon rundt kosthold og om det er greit/vanlig å spise junkfood hver dag. Anonymkode: 53669...56a 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå