AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Hvorfor er det så forpult vanskelig for frisører å klippe krøllete hår??? Ikke alle har typisk nordisk tynt, pistrete hår som henger rett ned. 😩 mvh drittlei Anonymkode: 90887...362
Nerine_ Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Fordi det er en helt egen teknikk, som de ikke lærer spesielt godt under utdanningen.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 Nerine_ skrev (Akkurat nå): Fordi det er en helt egen teknikk, som de ikke lærer spesielt godt under utdanningen. Nei, det er VELDIG TYDELIG!! Anonymkode: 90887...362
Nerine_ Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er VELDIG TYDELIG!! Anonymkode: 90887...362 Jeg vet. Men spør hos frisørsalongen neste gang, om en av de ansatte er god på krøller. Eller ta en ringerunde til alle frisørsalongen rundt der du bor.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Det verste man gjør når man skal klippe krøller er å klippe det når det er tørt🙈 Krøller skal klippes når håret er vått og være forsiktig. Husker jeg hadde mange med krøller som kom til meg fordi andre ikke fikk jobben ordentlig gjort. Det er tydeligvis ikke så lett å klippe krøllete hår. Anonymkode: e3be1...161 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det verste man gjør når man skal klippe krøller er å klippe det når det er tørt🙈 Krøller skal klippes når håret er vått og være forsiktig. Husker jeg hadde mange med krøller som kom til meg fordi andre ikke fikk jobben ordentlig gjort. Det er tydeligvis ikke så lett å klippe krøllete hår. Anonymkode: e3be1...161 Dry cut er jo en veldig mye brukt metode av de som virkelig kan å klippe krøller. Anonymkode: 5ae41...b72
Suma Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor er det så forpult vanskelig for frisører å klippe krøllete hår??? Ikke alle har typisk nordisk tynt, pistrete hår som henger rett ned. 😩 mvh drittlei Anonymkode: 90887...362 Hvis det er en trøst så er det veldig mange frisører som ikje kan klippe "tynt pistrete hår" heller. Alt av ujevnheter og dårlig klipping vises😩 Jevnt over så synes jeg det er vanskelig å finne frisører som er gode på klipp. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå