Gjest HåløstLiteTeknisk Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Jeg har fått meg digital kamera, og skulle gjerne fått skrevet ut de bildene jeg nå har på kameraet hos fotograf. Men hvordan gjør jeg det? Må jeg lagre bildene på en cd som jeg tar med meg? ((vet i så fafll ikke hvordan jeg får bildene over på en cd...) Dette er jo ting jeg burde vite, men men håper kanskje noen kan hjelpe meg
Grooo Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 Hos de fleste fotobutikker kan du komme med minnebrikka di og overføre bildene direkte. Ellers fulgte det vel med en kabel med kameraet ditt?
Malama Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Du kan enten ta med minnebrikken til butikken, eller ta med bildene på en cd til butikken (da må du overføre dem til pc'n din ved hjelp av kabelen som fulgte med kamera, eller en minnekortleser som kan kjøpes, og deretter brenne dem over påen cd, da må du ha en cd-brenner (eller dvd-brenner)) eller du kan overføre dem til fotobutikk via internett, de fleste fotobutikk-kjeder har en slik løsning på sin hjemmeside. Du kan til en del kjeder også sende cd eller minnekort i en "god gammeldgs fotopose".
Gjest HåpløstLiteTeknisk Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Takker for svar! Det var ikke så vanskelig nei, så nå blir d snart bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå