Gå til innhold

Ønsker å flytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så møkk lei av å bo på et sted hvor hverken jeg eller min mann har noe tilhørighet. Ungene vokser jo opp uten andre enn oss rundt seg. I tillegg er både min mann og jeg, spesielt han, innadvendt. 

Jeg har fam. på annen kant av landet, det er en stor gjeng. Har prøvd å få ham med meg dit, men for han er det uaktuelt pga jobb og VÆRET! Det er noe hardere klima der... Men ærlig talt!!! 

Sitter alene år etter år, jul etter jul. Vi har noen venner, men blir mest mine venner, pga mann er så stille. Dette er vanskelig! 

Anonymkode: a7add...b34

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du fra Bergen? 

Anonymkode: deeef...c77

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du fra Bergen? 

Anonymkode: deeef...c77

Nei, fra nord. 

TS 

Anonymkode: a7add...b34

Skrevet

At du har det meste av familien din nordpå betyr vel ikke at dere aldri kan feire jul sammen?  Jeg greide i alle fall å ta med kjernefamilien min og reise nordover både i sommerferier og annenhver jul så lenge foreldrene mine levde....   Å flytte nordover kan der i mot bli vanskelig hvis ikke mannen din er med på den tanken.  Du har selv valgt å etablere deg med familie et annet sted, og må ta konsekvensene av det dersom du ikke greier å overtale mannen til å bli med på en flytting.  

Anonymkode: d8251...277

• Liker 1
Skrevet

Kan forstå han med tanke på jobb. Hvis dere skulle flytte til Nord Norge står han på bar bakke. Det er ikke sikkert han får jobbet i samme bransjen heller, og det er få jobber han kan søke på. Det er også lange avstander. 

Og når det gjelder klimaet.  Kanskje han ikke er så glad i snø, is, og kuldegrader?

Skrevet

Her er det bare én ting å gjøre: DUMP HAM!

Anonymkode: 724bb...df8

Skrevet

Du får si til han at han må finne seg et lite nettverk for seg selv hvis han ikke vil vurdere flytting, også må dere begge bli flinkere på å lage et trygt og godt nettverk til barna. Skjønner godt at mannen din ikke vil bo i nord. Men at dere sitter alene hver jul er jo fordi dere ikke gidder å reise å besøke familie, det er jo kjempelett å ordne (unntak i år pga korona, men slik er det for de fleste nå). 

Anonymkode: 1f5c1...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...