Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ufffff

jeg klarer ikke å svare kjæresten på hva jeg ønsker meg til jul... for alt det jeg ønsker meg er så dyrt.... fra 10 000 og oppover...

Hva skal jeg si jeg ønsker meg? 

Anonymkode: 449b3...31a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marsipangris......

Seriøst? Kan du ikke ønske deg en bok? Et skjerf?

• Liker 5
Skrevet

Det må da vel være noe på ønskelisten din som ikke koster skjorta, eller??? 

Anonymkode: 1414c...46c

• Liker 1
Skrevet

Da må du finne på noe billigere, evnt si at du ikke ønsker gave🙂

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Veldig spesielt å bare ha dyre ting på ønskelista....du virker bare kravstor. 

Skrevet

Å buhu...! Ønsk deg en gave som kommer andre til nytte i stedet. 

Troll!

• Liker 1
Skrevet

I den situasjonen har jeg noen ganger sagt at jeg ønsker meg penger til slik eller sånn. Da forventer jeg ikke gaven til 10 000, men håper på en delsum som jeg kan bruke på den tingen når jeg har fått spart opp nok :)

Anonymkode: f8c10...728

• Liker 1
Skrevet

Å stakkars deg som har alt du trenger utenom kjempedyre ting...

Ønsker du deg seriøst ingenting som ikke koster skjorta? Parfyme, bøker, hobbyting eller gavekort på en klesbutikk?

Skrevet

Ønsk deg da heller ting som du normalt ville kjøpt gjennom året, slike ting som sjampo, deodorant, nye sokker, te, matvarer. Får du disse tingene i julegave slipper du jo å kjøpe det gjennom året og sparer følgelig penger på det, og da kan du heller bruke de pengene du har spart til å kjøpe en av de dyre tingene du ønsker å kjøpe. 

Anonymkode: ac09c...5c6

• Liker 5
Skrevet

Ønsk deg det du vil. Om han synest det er dyrt, så foreslår han sikkert selv å gi deg penger. Det er jo han som spør, tenker jeg. 
Er han typisk mann, så er han kanskje bare glad for å slippe jobben med å handle🤣

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Ønsk deg da heller ting som du normalt ville kjøpt gjennom året, slike ting som sjampo, deodorant, nye sokker, te, matvarer. Får du disse tingene i julegave slipper du jo å kjøpe det gjennom året og sparer følgelig penger på det, og da kan du heller bruke de pengene du har spart til å kjøpe en av de dyre tingene du ønsker å kjøpe. 

Anonymkode: ac09c...5c6

Enten dette, eller gavekort til delbetaling av de svinedyre gaveønskene. Alle må da kunne finne noe å ønske seg til under 10 000, det er vel ingen som kun kjøper varer for femsifrede beløp til daglig.

Anonymkode: 4cb2b...17d

Skrevet

Hva med ;"kan vi ikke sette gavepebgebe på konto til en fin reise sammen senere"?

Anonymkode: 9a7dd...caf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...