Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man være utro mot den man elsker høyest i hele verden? 

Anonymkode: 36d68...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og skal man fortelle?

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Den som gjør det elsker ikke partneren sin når det skjer. Følelsene kan blusse opp igjen etterpå, men kan ha forsvunnet rett før. 

Den som er utro gjør det for å få mer bekreftelse,  uavhengig av hvor mye den får hjemme, så må den ha mer. 

Den som gjør det kjeder seg og ønsker spenning i livet sitt.

Den som gjør det er avhengig av å ligge med flest mulig. 

Alt i alt, den som er utro er en ekstremt egoistisk person. Den som er med på utroskapen, som vet at personen er i er forhold. Den er like egoistisk. 

Anonymkode: cf112...188

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og skal man fortelle?

Jeg syns at den som blir ført bak lyset alltid fortjener å få vite om det. Så kan vedkommende selv avgjøre sin fremtid. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den som gjør det elsker ikke partneren sin når det skjer. Følelsene kan blusse opp igjen etterpå, men kan ha forsvunnet rett før. 

Den som er utro gjør det for å få mer bekreftelse,  uavhengig av hvor mye den får hjemme, så må den ha mer. 

Den som gjør det kjeder seg og ønsker spenning i livet sitt.

Den som gjør det er avhengig av å ligge med flest mulig. 

Alt i alt, den som er utro er en ekstremt egoistisk person. Den som er med på utroskapen, som vet at personen er i er forhold. Den er like egoistisk. 

Vet jo at jeg elsker partneren min. Men ja, kanskje det er bekreftelse. Har alltid likt å få den oppmerksomheten.

Det var det jeg cille ha. Tenkte ikke at den andre ville faktisk ta skrittet..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet jo at jeg elsker partneren min. Men ja, kanskje det er bekreftelse. Har alltid likt å få den oppmerksomheten.

Det var det jeg cille ha. Tenkte ikke at den andre ville faktisk ta skrittet..

Hvis du elsker din partner, hvorfor setter du deg i en slik situasjon at du kan miste henne da? Miste henne, såre henne, ødelegge all tillit for all fremtid. Hvis du virkelig elsker henne, hvordan er du i stand til dette?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du elsker din partner, hvorfor setter du deg i en slik situasjon at du kan miste henne da? Miste henne, såre henne, ødelegge all tillit for all fremtid. Hvis du virkelig elsker henne, hvordan er du i stand til dette?

Jeg vet ikke, rett og slett.. 

Har det så vondt 😞 Hadde ikke planlagt det. Alltid visst hvordan jeg skal sjarmere når jeg er på fest, men har ikke gjort det siden vi ble sammen. Føler meg bare så uovervinnelig når jeg er full.

Vil ikke såre mitt livs kjærlighet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har det så vondt 😞 Hadde ikke planlagt det. Alltid visst hvordan jeg skal sjarmere når jeg er på fest, men har ikke gjort det siden vi ble sammen. Føler meg bare så uovervinnelig når jeg er full.

Har du bare gjort det en gang? Og du har vel må lært etter den gangen at du ikke kan bli full igjen? 

Anonymkode: c505f...739

Skrevet

Fordi det er digg å prøve noe nytt og variere hvilke hull man dypper den i 😊

Høres kjedelig ut å måtte knulle samme fitte hver dag.

Anonymkode: 397f2...f32

• Liker 2
Skrevet

Start med å vurder forholdet ditt.

Det er lite trolig at du hadde vært utro om du elsker noen så høyt som du hevder.

Heller ikke alltid man er så bevist på egne følelser. 

Typisk at det alltid er folk som sier at man må fortelle om det, men erfaringsmessig er det sjeldent det noensinne har ledet til annet enn bråk og drama.

Anonymkode: 1691f...f19

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du bare gjort det en gang? Og du har vel må lært etter den gangen at du ikke kan bli full igjen? 

Ja, og ja. Drikker svært sjelden pga dårlig impulskontroll. Er vel 1,5 år siden sist..

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Start med å vurder forholdet ditt.

Det er lite trolig at du hadde vært utro om du elsker noen så høyt som du hevder.

Heller ikke alltid man er så bevist på egne følelser. 

Typisk at det alltid er folk som sier at man må fortelle om det, men erfaringsmessig er det sjeldent det noensinne har ledet til annet enn bråk og drama.

Anonymkode: 1691f...f19

Er ganske sikker.

Det var en trøblete periode en stund, men vi har hatt det knallbra i det siste.

Skrevet

Her må du gjøre et valg. Enten gjør du det slutt med dama, eller så lar du være å drikke deg full så lenge du er i et forhold. Det er ingen vits i å fortelle henne dette, uansett (med mindre du var såpass åpenlyst utro at hun kommer til å få vite det av andre, da må du komme henne i forkjøpet).

Forteller du henne dette, så er det mest for å lette ditt eget hjerte. Det kommer til å ødelegge forholdet i lang tid. Psykologer og terapeuter anbefaler å ikke fortelle om engangs sidesprang i fylla for en grunn...

Anonymkode: 3f1f7...5f4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis man elsker noen, gjør man ikke det.

• Liker 1
Skrevet

Man elsker ikke personen høyest i verden om man er utro. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og skal man fortelle?

Sannheten har det med å komme frem! (egen erfaring). Det er vondere å høre det fra andre enn rett fra deg...  Gi henne valget.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvorfor drikker du når du vet det kan ende slik? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, og ja. Drikker svært sjelden pga dårlig impulskontroll. Er vel 1,5 år siden sist..

Er ganske sikker.

Det var en trøblete periode en stund, men vi har hatt det knallbra i det siste.

Har du ikke tenkt til å fortelle henne det? 😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du ikke tenkt til å fortelle henne det? 😳

Har fortalt.

Gikk bedre enn forventet. Er tilgitt, etter å ha fortalt alle detaljene. Siden det begrenset seg til klining, så var det kanskje ikke så ille.

• Liker 1
Skrevet

Svaret er at man ikke elsker dem høyest i verden. 

Personlig var jeg drittlei og ville prøve noe nytt. Gjorde det 1 gang.

Anonymkode: 7055d...ab9

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har fortalt.

Gikk bedre enn forventet. Er tilgitt, etter å ha fortalt alle detaljene. Siden det begrenset seg til klining, så var det kanskje ikke så ille.

Okei forstår. Så bra du fortalte henne det. Mye bedre å vite og så å jobbe seg igjennom det enn å få vite det mange år senere. Eller å ikke få vite det i det hele tatt(det er rett og slett forferdelig). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...