Gå til innhold

hvilken farge saueskinn liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker kjøpe meg et til en gyngestol jeg har...men klarer ikke bestemme meg om jeg skal ha hvitt eller brunt,villsau eller ikke...Er du fornøyd med ditt?

Anonymkode: d0d3b...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitt er fint, men det blir veldig fort seende skittent ut så gå for brunt. Langhåret skinn er jo også helt klart finest, men det blir fort nedsittet hvis det er en stol som er mye i bruk. Hvis det er mest til pynt så ville jeg altså helt klart ha gått for et langhåret, brunt skinn! 

Skrevet

Angrer fremdeles på at jeg ikke kjøpte et fantastisk, langhåret og flerfarget melert lammeskinn jeg fant på et museum en gang, det er det mykeste jeg noensinne har kjent! Så definitivt langhåret villsau i flere farger!

Anonymkode: 40fc2...d28

Skrevet

Alle farger er fine. Jeg har ett i hvitt som hunden liker å ligge på.

Skrevet

Vi har mange skinn, og alle er av norsk villsau.  Det flotteste med villsauskinn er at de er så langhårete, og at fargespekteret er så stort.  Jeg liker også at dette er sauer som går ute hele året og ikke står inne i en fjøs mer enn nødvendig.  

I spisestuen vår har vi saueskinn i setet på stolene.  De går i sort, brunsort, hvitt og grått i alle sjatteringer.  På villsau er ingen skinn like. Har kun ett brunt, og det er mellombrunt og jeg synes - det vakreste.  

Jeg vasker saueskinnene sjeldent, men har dem i tørketrommelen på programmet "Oppfrisking" for å riste av dem støv.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...