AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Er helt knust. Jeg og eksen min har prøvd å vært venner en god stund nå. Han har tidligere pleid å være ustabil å blokkere å slette meg når han er sint, men nå har det gått relativt greit med oss i flere mnd i forhold til hvordan det tildigere var.. Han har tilogmed lovt meg at han skal komme innom på julaften å vi skal ha en liten feiring med gaver og dessert siden jeg sitter helt alene den dagen. Han sa senest tidligere idag at han har bestilt gave til meg... Nå har han blokkert å sletta meg overalt etter en uenighet. Han sa ingenting på forhånd, bare fjerna meg fra alt. Fikk tak i han litt utpå kvelden å fikk snakka med han i 2 minutter før han slang på røret, å da sa han at vi kom aldri til å ha kontakt igjen. Igår kveld skrev han «god natt fina, glad i deg» til meg... hver gang han er på besøk så kysser han meg å er god mot meg(vi har ikke sex).. Jeg forstår ingenting. Er han egentlig glad i meg når han tydeligvis ønsker meg så vondt at han kutter meg ut rett før jul? Jeg skal som sagt være alene hele jula, å har ingen å feire med. Sliter psykisk i tillegg så kommer til å bli en veldig tung jul for meg fra før av. Han hadde jo lovt meg å komme til meg.. vi hadde også en avtale om å ha kontakt å ikke kutte hverandre ut fram til ut i januar for å se om det gikk bra... Anonymkode: 1b44e...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Høres ut som han liker oppmerksomheten din og tryggheten du ga, han holdt deg litt mellom barken og veden så du ikke kunne gå videre før han. Personlig tror jeg du hører fra han igjen når han trenger litt ego eller oppmerksomhets påfyll og skjer det må du ikke gi etter. Han bryr seg ikke om du har det vondt nå, tror han valgte tidspunktet før jul så du skulle lide mer og obsesse over han. Lei for at jeg er så mørk nå, men dette er en fyr som leker med deg og som ikke bryr seg. Det er jævelig nå men det blir bedre, du må være sterk. Anonymkode: 5639f...c4d 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Høres ut som han liker oppmerksomheten din og tryggheten du ga, han holdt deg litt mellom barken og veden så du ikke kunne gå videre før han. Personlig tror jeg du hører fra han igjen når han trenger litt ego eller oppmerksomhets påfyll og skjer det må du ikke gi etter. Han bryr seg ikke om du har det vondt nå, tror han valgte tidspunktet før jul så du skulle lide mer og obsesse over han. Lei for at jeg er så mørk nå, men dette er en fyr som leker med deg og som ikke bryr seg. Det er jævelig nå men det blir bedre, du må være sterk. Anonymkode: 5639f...c4d Ja. Han bryr seg vel ikke.. vi har vært sammen i 7 år så det gjør veldig vondt.... Anonymkode: 1b44e...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Han bryr seg vel ikke.. vi har vært sammen i 7 år så det gjør veldig vondt.... Anonymkode: 1b44e...4d4 Skjønner det! Jeg gikk ut av et forhold for to år siden, vi var sammen i 6 år, det er fryktelig vondt. Feilen jeg gjorde var at vi ikke gjorde et rent brudd. Veit ikke hva som er riktig for deg, men det føltes som såret ble holdt åpent så jeg ikke kunne gro. Men på det tidspunktet trodde jeg det at vi hadde kontakt gjorde det mindre smertefullt. Vi sluttet å ha kontakt fordi han begynte å date en dame. Da ble det to vonde ting å forholde seg til. Men for hva det er verdt, det blir bedre. ☺️ Anonymkode: 5639f...c4d 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skjønner det! Jeg gikk ut av et forhold for to år siden, vi var sammen i 6 år, det er fryktelig vondt. Feilen jeg gjorde var at vi ikke gjorde et rent brudd. Veit ikke hva som er riktig for deg, men det føltes som såret ble holdt åpent så jeg ikke kunne gro. Men på det tidspunktet trodde jeg det at vi hadde kontakt gjorde det mindre smertefullt. Vi sluttet å ha kontakt fordi han begynte å date en dame. Da ble det to vonde ting å forholde seg til. Men for hva det er verdt, det blir bedre. ☺️ Anonymkode: 5639f...c4d Det er snart 2 år siden bruddet, men det har vært av å på med kontakt hele veien. Å nå trodde jeg virkelig det var greit siden han lovte å komme på julaften å greier å har stilt opp mye for meg... føles ikke ut som om det har blitt bedre på snart 2 år... vanskelig å forstå seg på han, for egentlig er han en fyr med mye samvittighet å kjærlighet i seg.. men er helt forandra.. han sier selv han ikke blir glad av noe lengre.. Anonymkode: 1b44e...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 Kan ikke forstå at man kan dele 7 år sammen for så å ønske vedkommende så vondt 😢 jeg gjorde alltid alt for han, var alltid trofast, satt han alltid først. Han var utro mot meg, fremdeles er jeg snill å god mot han.. Anonymkode: 1b44e...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Hvorfor vil DU ha ham? Du gir ham for mye av alt han ikke setter pris på, kjærlighet, omtanke, deg selv. Han vil ikke ha deg ,han kan ikke ha et forhold på DERES premisser, han kan kun ha det som han selv vil ha det. Hvorfor vil du ha noen som ikke vil ha deg? Anonymkode: c2a12...fe0 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan ikke forstå at man kan dele 7 år sammen for så å ønske vedkommende så vondt 😢 jeg gjorde alltid alt for han, var alltid trofast, satt han alltid først. Han var utro mot meg, fremdeles er jeg snill å god mot han.. Anonymkode: 1b44e...4d4 Det betyr ikke at han skal være trofast og god og snill mot deg, dessverre. Du får ikke det samme igjen fra ham, du burde satt ned foten og bedt ham pigge til helvete av så han lærte at handlinger har konsekvenser. Du utsletter deg selv i håp om at bare du er snill og god nok så vil han ha deg. Du kaster bort tiden på ham, det finnes snille menn som hadde takket høyere makter for ei snill dame. Kom i kontakt med deg selv og hiv drittsekken ut. Anonymkode: c2a12...fe0 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 Du kan ikke stole på han når han lover ting. Han er bare stygg med deg. Lokker deg med "kjærlighet", og så er han stygg med deg og ignorerer deg etterpå. Helt til han ønsker å lure deg med "kjærlighet" igjen, og så være stygg med deg, ignorere deg, og sånn holder han på i det uendelige, helt til du innser at slik kan du ikke ha det resten av livet. Du må ha NULL KONTAKT. Gjør deg helt uinteressant ("gjem deg", på en måte). Så blir han lei, og finner noen andre å lure med "kjærlighet" og plage. Han kommer til å prøve seg igjen, men du må være sterk og ignorere han. Ikke svar. Han elsker ikke deg. Han elsker ikke neste kjæreste han får. Han "elsker" kun seg selv. Skal vi leke hobbypsykolog, så hater han moren sin og hevner seg nå på kvinnene i sitt liv! KOM DEG UNNA! HOLD DEG UNNA!! Anonymkode: e7588...786
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Du kan ikke stole på han når han lover ting. Han er bare stygg med deg. Lokker deg med "kjærlighet", og så er han stygg med deg og ignorerer deg etterpå. Helt til han ønsker å lure deg med "kjærlighet" igjen, og så være stygg med deg, ignorere deg, og sånn holder han på i det uendelige, helt til du innser at slik kan du ikke ha det resten av livet. Du må ha NULL KONTAKT. Gjør deg helt uinteressant ("gjem deg", på en måte). Så blir han lei, og finner noen andre å lure med "kjærlighet" og plage. Han kommer til å prøve seg igjen, men du må være sterk og ignorere han. Ikke svar. Han elsker ikke deg. Han elsker ikke neste kjæreste han får. Han "elsker" kun seg selv. Skal vi leke hobbypsykolog, så hater han moren sin og hevner seg nå på kvinnene i sitt liv! KOM DEG UNNA! HOLD DEG UNNA!! Anonymkode: e7588...786 Nei han elska meg trolig aldri iløpet av de årene vi var sammen siden han klarer å gjøre dette mot meg nå.. Han har ett veldig godt forhold til sin mor. Og resten av familien sin for den saks skyld. Sier at han har det så dårlig pga meg osv å at alt er min feil. Skjønner ikke hva jeg har gjort som er så galt.. Anonymkode: 1b44e...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvorfor vil DU ha ham? Du gir ham for mye av alt han ikke setter pris på, kjærlighet, omtanke, deg selv. Han vil ikke ha deg ,han kan ikke ha et forhold på DERES premisser, han kan kun ha det som han selv vil ha det. Hvorfor vil du ha noen som ikke vil ha deg? Anonymkode: c2a12...fe0 Jeg vet ikke. Har vel aldri egentlig opplevd at noen virkelig elsker meg. Han kunne jo ikke ha elska meg de 7 årene siden han klarer å være så hjerterå mot meg nå.. Anonymkode: 1b44e...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det betyr ikke at han skal være trofast og god og snill mot deg, dessverre. Du får ikke det samme igjen fra ham, du burde satt ned foten og bedt ham pigge til helvete av så han lærte at handlinger har konsekvenser. Du utsletter deg selv i håp om at bare du er snill og god nok så vil han ha deg. Du kaster bort tiden på ham, det finnes snille menn som hadde takket høyere makter for ei snill dame. Kom i kontakt med deg selv og hiv drittsekken ut. Anonymkode: c2a12...fe0 Han bruker det som ei unnskyldning.. at siden jeg er som jeg er, så oppfører han seg slik som han gjør mot meg, å hele familien hans slenger seg på å forsvarer han.. men jeg har jo aldri ignorert han, aldri blokka å sletta, aldri nekta å snakke med han.. Anonymkode: 1b44e...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 Dette er jo helt dysfunksjonelt. Både han og du burde sørge for at dere ikke har kontakt. Du kommer deg ikke videre og han kommer seg ikke videre. Anonymkode: 0271a...894 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 Han er en eks. Han gjør det beste for dere begge om han blokkerer deg. Anonymkode: db5e2...091 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han er en eks. Han gjør det beste for dere begge om han blokkerer deg. Anonymkode: db5e2...091 Jeg ønska jo å være venner da selv om han er en eks. Han betyr masse for meg. Han sa selv senest torsdag at han ville være venner.. Anonymkode: 1b44e...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 Dette her hørtes ekstremt gifitig ut for deg! Du fortjener virkelig ikke å bli behandlet på denne måten. Du må skjønne at han ikke gir deg noe. For når du summer plusser og minuser og innser at han 2 år etter bruddet kan få deg til å føle deg knust: bør du mentalt kaste han i en låst søppelsjakt. Jeg skjønner at det er vanskelig fordi han føles trygg, du kjenner han, han er semitilgjengelig og du bryr deg fortsatt om han. Men han er GIFTIG. Mitt beste tips er å blokke han tilbake. Hvis det er oppmerksomheten fra han du likte, lag en datingprofil, når du innser hvor lett det er å få oppmerksomhet fra andre vil du forstå at det ikke er noe poeng å være hans nikkedukke. Det er også lurt å holde deg opptatt vær med venner eller familie. Har du ikke noen, hva med å melde deg inn i facbookgrupper for strikking eller andre hobbyer? Anonymkode: aebcd...e09 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #17 Skrevet 12. desember 2020 Han høres jo ikke helt balansert ut selv! Det er tydelig at det er noe ved deg som trigger ham, at han bryr seg om deg og relasjonen dere har. Hvis ikke hadde han vel aldri giddet verken å krangle med deg eller blokkere deg? Uansett hva han føler og tenker, dette høres ikke bra ut for din del, TS. Det er nok det beste om dere ikke har kontakt mer. Jeg synes det høres ut som om han holder deg på gress, og at du har ganske mye følelser. Kanskje best å starte prosessen med å komme helt over denne fyren? ❤️ Og det kan godt være han tar kontakt igjen, men mitt råd er å aldri svare HAM mer. Anonymkode: 5edea...1ad
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 Du skriver du sliter psykisk? Er det noe som kan ha vært vanskelig for han å takle? Ser du får bare svar på det du bil høre. Men tenker at i et forhold er det alltid to sider av en sak.... hvorfor skal du være alene i jula ? Anonymkode: 5e08f...238 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette her hørtes ekstremt gifitig ut for deg! Du fortjener virkelig ikke å bli behandlet på denne måten. Du må skjønne at han ikke gir deg noe. For når du summer plusser og minuser og innser at han 2 år etter bruddet kan få deg til å føle deg knust: bør du mentalt kaste han i en låst søppelsjakt. Jeg skjønner at det er vanskelig fordi han føles trygg, du kjenner han, han er semitilgjengelig og du bryr deg fortsatt om han. Men han er GIFTIG. Mitt beste tips er å blokke han tilbake. Hvis det er oppmerksomheten fra han du likte, lag en datingprofil, når du innser hvor lett det er å få oppmerksomhet fra andre vil du forstå at det ikke er noe poeng å være hans nikkedukke. Det er også lurt å holde deg opptatt vær med venner eller familie. Har du ikke noen, hva med å melde deg inn i facbookgrupper for strikking eller andre hobbyer? Anonymkode: aebcd...e09 Til tider er han veldig snill å god, hjelper meg med alt. Stiller opp. Skriver til meg daglig å spørr hvordan jeg har det. Så kommer han i en periode der han finner ut at han har hatt sin livs åpenbaring om at livet er bedre uten meg.. jeg har begynt å tenke mye i det siste om han egentlig elska meg iløpet av de 7 årene vi var sammen.. for det virker jo ikke som om han bryr seg om meg i det hele tatt.. vi er ganske unge(28 år) å han har aldri vært sammen med noen andre enn meg heller.. Jeg får masse oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, men det betyr liksom ingenting. Jeg vet ikke.. har vel enda ett håp om at han skal bli «seg selv» igjen.. men han blir vel ikke det. Forutenom utroskapen som skjedde rett før bruddet i fylla, så var han alltid så snill å god med meg. Gjorde alt for meg, slik jeg gjorde for han. Han var slik helt til den dagen han gikk, å etter da endra han seg totalt.. vet familien hans er veldig imot meg å ønsker ikke at vi skal ha kontakt, så vet ikke om de på en måte styrer han. Han blir lett overtalt av andre.. Familien min bor langt unna å har ikke så mye venner. Er med i mange forskjellige Facebook grupper men føler ikke jeg får så mye vennskap der. Derfor betydde det så utrulig masse at han sa han skulle komme innom på julaften å tilogmed gi meg julegave.. 😞 Anonymkode: 1b44e...4d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han høres jo ikke helt balansert ut selv! Det er tydelig at det er noe ved deg som trigger ham, at han bryr seg om deg og relasjonen dere har. Hvis ikke hadde han vel aldri giddet verken å krangle med deg eller blokkere deg? Uansett hva han føler og tenker, dette høres ikke bra ut for din del, TS. Det er nok det beste om dere ikke har kontakt mer. Jeg synes det høres ut som om han holder deg på gress, og at du har ganske mye følelser. Kanskje best å starte prosessen med å komme helt over denne fyren? ❤️ Og det kan godt være han tar kontakt igjen, men mitt råd er å aldri svare HAM mer. Anonymkode: 5edea...1ad Før sommeren hadde han hatt en åpenbaring å kjente at han aldri kom til å bli sammen med meg å virkelig ikke følte noe for meg, å deretter gjorde det samme. Sletta å blokka overalt. Skulle aldri snakke med meg igjen selv om vi på det tidspunktet eide ett hus sammen. Jeg fant meg en ny fyr som jeg likte veldig godt, å det var begynt å bli litt seriøst før det gikk skeis. Han fant ut om dette når vi holdt på med hussalget. Når huset var solgt begynte han plutselig å si at han var så usikker på alt, usikker på hva han følte for meg, usikker på om han har tatt rett valg osv.. han endra seg totalt. Men hjelper jo lite når han er slik igjen... tror egentlig han sliter med noe fordi han sier han ikke føler glede over noe mer. Han sier han ikke vet hvem han er lengre.. kanskje det ligger noe der.. Anonymkode: 1b44e...4d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå