Gå til innhold

Syns han er blitt så feminin etter forelskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en mann over en periode, og vi liker hverandre veldig godt. Jeg er ganske sikker på at han er forelsket i meg da han vil være sammen hele tiden, og ringer meg flere ganger daglig - noe jeg syns er fint. Men, etter han ble forelsket har han blitt feminin på enkelte ting. Han har mye muskler, mørk stemme og er «guttete» i væremåten, men plutselig kan han si ting som er feminint. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, men det var ikke slik i begynnelsen. Eksempel si «huff å huff» på en feminin måte. Teit eksempel, men hvorfor er han plutselig blitt slik? 

Anonymkode: 18842...610

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha!

Kanskje han prøver å tilpasse seg deg på et vis. Du får følge med om det utvikler seg videre.

Anonymkode: fe54d...614

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha!

Kanskje han prøver å tilpasse seg deg på et vis. Du får følge med om det utvikler seg videre.

Anonymkode: fe54d...614

Ja kanskje? Andre eksempel er at han er veldig opptatt av hvordan det ser ut hjemme, eller tar bilder av seg selv som er «feminine». Men han kler seg veldig mannlig, har mange guttevenner og liker gutte-aktiviteter. Rart om det blir mer og mer femininitet?

Gjest Den tredje
Skrevet

Er det et problem at han har feminine sider ved seg?

Skrevet

Jeg vil heller si at det er DU som er problemet her. Det er helt naturlig og ikke minst sunt at en mann skal vise både maskuline og feminine sider av seg.

• Liker 41
Skrevet
Den tredje skrev (8 minutter siden):

Er det et problem at han har feminine sider ved seg?

Nei selvfølgelig ikke, men det er andre ting som er rart også. Eksempel at han ikke virker spesielt interessert i sex med mindre vi skal sove. Han tar meg aldri på puppene, eller prøver å ta av BH 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 12.12.2020 den 8.50):

Nei selvfølgelig ikke, men det er andre ting som er rart også. Eksempel at han ikke virker spesielt interessert i sex med mindre vi skal sove. Han tar meg aldri på puppene, eller prøver å ta av BH 

Si det, da. Hvorfor er han plutselig mer feminin nå enn før? Folk snakker for lite sammen. Folk flest tror at mottaker ikke tåler å bli snakket til. Du kan si omtrent hva du vil hvis du har et smil. Folk går ikke i stykker om du stiller et ærlig spørsmål om noe du lurer på. Spør! 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 8
Skrevet

Skjønner hva du mener, har opplevd det før selv. Jeg liker maskuline menn og når de endrer seg og blir fjollete så får jeg fnatt. Det er som de plutselig endrer seg og det føles som de bygger rede eller noe. Spenningen er over når mannen fniser som en liten jente og bare sitter med stjerner i øynene. Jeg ender opp med å gjøre det slutt for jeg orker det ikke. 

Anonymkode: 3f786...30e

• Liker 3
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (3 minutter siden):

Si det, da. Hvorfor er du plutselig mer feminin nå enn før? Folk snakker for lite sammen. Folk flest tror at mottaker ikke tåler å bli snakket til. Du kan si omtrent hva du vil hvis du har et smil. Folk går ikke i stykker om du stiller et ærlig spørsmål om noe du lurer på. Spør! 

Jeg syns dette er en rar ting å spørre om, derfor spør jeg her istedenfor. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner hva du mener, har opplevd det før selv. Jeg liker maskuline menn og når de endrer seg og blir fjollete så får jeg fnatt. Det er som de plutselig endrer seg og det føles som de bygger rede eller noe. Spenningen er over når mannen fniser som en liten jente og bare sitter med stjerner i øynene. Jeg ender opp med å gjøre det slutt for jeg orker det ikke. 

Ja det er merkelig. Men syns også dette med sexen er ganske rart, og forstår ikke helt. Andre menn har ønsket å utforske kroppen min, bruker god tid på meg og lignende 

Skrevet
AnonGuy skrev (21 minutter siden):

Jeg vil heller si at det er DU som er problemet her. Det er helt naturlig og ikke minst sunt at en mann skal vise både maskuline og feminine sider av seg.

Alle har rett til å ha egne preferanser, og man har ikke et problem bare fordi man ikke liker menn med feminine sider. 

• Liker 3
Skrevet

Sånn var exen med meg og. Kom frem etter hvert at han hadde fått med seg mer av såpeserier enn meg. Han har også mer klær og sko enn meg. Han nussa på kompiser så fort han ble litt full. Jeg mistenker at han kan forelske seg i begge kjønn. 

Men sexen ble bare verre, om det skulle bli sex i forholdet så måtte jeg alltid ta styringen. 

Anonymkode: bab49...03a

• Liker 1
Gjest Den tredje
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ok, du burde i såfall gjøre intensjonen din litt mer tydelig.

Fordi det har litt med problemet å gjøre også, jeg vet ikke selv hvor mye harassment jeg får fra feks media eller andre ting. Siden ofte når jeg er ærlig og sier ting som de er. Blir jeg fort kalt for usensitiv, lite elegant osv. En prat blir ofte skiftet til at jeg er et rasshøl overfor å fikse problemet eller finne ut av et større problem. 

For meg har ærlighet og sannhet vært veldig viktig for meg. Det å tvinge sannhet frem er ofte sett på maskulint. Men det usensitivt altså lite feminint. 

Ta et veldig A4 eksempel. Dette med LGBT folk hvor de hadde endret lovene til at folk kunne velge hvilken kjønnsidentitet de hadde og de som ikke respekterte det å brukte feil skulle få bøter eller fengsel straff. Jeg har i flere situasjoner møtt mennesker hvor folk har prøvd å få en «up» på meg med kleverlig diskusjons taktikker for å vise at jeg er en djevel i forkledning. 

Men det er djevler som prøver å få en «up» på hverandre ikke de som snakker sant. Så havnet i flere problematiske diskusjoner der hvor folk har nesten systematisk mobbet meg for å ikke være mer feminin. 

Det er mange forferdelige statistikker om slike ting. Feks vist en tar ut interseksuelle mennesker fra statistikken. Så øker selvmordsraten av disse menneskene etter en kjønnsoperasjon. Det er ganske grusomt. Men denne masse media konvensjonen virker mer interessert at jeg blir underdanig og feminin, enn å prøve å høre på hva jeg syns er fornuftig og hva jeg tenker er sannheten. Vist ikke folk gidder å høre på hverandre blir det bare alt form for kaos. 

Så spør du meg hvorfor han er feminin, så kan du se bare på de fleste media saker hvordan en prater femininitet til skyene. Samt det er ofte gjort av kvinner så hadde ikke sjokkert meg at han innerst inne tror at du også ønsker at han burde oppføre seg feminint mot deg på grunn av ting som over.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg syns dette er en rar ting å spørre om, derfor spør jeg her istedenfor. 

Jeg synes ikke det, jeg. Det er noe du lurer på. Så spør den som betyr noe for deg i dette livet. 

• Liker 4
Gjest Fnuggolina
Skrevet

Er det feminint å si huff og huff?

Hva har du som kvinne ikke «lov» til å si da? 

Skrevet
Fnuggolina skrev (3 minutter siden):

Det er jo det samme som at menn syns det er maskulint å bruke banneord eksempel. Det er vanskelig å forklare men det er måten han sier ting på, dette var ett eksempel 

Skrevet
Fnuggolina skrev (6 minutter siden):

"Dra i fingern min! Jo, dra i fingeren min! Raaaaaaaaaaap... hehehehehehehe"

Anonymkode: b3f24...989

• Liker 5
Gjest andysowhat
Skrevet
5 minutter siden, Den tredje said:

Ok, du burde i såfall gjøre intensjonen din litt mer tydelig.

Fordi det har litt med problemet å gjøre også, jeg vet ikke selv hvor mye harassment jeg får fra feks media eller andre ting. Siden ofte når jeg er ærlig og sier ting som de er. Blir jeg fort kalt for usensitiv, lite elegant osv. En prat blir ofte skiftet til at jeg er et rasshøl overfor å fikse problemet eller finne ut av et større problem. 

For meg har ærlighet og sannhet vært veldig viktig for meg. Det å tvinge sannhet frem er ofte sett på maskulint. Men det usensitivt altså lite feminint. 

Ta et veldig A4 eksempel. Dette med LGBT folk hvor de hadde endret lovene til at folk kunne velge hvilken kjønnsidentitet de hadde og de som ikke respekterte det å brukte feil skulle få bøter eller fengsel straff. Jeg har i flere situasjoner møtt mennesker hvor folk har prøvd å få en «up» på meg med kleverlig diskusjons taktikker for å vise at jeg er en djevel i forkledning. 

Men det er djevler som prøver å få en «up» på hverandre ikke de som snakker sant. Så havnet i flere problematiske diskusjoner der hvor folk har nesten systematisk mobbet meg for å ikke være mer feminin. 

Det er mange forferdelige statistikker om slike ting. Feks vist en tar ut interseksuelle mennesker fra statistikken. Så øker selvmordsraten av disse menneskene etter en kjønnsoperasjon. Det er ganske grusomt. Men denne masse media konvensjonen virker mer interessert at jeg blir underdanig og feminin, enn å prøve å høre på hva jeg syns er fornuftig og hva jeg tenker er sannheten. Vist ikke folk gidder å høre på hverandre blir det bare alt form for kaos. 

Så spør du meg hvorfor han er feminin, så kan du se bare på de fleste media saker hvordan en prater femininitet til skyene. Samt det er ofte gjort av kvinner så hadde ikke sjokkert meg at han innerst inne tror at du også ønsker at han burde oppføre seg feminint mot deg på grunn av ting som over.

Jeg er for homoterapi. Det eneste som skjer når jeg sier at homoterapi skal være en greie blir jeg ofte mobbet. 

Det er litt sykt for meg, fordi en gang i tiden var jeg veldig usikker på min egen seksualitet, mye av dette sexualitet greiene var vanskelig for meg fordi jeg viste ikke om det var riktig for meg å kalle meg bifil, homofil, hetero, pan, whatever. Jeg holdte til og med å ta selvmord over de tingene der. Men det var faktisk ting som å dykke dypt inn i homoterapi og anti homoterapi som til syvende og sist gjorde meg frisk. Jeg lært meg begge sider av saken. Det var sannheten som gjorde meg frisk.

Det som er så rart for meg er at folk sier at jeg er så usensitiv til bifile og homofile når jeg sier at homoterapi burde være en greie. Det er det samme som du sier, det er som om jeg burde bli mer feminin. Men å bli mer feminin har aldri vært svaret. Hadde jeg vært mer feminin og ikke vært usensitiv nok og hard nok for å se sannheten i øynene så hadde jeg nok vært død den dag i dag. 

Jeg beklager til deg, jeg har vært sjøl en av disse menneskene som har demonisert folk som deg «den tredje», og klaget på at en har vært for lite sensitiv. Vanskelig livslekse det du prøver å lære folk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er nettopp da jeg begynner å bli interessert. Når de viser at de har mer enn macho i seg, får jeg lyst til å både knulle og bygge rede. 

Så bare hiv dem ut og gi dem til meg, det kjennes litt som folk som ikke synes gull smaker godt. 

Anonymkode: bfddf...6e8

• Liker 2
Skrevet

Er det ikke samme greia som når en snakker med barn? Mange legger ubevisst på ein slags kjælestemme til barn og de dem er forelsket i. 

Anonymkode: 8deea...ecf

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...