AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 opprettet en tråd ved gravid forumet men opprettet en til her da jeg ikke fikk noen svar der.☺ Dere som pleier og barbere dere nedentil, hvordan gjorde dere det under svangerskapet? jeg vet det ikke er og anbefale og barbere underlivet masse i svangerskapet, og jeg vet at en ikke skal barbere seg nedentil 4 uker før fødsel/termin. men det er lenge i gjen til jeg har termin men jeg får ikke sett så mye nedentil da paga gravidmage❤ jeg føler det blir så ukomfortabelt med full busk. Anonymkode: e9e85...f28
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Speil, hjelp av partner? Men best å la være, regner med du klarer å leve med litt hår, på lik linje som man følger andre anbefalinger i svangerskapet. Anonymkode: 7b765...d19
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Speil, hjelp av partner? Men best å la være, regner med du klarer å leve med litt hår, på lik linje som man følger andre anbefalinger i svangerskapet. Anonymkode: 7b765...d19 får helt fnatt av full busk..😯😧 Anonymkode: e9e85...f28 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): får helt fnatt av full busk..😯😧 Anonymkode: e9e85...f28 Skjønner det, men du ser det jo ikke før ungen er ute? Er det ikke bare til å gi f? Anonymkode: 4023b...3fa 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner det, men du ser det jo ikke før ungen er ute? Er det ikke bare til å gi f? Anonymkode: 4023b...3fa joda hadde det ikke vært for at Jeg synes det er utrolig ubehaglig med masse hår som gror der nede så.. Anonymkode: e9e85...f28 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Skrevet 12. desember 2020 Skjønner at du vil barbere! Det er som du sier ubehagelig med masse hår der! Har aldri vært gravid så jeg aner ikke, men bruk speil da?? Lykke til 😊 Anonymkode: 2ae11...4fd 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Skjønner det, men du ser det jo ikke før ungen er ute? Er det ikke bare til å gi f? Anonymkode: 4023b...3fa Man har jo ekstra behov for å føle seg fresh når man går gravid Anonymkode: 2ae11...4fd 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man har jo ekstra behov for å føle seg fresh når man går gravid Anonymkode: 2ae11...4fd Fresht underliv er ikke slående relevant for gravide kvinner. Det er vel maks mannen din og helsepersonell som skal se det underlivet ditt uansett. Du kan jo freshe deg opp på resten av kroppen, kanskje med unntak av tærne. Hvorfor MÅ du gå løs på akkurat underlivet du ikke ser? Anonymkode: 4023b...3fa 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 Jeg ville vurdert å skaffe en hårtrimmer, eller låne mannen sin. Anonymkode: b5093...c0e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fresht underliv er ikke slående relevant for gravide kvinner. Det er vel maks mannen din og helsepersonell som skal se det underlivet ditt uansett. Du kan jo freshe deg opp på resten av kroppen, kanskje med unntak av tærne. Hvorfor MÅ du gå løs på akkurat underlivet du ikke ser? Anonymkode: 4023b...3fa Oi, hvor mange er det du som ikke-gravid viser underlivet ditt til? Anonymkode: eed11...0f6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fresht underliv er ikke slående relevant for gravide kvinner. Det er vel maks mannen din og helsepersonell som skal se det underlivet ditt uansett. Du kan jo freshe deg opp på resten av kroppen, kanskje med unntak av tærne. Hvorfor MÅ du gå løs på akkurat underlivet du ikke ser? Anonymkode: 4023b...3fa Hvorfor MÅ man gi slipp på sin egen seksualitet, sin måte å føle seg fin, fresh og feminin? Når vi er single skal vi shave, når vi dater skal vi shave, når vi er gift skal vi shave, men når vi er gravide skal vi plutselig akseptere alle mulige endringer og gi f i alle egne (overfladiske) behov. Er det viktig for ts så er det viktig! Ts: jeg bare kjente etter med hånda hvor det var hår og barberte litt tilfeldig. Anonymkode: 62a61...55b 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor MÅ man gi slipp på sin egen seksualitet, sin måte å føle seg fin, fresh og feminin? Når vi er single skal vi shave, når vi dater skal vi shave, når vi er gift skal vi shave, men når vi er gravide skal vi plutselig akseptere alle mulige endringer og gi f i alle egne (overfladiske) behov. Er det viktig for ts så er det viktig! Ts: jeg bare kjente etter med hånda hvor det var hår og barberte litt tilfeldig. Anonymkode: 62a61...55b Jeg barberer for min del, ikke mannens. Mulig det er gunstig seksuelt for andre kvinner å ha hår. Jeg opplevde fra første gang jeg barberte meg en følsomhet jeg aldri siden har ønsket å gi slipp på. Ikke engang da jeg var gravid, så da barberte min kjære meg. Han har ingenting mot at jeg har hår. Anonymkode: 7c820...fce
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #13 Skrevet 12. desember 2020 Skjønner godt du vil shave. Syns selv det er ubehagelig med hår der nede (klør!!). Kan du vokse på en salong kanskje? Anonymkode: 43b6d...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå