AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Skrevet 12. desember 2020 Jeg har fått en hærlig elsker, og vi har det så deilig sammen når vi møtes, men dessverre, når vi har sex, behandler han meg som en bil eller båt eller et eller annet transportmiddel. Han kan spørre meg om jeg vil ha full tank, og mens vi holder på kan han rope "nå blir det full tank". Eller han leker at han er bilmekaniker og liksom fikser meg nedentil, og varmer meg opp til han får startet motoren, også skal han ha full tank. Er dette normalt? For jeg syns det blir veldig ensartet... Sexen er jo fantastisk. Anonymkode: 98ccb...0de 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Skrevet 12. desember 2020 Atte hva??😂😂😅😅 Anonymkode: 12bda...0d5 34
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #3 Skrevet 12. desember 2020 He he for en artig type. Svar , kjør på mann, høyeste gir takk og full tank etterpå 😂 Anonymkode: b5686...6ba 15
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Skrevet 12. desember 2020 Nå lo jeg godt 😂 Anonymkode: a3ec3...789 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Skrevet 12. desember 2020 Haha jeg tror jeg dævver 😂🤣😂🤣 Ja her må du nok enten gi deg hen til rollespillet eller komme med et bedre et! 🤣😂🤣 Anonymkode: c5100...f0e 15
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Skrevet 12. desember 2020 Er han råner ? spesielt.. 🤣 Anonymkode: 80274...41b 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har fått en hærlig elsker, og vi har det så deilig sammen når vi møtes, men dessverre, når vi har sex, behandler han meg som en bil eller båt eller et eller annet transportmiddel. Han kan spørre meg om jeg vil ha full tank, og mens vi holder på kan han rope "nå blir det full tank". Eller han leker at han er bilmekaniker og liksom fikser meg nedentil, og varmer meg opp til han får startet motoren, også skal han ha full tank. Er dette normalt? For jeg syns det blir veldig ensartet... Sexen er jo fantastisk. Anonymkode: 98ccb...0de ...hørtes litt turn off egentlig synes jeg da... Anonymkode: d067b...dce 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #9 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er han råner ? spesielt.. 🤣 Anonymkode: 80274...41b Han er nordlending og veldig opptatt av biler og båter. Elsker å være med han, for han får frem det beste i meg. Iblant sier han at "nå kjører vi melkeruta" når det blir litt humpete. Og sier det blir skummet melk i jura.. Og han har fløten klar... Vi har det veldig moro, men jeg skulle ønske at vi kunne ha det litt mer alvorlig og seksuelt på en annen måte. Litt mer dirty talk uten alt dette tullet. Anonymkode: 98ccb...0de 9
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #10 Skrevet 12. desember 2020 Da synes jeg du skal starte ballet med dirty talk av den typen du liker. Se hvordan han reagerer. Kan hende du får deg en positiv overraskelse 😁 Anonymkode: fa8d1...8ec 8
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Skrevet 12. desember 2020 Det er bare og ta den helt ut og spør om han er klar for å kjøre stemplet i en perfekt smørt sylinder. Sjekk forhuden på han og si at stempelringene ser bra ut, sjekk videre og si at stemplet virker nypolert uten merker, ta han på pungen og si at veivlageret virker litt slarkete. Men uansett kan vi prøve å sette i stemplet og prøvekjøre. Kommer det en liten fittefis så sier du bare at stemplet kanskje ikke var så bra allikevel da det ser ut som vi har problemer med kompresjonen. Når han kommer altfor tidlig så kjefter du han skikkelig opp og sier at maskineriet her er avhengig av at innsprøytningen skjer på akkurat rette tidspunkt. Du fikk jo det faen ikke til å tenne i det hele tatt, her må vi sjekke stemplet igjen...hva faen stemplet her ser jo ut som det tok kvelden etter fjerde stempelslaget. Hjelper lite med perfekt sylinder og fintunet maskineri når stempelet ikke tetter og innsprøytningen ikke skjer på rett tid. Avslutt med at hele grei trenger kanskje en skikkelig overhaling nå og heldigvis kjenner du en mekaniker som kan få maskineriet til å brumme skikkelig på lavt turtall og hvine på høyt turtall. Anonymkode: e88a8...12b 20
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Skrevet 12. desember 2020 Sier han noe om eksospotten? Anonymkode: e7d9f...a71 7
candykiss Skrevet 12. desember 2020 #14 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Han er nordlending og veldig opptatt av biler og båter. Elsker å være med han, for han får frem det beste i meg. Iblant sier han at "nå kjører vi melkeruta" når det blir litt humpete. Og sier det blir skummet melk i jura.. Og han har fløten klar... Vi har det veldig moro, men jeg skulle ønske at vi kunne ha det litt mer alvorlig og seksuelt på en annen måte. Litt mer dirty talk uten alt dette tullet. Anonymkode: 98ccb...0de Hjelpes, dette blir jo bare verre og verre. Hadde aldri klart å blitt tent i utgangspunktet om jeg visste hva som ventet meg med det latterlige snakket hans😂 3
byh1 Skrevet 12. desember 2020 #15 Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har fått en hærlig elsker, og vi har det så deilig sammen når vi møtes, men dessverre, når vi har sex, behandler han meg som en bil eller båt eller et eller annet transportmiddel. Han kan spørre meg om jeg vil ha full tank, og mens vi holder på kan han rope "nå blir det full tank". Eller han leker at han er bilmekaniker og liksom fikser meg nedentil, og varmer meg opp til han får startet motoren, også skal han ha full tank. Er dette normalt? For jeg syns det blir veldig ensartet... Sexen er jo fantastisk. Anonymkode: 98ccb...0de Du er heldig 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #16 Skrevet 12. desember 2020 Han er bare umoden. Vokser det nok fra seg. Anonymkode: d8c99...82f 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #17 Skrevet 12. desember 2020 Herlig så komisk 😂😂 huff!! Tror jeg hadde daua om min elsker hadde begynt sånn 😂🙈 turn off ja 😂 Anonymkode: 47988...270
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #18 Skrevet 12. desember 2020 Mange som bare ler av dette, men ts ikke liker det er det seriøst viktig at hun snakker med ham om at hun ikke vil at han skal snakke sånn til henne. Anonymkode: 68023...dc0 2
Callisto83 Skrevet 12. desember 2020 #19 Skrevet 12. desember 2020 Jeg ville følt meg ukomfortabel og usikker rundt nyere bilmodeller. (Fra spøk til alvor, det høres litt rart ut ja.) 3
Pingvinen Skrevet 12. desember 2020 #20 Skrevet 12. desember 2020 Det hadde vært turn off for meg. Er han veldig ung?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå