Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og som har pleid og barbere dere nedentil, hvordan gjør dere det når magen er "I veien"? jeg er høygravid og vant til og barbere meg nedentil, (ja jeg vet at jeg ikke bør barbere meg der 4 uker før fødsel) men føler meg ikke komfortabel med "full busk" ps det er lengere en 4 uker til termin.

Anonymkode: a4f89...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg droppa det bare noe når det ble stress 🤷 Jeg var høygravid på sommeren så kjøpte bare bade-boxere som jeg brukte på stranden. Nå er det jo ikke bikinisesong en gang. Let it grow 😁 Fin sjanse for å la huden din for en pause fra barberingskjøret også 

Anonymkode: d5305...4e7

• Liker 3
Skrevet

Jeg satte meg ned på huk i dusjen og var veldig forsiktig i blinde 😅 men siste ukene lot jeg det gro. Både mtp infeksjon, men også fordi det ble så tungt.

Anonymkode: 802ae...20a

• Liker 1
Skrevet

Mannen min hjalp meg. Han hadde ikke noe i mot å shave meg nedentil i denne perioden når jeg ba han om det. 

Anonymkode: c6081...559

Skrevet

Jeg prøvde så godt jeg kunne 

Så ut som 3.verdenskrig 🙃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Mannen min hjalp meg. Han hadde ikke noe i mot å shave meg nedentil i denne perioden når jeg ba han om det. 

Anonymkode: c6081...559

Litt av en mann du har da. Tror jeg aldri hadde fått mannen min til å gjøre noe sånt

Anonymkode: e53dd...5c1

• Liker 1
Skrevet

Satte meg på gulvet i dusjen  :) har ikke visst om de 4 ukene så tror jeg shavet 3 dager før fødsel.. Ingen sa noe om det på sykehuset heller :)

Anonymkode: ddcd7...bdc

Skrevet

Jeg bruker trimmer som følger med epilatore.Blir ikke lile glatt som med høvel, men slipper å bekymre meg for kutt og sår samtidig som man ser litt mer velstelt ut der nede😁

Anonymkode: e3b32...522

Skrevet

Tar det i blinde, veldig forsiktig 😄 Mannen tilbyr seg å hjelpe, men det er ikke aktuelt 😆

Anonymkode: 22cb0...2dd

Skrevet

Uff, for et styr! Glad jeg ble voksen før barbering ble mote :)

Anonymkode: fc80c...476

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

og som har pleid og barbere dere nedentil, hvordan gjør dere det når magen er "I veien"? jeg er høygravid og vant til og barbere meg nedentil, (ja jeg vet at jeg ikke bør barbere meg der 4 uker før fødsel) men føler meg ikke komfortabel med "full busk" ps det er lengere en 4 uker til termin.

Anonymkode: a4f89...ae9

Jeg tar brasiliansk hos wahwah. Jeg er bare i uke 8 nå, og skulle kanskje hatt en time igjen snart 😅 så får jeg se om det blir flere timer etter det før fødsel :)

Barbering syns jeg gir så små harde tuster så det orker jeg ikke. Kun barbert selv 2 ganger.. Gått til wahwah så og si jevnlig i 10 år

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor voksen er du da? :) jeg er 30, og dette var absolutt på tapetet sa jeg var 17 år, får å si det sånn 😅

Anonymkode: ce894...4c0

• Liker 1
Skrevet

Jeg lar det bare gro. Jeg når ikke leggene mine en gang og det er verre syns jeg, men mannen vil ikke hjelpe og sier han ikke bryr seg om jeg er litt hårete. Så får det bare være sånn en periode. Sitte på huk er uaktuelt på grunn av både kynnere og bekken og magen er i veien for både sikt og mobilitet. 

Anonymkode: 773f1...78b

Skrevet

Jeg ga opp etterhvert, for det ble umulig å komme til. Stusset litt med saks det jeg klarte 😅 uansett var det ikke noen krise, selv om jeg personlig også liker å holde litt orden på hårveksten der nede. Det er en så kort tid av livet og betyr jo egentlig ingenting. Vet noen vokser hos profesjonelle også. Leggene barberte jeg, takler ikke lange svarte hår på leggene mine 😆

Anonymkode: 93d6f...85d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uff, for et styr å snakke ned andre! 

Jeg barberer meg ikke fordi det er mote, jeg barberer meg fordi jeg trives med det. Og gjett hva, jeg er voksen jeg også, hele 34 år. 

Anonymkode: bc8a8...012

• Liker 3
Skrevet

Haha, jeg står foran speilet og bøyer meg på en måte så jeg ser litt hva jeg gjør i speilet. Hvis det ga mening... Det ser temmelig idiotisk ut og det er halvveis i blinde. Mannen har sagt han kan gjøre det, så jeg tror han snart skal få overta :) 

Anonymkode: 54cfe...a45

Skrevet

Jeg har sagt til min mann at hvis han vil at jeg skal være barbert må han gjøre det for meg. Jeg ser jo ingenting lenger, og er livredd for å skjære meg opp. Venter til fødsel med rifter og revner;)

Anonymkode: 60793...289

Skrevet

Jeg ga det opp etterhvert 😂  men samboer barberte leggene mine, da jeg var høygravid på sommeren, han er verdens beste 👌🏼  

Anonymkode: c69e0...2cd

Skrevet

Jeg pleier vanligvis å bare stusse der nede og ikke barbere, men når jeg bikket 33 uker så ble det glattbarbering etter at stussinga ble mer en skamklipp. Så meg selv i speilet og gikk rett inn i dusjen igjen og barberte alt sammen. Jeg var forsiktig og kjente meg frem, ikke noe problem det. Men nå er planen å bare la det gro frem til fødsel. 

Anonymkode: 92ebc...814

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...