blå Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Er det noen som følger med? I dag skal det vist være en sånn oppsumeringsepisode tror jeg. Til min store forargrelse.....kan de ikke sende en onkelig episode??? Heier på Kathlin, har vært min favoritt hele tiden. (vær nå snille å ikke avslør vinneren)
Morea Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 Til sambos store ergrelse følger jeg ivrig med ja! Han synes de er for tynne og teite, men jeg elsker det programmet. Synes at det er litt morsomt med en oppsummering. Moro med hun som alltid blir pinlig full og begynner å krangle.. Heier også på Kathlin, og så Naima da.
blå Skrevet 8. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2005 Ja, Naima er også veldig søt. Det er værre med hun tredje........hun som heter..........K.....ett eller annet. Sambo syns også det er utrolig teit.
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Heiet på Britney jeg (hun brunetten som ble full), men nå vet jeg jo hvem som vinner Men skal likevell se finalen!
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 Ja, fulgte egentlig med, men så går jo The American Princess-realityen samtidig på TVN, så nå svitsjer jeg bare over til tv3 i ny og ne... Gleder meg til vi får det systemet tilgjengelig som de har i USA (husker ikke hva det heter Miranda i SATC hadde det en stund og betraktet det som sin nye type ) der du selv kan programmere inn tven din til å 'samle opp' favorittprogrammene dine så du kan se dem når det passer deg!
Gjest Lilleulv Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Jeg følger også med! Kahlen er kjempesøt og naturlig, jeg håper hun vinner, men jeg tror ikke hun gjør det....
*Anaïs* Skrevet 9. august 2005 #7 Skrevet 9. august 2005 Gleder meg til vi får det systemet tilgjengelig som de har i USA (husker ikke hva det heter Miranda i SATC hadde det en stund og betraktet det som sin nye type ) der du selv kan programmere inn tven din til å 'samle opp' favorittprogrammene dine så du kan se dem når det passer deg! ← TIVO! Gleder meg jeg også!!
Gjest Brunetten_ Skrevet 9. august 2005 #8 Skrevet 9. august 2005 Følger med ja, og heier på Naima. Hun virker jordnær, snill og tar seg veldig godt ut på bilder.
*M* Skrevet 9. august 2005 #9 Skrevet 9. august 2005 Heier på Kahlen, men tror Naima vinner. Hun har det lille "sære" ved seg som jeg tror de er ute etter.
Totalya Skrevet 9. august 2005 #10 Skrevet 9. august 2005 Håper at enten Kaitleen eller Naima vinner, var litt glad da Brittany gikk ut sist... Fikk ikke sett oppsummeringa i dag, så hva var det egentlig som skjedde den gangen det ble sånn bråk under utstemminga?
Gjest Brunetten_ Skrevet 10. august 2005 #11 Skrevet 10. august 2005 (endret) Håper at enten Kaitleen eller Naima vinner, var litt glad da Brittany gikk ut sist... Fikk ikke sett oppsummeringa i dag, så hva var det egentlig som skjedde den gangen det ble sånn bråk under utstemminga? ← Hun afrikaneren (husker ikke navnet, men hun tynne høye med langt hår) ble stemt ut, også snakket hun i munnen på Tyra, også klikka Tyra! Hun hadde aaaldri skreket til en kvinne på den måten, sa (eh, vrælte) Tyra. Endret 10. august 2005 av Brunetten_
Gjest lilletroll Skrevet 10. august 2005 #12 Skrevet 10. august 2005 Heia Kahlen!! Har heiet på henne lenge, men tror de synes hun er for lite selvsikker til å vinne. Hun Keenyah kan de ha for min del....
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #13 Skrevet 10. august 2005 Jeg så finalen på svensk tv3 i dag, så jeg vet hvem som vinner. Skal ikke si hvem det var, men det var heldigvis den jeg har heiet på hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå