AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #1 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg var litt sånn desperat idag for å bli ferdig med julegavene, og skulle finne en liten julegave til ei ung dame som er snart 21 år. Jenta er tidligere party girl og har hatt litt problemer med rusmidler, men har nå kommet seg på rett kjøl. Hun er opptatt av utseende, telefonen sin og liker å henge med venninner. Er lei av å alltid kjøpe kosmetikk eller kremer, så damen på Nordli overtalte meg til å kjøpe et lite spill, og det ble Ligretto. Har noen erfaring med det? Er det gøyt og passer det til jenter på 20- 21 år? Anonymkode: fd153...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #2 Del Skrevet 12. desember 2020 Jada det er gøy jeg og venninnene mine spiller det ofte (vi er 24) Anonymkode: b85b3...b62 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 12. desember 2020 #3 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg pleier å spille ligretto med niesen min på 10. det er artig, men ikke et spill jeg ville gitt en på 21. ville heller byttet det i et annet spill evt en bok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #4 Del Skrevet 12. desember 2020 Det spørs jo selvsagt på personen. Jeg er 36 år og har brettspill på ønskelista mi, og det har jeg hatt i ørten år (har over 100 brettspill ). Jeg har ei venninne som aldri blir med på brettspillkvelder fordi hun sier at brettspill er like gøy som å se på maling tørke. De fleste vennene mine liker godt brettspill, men det er som sagt ikke for alle. Anonymkode: c286b...9b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #5 Del Skrevet 12. desember 2020 Siden damen på Nordli skrøt sånn av Ligretto, så tenkte jeg det kan være greit å ha på vorspiel med et par venninner... Jeg fikk med byttelapp.. Ts Anonymkode: fd153...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #6 Del Skrevet 12. desember 2020 Ingen spiller Ligretto på vorspiel. Det er mer egnet til hyttetur med familien. Anonymkode: 4f8cd...685 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #7 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen spiller Ligretto på vorspiel. Det er mer egnet til hyttetur med familien. Anonymkode: 4f8cd...685 Så kjedelig vorspiel du er på da gitt. Her kunne vi lett spilt dette på fest! synes det er en kongebra gave!:) K30 Anonymkode: 042d4...b9e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #8 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen spiller Ligretto på vorspiel. Det er mer egnet til hyttetur med familien. Anonymkode: 4f8cd...685 Enig. Har aldri opplevd ligretto på fest😂 Om hun er en familiekjær person, eller eventuelt har venner som liker spillkvelder, så vil hun sikkert like det. Er hun ikke det, ville jeg sikkert funnet noe annet. Hilsen kvinne også 21 år. Anonymkode: d8126...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #9 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg har aldri hørt om Ligretto, men dersom du skal kjøpe spill til en 20-åring ville jeg ha kjøpt Cards Against Humanity. Anonymkode: 35537...412 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 12. desember 2020 #10 Del Skrevet 12. desember 2020 Ligretto er veldig gøy for oss som liker spill med fart i. Hvorvidt det er en fin gave til henne avhenger av hvordan hun er som person. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #11 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingen spiller Ligretto på vorspiel. Det er mer egnet til hyttetur med familien. Anonymkode: 4f8cd...685 Vi har ofte ligretto og andre kortspill på vors. Bruker det som drikkeleker f eks. Anonymkode: 18f40...0f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #12 Del Skrevet 12. desember 2020 Ligretto er helt topp , jeg spiller det masse med nieser og nevøer på 19 og 21 Anonymkode: 64dd8...2e9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #13 Del Skrevet 12. desember 2020 Det kortspillet var helt latterlig populært på studiet mitt. Vi dro stort sett på ekskursjon 2 ganger i året med overnatting. Da hadde alltid en haug med folk med seg en boks. Vi spilte gjerne 12 stk sammen. Skikkelig gøy og sosialt! Folk fra 19-30 år. Anonymkode: 3653a...d6c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flicka Skrevet 12. desember 2020 #14 Del Skrevet 12. desember 2020 Ligretto er dødsgøy. Fin gave! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente- Skrevet 12. desember 2020 #15 Del Skrevet 12. desember 2020 Ja, det høres gøy ut. Tror jeg hadde blitt glad for å få det selv😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miztyia Skrevet 12. desember 2020 #16 Del Skrevet 12. desember 2020 Ligretto er veldig gøy men det kommer helt an på hvordan hun er som person. Det er et spill med høy stressfaktor og tunga rett i munnen. Første tanken min til den aldersgruppen var spillet politisk ukorrekt. Men igjen, alt avhenger av personligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #17 Del Skrevet 12. desember 2020 Ts her. Etter at noen lenger opp i tråden her svarte meg at Ligretto er et kjedelig spill, og at man kan ikke spille det på vorspiel, så gikk jeg ut og kjøpte to fine champagne glass til henne, så nå får hun det istedenfor😁 Ligretto spillet kan jeg beholde selv, gi til min sønn på 19 år eller til noen yngre barn i familien på rundt 10 år. Anonymkode: fd153...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #18 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jenta er tidligere party girl og har hatt litt problemer med rusmidler AnonymBruker skrev (3 minutter siden): kjøpte to fine champagne glass til henne Er du sikker på at hun har noe brukt for Champagne-glass? Hun drikker sannsynligvis ikke alkohol lenger hvis hun tidligere har hatt problemer med rus. Anonymkode: a85f5...aaa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2020 #19 Del Skrevet 12. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er du sikker på at hun har noe brukt for Champagne-glass? Hun drikker sannsynligvis ikke alkohol lenger hvis hun tidligere har hatt problemer med rus. Anonymkode: a85f5...aaa Jo hun drikker litt prosecco. Hun hadde problemer med partydop og piller. Alkohol har hun et normalt forhold til. Ts Anonymkode: fd153...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hellokitty Skrevet 19. desember 2020 #20 Del Skrevet 19. desember 2020 Ligretto er kjempemorsomt. Vi spilte det hele tiden på folkehøyskolen 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå